שתף קטע נבחר

גילי כהן: "יודעת שכולם עומדים מאחוריי"

הוועד האולימפי בישראל ערך קבלת פנים למדליסטית הארד מאליפות אירופה האחרונה. יגאל כרמי: "היא מממשת את המטרה. נשמח שהיא תהיה בריו"

קיבלה את הכבוד. שבועיים לאחר שהג'ודקא, גילי כהן, זכתה במדליית הארד באליפות אירופה (במשקל עד 53 ק"ג), ערך לה היום (א') הוועד האולימפי קבלת פנים.

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

 

"אני מקווה שיהיו לה עוד הרבה ביקורים כאן בבניין", סיפר יגאל כרמי, יו"ר הוועד האולימפי. "שמעתי על הפוטנציאל שלה והנה היא מממשת את המטרה. נשמח שהיא תהיה בריו".

 

כהן עם הצ'ק, המדליה והפרחים (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
כהן עם הצ'ק, המדליה והפרחים(צילום: אורן אהרוני)

 

"זה מרגש וגורם לי להרבה כבוד", סיפרה כהן. "אני רוצה להגיד תודה. אני יודעת שכולם עומדים מאחוריי. אנחנו בהתקדמות ולמאמן הנבחרת שני הרשקו יש את חלק גדול בזה. נמשיך לעבוד קשה, אני רוצה לעבוד ולהתקדם. יש עוד תחרויות ועבודה, ואני אמשיך לעשות את מה שאני אוהבת בתקווה שאצליח".

 

הרשקו: "תמיד כיף להגיע לכאן, אני אנסה להגיע לכאן לפחות פעמיים בשנה. אומרים שלא עוזרים לענף. נכון שצריך לשאוף ליותר, אבל בארבע השנים שאני מאמן את הנבחרת, אנחנו מקבלים את כל המאמצים, בעיקר מיו"ר האיגוד משה פונטי. אני בטוח שנגיע ליותר".

 

גילי לוסטיג, מנהל היחידה לספורט הישגי, הוסיף: "יש ספורטאים שאנחנו אומרים שמגיע להם וגילי היא אחת מהם. היא נחושה לכל משימה ואף פעם לא רצתה מה שלא מגיע לה. היא נכנסה לרשימת המדליסטים באליפות אירופה וזו רק תחנה בדרך לריו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
גילי כהן
צילום: אורן אהרוני
מומלצים