שתף קטע נבחר

בכיר בהפועל ת"א: "בן שמעון לא ימשיך"

ראשי המועדון האדום זעמו על המאמן שלא פתח עם עבדורחימי, בו הגיע לצפות נציג של ויטסה ההולנדית. גורם בקבוצה: "רן לא קשוב לדרישות המועדון. הוא סיים את דרכו". בהפועל אישרו: "אנחנו יודעים שקרויף פנה לוורמוט"

בהפועל ת"א מעריכים כי המתיחות החדשה בין ההנהלה לרן בן שמעון, שנחשפה ב-ynet ספורט, תוביל לסיום דרכו של המאמן במועדון עם תום העונה בשבת הבאה. כזכור, בן שמעון מחזיק בחוזה לעונה הבאה.

 

אחרי שהנהלת הפועל קיבלה עדכון כי איש הרכש המרכזי של ויטסה ארנהיים ההולנדית מגיע לבלומפילד על מנת לעקוב אחר שלושה משחקני הקבוצה, עומר דמארי, גילי ורמוט ובשארט עבודרחימי, הם ביקשו מבן שמעון להעלות בהרכב את הקשר הקרואטי, שמיועד למכירה בקיץ. למרות ניסונות שכנוע רבים, כולל שיחות והעברת הודעות למאמן עם דגש על כך שמדובר במהלך חשוב לעתיד המועדון, בחר האחרון שלא לפתוח עם השחקן.

 

ראשי הפועל זעמו ואחד מהם אמר ל-ynet ספורט: "רן סיים את דרכו בהפועל ת"א, הוא לא ימשיך. הסיפור הזה עם עבודרחימי, האגו שגרם לכך ששחקנים שכבר היו בבויעדם כמו זאביק חיימוביץ' ורועי גורדנה שיחקו, עוד גם יגמרו לנו את אירופה. זו בדיוק הבעיה, חוסר הקשב לדרישות המועדון".

 

במקביל, בן שמעון הכחיש כי הוא בוחן הצעות בקפריסין, ונראה כי הצדדים ינסו להגיע לפשרה לגבי הפיצוי הכרוך בעזיבת המאמן כבר בשבת הבאה, כשתג הפיצוי עומד על חצי מיליון שקלים.

 

נציג של ויטסה ארנהיים לצד סוכן השחקנים גלעד קצב, אתמול בבלומפילד (צילום: ראובן שוורץ ) (צילום: ראובן שוורץ )
נציג של ויטסה ארנהיים לצד סוכן השחקנים גלעד קצב, אתמול בבלומפילד(צילום: ראובן שוורץ )

 

בכל מקרה, נציגה של ארנהיים כבר הגיע שלוש פעמים לעקוב אחר

שחקני הפועל, כולל בדרבי ובמשחק נגד חיפה. ההחלטה העקרונית היא ללכת על דמארי, שמבוקש גם בסלטה ויגו במידה שלואיס אנריקה יישאר.

 

החשיפה ב"ידיעות אחרונות" על המגעים בין מכבי ת"א לגילי ורמוט, שאושרה בין שני הצדדים, עוררה סערה במועדון ותגובות נזעמות של אוהדים. "זה בדיוק מה שיטרפד את העסקה, אנחנו יודעים שג'ורדי קרויף פנה לוורמוט", אמרו בהפועל. נראה כי במועדון האדום יבקשו מורמוט לקצץ בשכרו בתמורה להישארות.

 

בהפועל מבינים כי הם מצויים במצב כלכלי קשה, ועדיין ישנם ניסיונות למצוא רוכש. הבעלים חיים רמון יצא לארה"ב לטקס סיום הלימודים של בתו במרילנד, ללא קשר לאפשרות של רכישה כלשהי.

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

צפו: חגיגת שער הזויה בליטא

בעיטה חופשית שלא רואים כל יום

צפו בגול מחצי מגרש בקבוצת הנשים של ברצלונה

מי עצר את האוהד שפרץ למגרש בסלובקיה? צפו

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
רן בן שמעון
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים