שתף קטע נבחר

אריאל הרוש צפוי לעזוב את בית"ר ירושלים

המתיחות בין הקפטן לאוהדים ולהנהלה תוביל לעזיבתו בקיץ? הוא חתום על חוזה לעונה נוספת עם סעיף שחרור של 1.2 מיליון יורו אמור לקבל דרכון ספרדי. שחקני ועובדי בית"ר התבקשו להחזיר את הרכבים

האם קפטן בית"ר ירושלים, אריאל הרוש, יעזוב את הקבוצה בעונה הבאה? בעקבות המתיחות בין השוער לחלק מהאוהדים ולראשי המועדון בעקבות השביתה שקיימו השחקנים, ההערכה היא שהצדדים ייפרדו הקיץ.

 

הרוש שצפוי לעמוד לוועדת משמעת עם שחקנים ישראלים נוספים בעקבות ההשבתה, חתום בבית"ר לעונה נוספת עם סעיף שחרור של 1.2 מיליון יורו. הוא דאג להגיש את כל האישורים כדי לקבל דרכון ספרדי, שעשוי לסייע לו למצוא קבוצה בחו"ל. גם מכבי חיפה ומכבי ת"א עשויות לצרפו.

 

הרוש כתב בדף הפייסבוק שלו: "סיימנו עונה של עליות וירידות, עונה בה התחשלתי ולמדתי להתמודד עם מצבים שלא חשבתי שאגיע אליהם. עברנו שינויים רבים במהלך העונה ואקח ממנה הרבה דברים להמשך הקריירה. כרגע עייני נשואות אל עבר שני משחקי הנבחרת מול הונדורס ומקסיקו".

 

בתוך כך, דושאן מאטוביץ', בראיין ז'ונס, פאבלו ברנדאן וג'ונתן וילה, שעמדו לוועדת משמעת פנימית במועדון, יתבשרו ביממה הקרובה מה גובה הקנס שיוטל עליהם. הטענה נגדם היא כי עלו באיחור לאימון והשביתו אחד נוסף לפני המשחק מול עירוני רמה"ש.

 

מה יהיה העונש של השחקנים? טביב (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
מה יהיה העונש של השחקנים? טביב(צילום: ראובן שוורץ)

 

שחקני ועובדי בית"ר התבקשו להחזיר את הרכבים המושכרים במהלך השבוע. בקבוצה הסבירו: "ההסכם עם חברת ההשכרה על סף סיום ובמועדון בודקים התקשרות עם חברת השכרה אחרת".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלכס קולומויסקי
אריאל הרוש
צילום: אלכס קולומויסקי
מומלצים