שתף קטע נבחר

צ'יזיק: "זה לא נגמר, עד שזה נגמר"

לאחר הניצחון בסכנין וההפסד של הפועל ת"א, מנכ"ל מכבי חיפה מאמין כי הכרטיס לאירופה בר השגה. תורג'מן: "מקווה שהתוצאות יהיו לטובתנו". טוואטחה זכה למחמאות, אך יצא בליווי אבטחה

הניצחון (0:2) של מכבי חיפה על בני סכנין בתוספת להפסד של הפועל ת"א לב"ש, החזיר את הקבוצה של אריק בנאדו למאבק על הכרטיס לאירופה. המועדון הירוק, שכמה שעות קודם לכן חגג דאבל שני ברציפות של קבוצת הנוער שלו, רחוק עתה נקודה אחת בלבד מהפועל ת"א הנמצאת במקום הרביעי, אשר מוביל למוקדמות הליגה האירופית.

 

אלון תורג'מן שכבש את שערו ה-15 ב-15 משחקים שונים העונה, צפוי להמשיך להיות שחקן מוביל גם בעונה הבאה בעידן אלכסנדר סטנוייביץ'. המגן טאלב טאווטחה, ששוב ספג קללות ושריקות בוז מהקהל הירוק, היה השחקן הטוב על המגרש. טאווטחה ששיחק בקישור זכה למחמאות גדולות בסיום המשחק, אולם זכה לליווי של מאבטחים עד לרכבו מחשש שאוהדים ינסו לפגוע בו. 

 

מנכ"ל הקבוצה איתמר צ'יזיק החמיא לשחקנים ואמר על האפשרות

שהקבוצה תגיע לאירופה: "בכדורגל הכל אפשרי. זה לא נגמר, עד שזה נגמר". אלון תורג'מן, מלך שערי חיפה העונה, הוסיף: "אני שמח שבאנו לקחת את הנקודות. נקווה שנעשה את זה גם בשני המשחקים שנותרו ושהתוצאות יהיו לטובתנו".

 

על העונה המצויינת שעוברת עליו, אמר החלוץ:" הצבתי לעצמי מטרות. אני שמח שאני עומד ביעדים שלי ועוזר לקבוצה, אבל זה לא נגמר כאן".

 

בקבוצה מקווים להכשיר את גוסטבו בוקולי ורובן ראיוס למשחק מול מכבי ת"א ביום רביעי. גם מצבו של השוער בויאן שראנוב אינו ברור, לאחר שהתלונן על כאבים ברגלו במהלך המשחק בדוחא. בחיפה רוצים לראות את קריית אליעזר מלא במשחק האחרון של הקבוצה באצטדיון, טרם המעבר ל"סמי עופר" בעונה הבאה.

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

צפו: חגיגת שער הזויה בליטא

בעיטה חופשית שלא רואים כל יום

צפו בגול מחצי מגרש בקבוצת הנשים של ברצלונה

מי עצר את האוהד שפרץ למגרש בסלובקיה? צפו

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן
איתמר צ'יזיק
צילום: ראובן כהן
מומלצים