שתף קטע נבחר

הורידו את עצמם / טור

כשכל הקלפים בידיים שלך, אסור לך להשמיט אותם. אשדוד שיחקה בסדר אבל לא התאבדה על המגרש, הרגליים של שחקני בני יהודה רעדו ובתום עונה דהויה כזו - דינם לרדת ליגה. עכשיו מגיע המבחן האמיתי, אולי נוסחת מכבי נתניה תעבוד גם במעבר לכתום

הדמעות זלגו ביציעי בלומפילד כפי שלא זלגו זמן רב. האשליה התפוגגה כשהגיעו הבשורות המרות מאצטדיון המושבה. אנשים רקעו ברצפה, בעטו בכיסאות, נפלו לרצפה. שום דבר לא עזר. בני יהודה שילמה את המחיר בירידה משפילה לליגה הלאומית.

 

דרמה בתחתית:

   

מדוע משפילה? כי כשכל הקלפים בידיים שלך, אסור לך להשמיט אותם. במחזור האחרון, שממנו אין חזרה, במצב של להיות או לחדול, בני יהודה שיחקה למעשה מול עצמה. אשדוד, אחרי הביזיון בשבוע שעבר מול מכבי פ"ת, רק רצתה לתקן את הרושם, שיחקה בסדר - אבל לא התאבדה על המגרש. בני יהודה תהיה טובה? תנצח. לא תשחק בצורה סבירה? תידרדר לתהום. וזה מה שהכתומים עשו: הם דירדרו את עצמם, במו ידיהם, למקום האחרון.

 

מה שראינו היה בני יהודה עצבנית שרגליה רעדו. מי שנותנת עונה דהויה כזו, עם הפסדים ביזאריים ואובדן אינספור נקודות בדקות הסיום, דינה לרדת ליגה. אשדוד, בעמדת משקיפה, ראתה איך בני יהודה מסתבכת ומאבדת עצמה לדעת. הרבה יותר קל לשחק בלי אף גרם של לחץ כמו אשדוד, הרבה יותר מסובך לקבוצת תחתית לשפר יכולות, ליזום ולהביא להכרעות קלות.

 

כשאשדוד עלתה לבלומפילד, שאגה רבבת הצופים (שיא עונתי של בני יהודה): "ביזיון". לקלינגר צעקו: "תיזהר". הם רצו שאשדוד תמשיך בתצוגות הנפל, רק שכחו שהיא מסוגלת לשחק באופן סביר. אי אפשר לדרוש ממנה לפתוח רגליים רק בגלל הכשלים שקדמו. חוץ מזה, הפעם אשדוד כבר הופיעה בהרכב מלא, עם מרציאנו בשער, יא יא פטי במרכז ההגנה, ירו בלו בהתקפה. איזה הבדל לעומת השבוע שעבר.

 

יוסי אבוקסיס עם דמעות בסיום. כמות החלוצים? האיכות קובעת (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
יוסי אבוקסיס עם דמעות בסיום. כמות החלוצים? האיכות קובעת(צילום: ראובן שוורץ)

 

לא אשדוד הורידה את בני יהודה, אלא בני יהודה את עצמה. יוסי אבוקסיס עיבה את ההתקפה ופתח עם שני שחקני חוד - אוהד קדוסי וגיל יצחק. רק מה, לא חשוב עם כמה חלוצים אתה משחק, השאלה היא מה אתה עושה איתם. זה היה גרוע, בלי מחשבה, בלי מחץ.

 

הקבוצה שלו ספגה שער מביך במשחק הכי חשוב של העונה. גיל יצחק שיחזר את ההחמצה המופלאה של רוני רוזנטל באנגליה. אמיר עגייב, עם כל מגרעותיו, כמעט הציל את העונה, אלא שגם תיקו מול יריבה כזו דינו לחרוץ ירידה.

 

עכשיו מגיע המבחן האמיתי של בני יהודה. יש לה את הבסיס, ויש לה שנה לבנות את עצמה מחדש, לפי נוסחת מכבי נתניה. אולי מעז ייצא מתוק.

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

צפו: חגיגת שער הזויה בליטא

בעיטה חופשית שלא רואים כל יום

צפו בגול מחצי מגרש בקבוצת הנשים של ברצלונה

מי עצר את האוהד שפרץ למגרש בסלובקיה? צפו

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אביב חדד מתקשה לעצור את הדמעות
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים