יום רביעי, 22.05.2024 שעה 04:37
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8225-7335מכבי ת"א1
7426-7535מכבי חיפה2
6136-5435הפועל ב"ש3
5647-4635הפועל חיפה4
4442-3835מכבי בני ריינה5
4145-3535בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • שבת, 25/05, 18:30
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • שבת, 25/05, 18:30
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • שבת, 25/05, 18:30
  • מכבי בני ריינה

ברק לוי בשער, גם מיכה, זהבי ובדש ב-11 מול ק"ש

מאמן מכבי, פאולו סוזה, החליט לתת הזדמנות לשוער הצעיר במשחק ההכתרה ב-19:30. גם מארבאל וזיו יפתחו. החגיגות: ביום חמישי ב-20:00 בגני יהושע

|
ברק לוי. יפתח בשער של הצהובים (יניב גונן)
ברק לוי. יפתח בשער של הצהובים (יניב גונן)

מכבי תל אביב תזכה להניף הערב (ראשון) את צלחת האליפות שלה, שבוע אחרי שהוכתרה רשמית כאלופת המדינה זאת השנה השנייה ברציפות.

האירוע יתרחש אחרי המשחק מול מחזיקת הגביע הטרייה, עירוני קריית שמונה, כאשר כל הכרטיסים לכבוד המשחק, אזלו, ולמעלה מ-12 אלף אוהדים צהובים יקבלו את ההזדמנות לחגוג שוב עם חבריהם.

ביום חמישי הקרוב בשעה 20:00 בגני יהושע ייערכו חגיגות האליפות הרשמיות. המועדון הודיע: "אחרי שמכבי הבטיחה את הזכייה באליפות המדינה בפעם השנייה ברציפות הגיע הזמן להוציא לדרך את החגיגות הרשמיות. ביום חמישי הקרוב, 15.5.14, בשעה 20:00 תתחיל החגיגה הגדולה בגני יהושע שתכיל עשרות אלפי אוהדים בצהוב, כל סגל השחקנים והצוות המקצועי של אלופת המדינה, טקס הצגת שחקנים בלתי נשכח, טקס הנפת צלחת האליפות, מכירת מוצרי אליפות רשמיים, הופעות בלתי נשכחות של אמנים ועוד המון הפתעות. הכניסה לאירוע ללא תשלום וכולכם מוזמנים לצבוע את גני יהושע בצהוב".

את אירוע חגיגות האליפות ינחו עופר דומינגז והראל סלוצקי, הלא הם הצמד סלוצקי ודומינגז אשר הקפידו לפקוד את מרבית משחקי הקבוצה לאורך העונה ויקבלו את הכבוד של לנצח על החגיגות של הצהובים.

המאמן, פאולו סוזה, ישתף במשחקים האחרונים שנותרו לעונה את השחקנים שלא זכו לדקות רבות העונה, או בתקופה האחרונה, ובראשם השוער ברק לוי שאמור לפתוח.

גם יואב זיו, רמי מרבאל, עומרי אלטמן ודור ג'אן הצעיר צפויים לקבל את ההזדמנות שלהם עד סוף העונה והחל מהמשחק בו יקבלו את הצלחת נגד ק"ש. אגב, זהו ההרכב של מכבי שיפתח מול ק"ש: ברק לוי, שרן ייני, קרלוס גארסיה עומרי בן הרוש, רמי מארבאל, דן איינבינדר, מהראן ראדי, יואב זיו, דור מיכה, ערן זהבי וברק בדש. על ספסל: חואן פאבלו, גל אלברמן, טל בן חיים, איתן טיבי, ניקולה מיטרוביץ', דור ג'אן ועומרי אלטמן.

במקביל, ההכנות לעונה הבאה נמשכות כאשר המנהל הספורטיבי, ג'ורדי קרויף, שוהה בחו"ל בצורכי עבודה הקשורים למכבי. קשר ולנסיאן, מאור מליקסון, ממשיך להיות השם החם ביותר בקריית שלום ובמועדון רוצים מאוד לראות אותו מגיע בקיץ.

צפו: ג׳ורדי ברדיו עם אופירה וברקו

שם נוסף שנמצא על הכוונת הוא של בלם ויטסה ארנהיים, דן מורי. ידוע כי קרויף מחפש להוסיף בלם לסגל שלו ולכן גם העניין בשיר צדק מעירוני קריית שמונה, שמחוזר גם על ידי מכבי חיפה.

במכבי נערכים לאפשרות שאיתן טיבי יקבל הצעה מאירופה שתפתה אותו ותוביל לעזיבתו ולכן מחפשים בכל הכוח לצרף בלם נוסף לסגל. לטיבי סעיף שחרור בגובה של כמיליון דולר וידוע כי מספר סוכנים אירופים מחפשים לו קבוצות באי הבריטי, גרמניה וצרפת.

איתן טיבי (רדאד ג´בארה)
איתן טיבי. יעזוב לאירופה? (רדאד ג´בארה)
 

כזכור וכפי שפורסם לראשונה ב-ONE, אין בכוונת מכבי לשדרג את חוזהו של הבלם ושם רוצים לראות אותו ממשיך בתנאים הדומים אשר בחוזהו הנוכחי שמסתיים בתום העונה הבאה.

ק"ש רוצה לנצח ב"אלוף האלופים"
המפגש המסקרן בין השתיים יקדים את משחק "אלוף האלופים" שיפתח את עונת המשחקים בעונה הבאה, בין האלופה למחזיקת הגביע.

בקריית שמונה קיבלו באכזבה את הניצחון של הפועל באר שבע, שהקטין את הסיכויים של ק"ש לתפוס את המקום השני. שחקן בקבוצה סיפר: "את המטרות שלנו השגנו, אבל אנחנו תמיד שואפים ליותר וזה אומר מבחינתנו מקום שני, כדי להשאיר סיכוי להגיע לשם אנחנו חייבים לנצח בבלומפילד".

בקרייה מודעים לאופריה שאופפת את המועדון לאחר הזכייה הראשונה בגביע המדינה, אך לא מתכוונים לוותר על המשחק ולשמש כתפאורה בחגיגות של הצהובים.

ק&qout;ש מניפה גביע (שי לוי)
ק"ש מניפה גביע (שי לוי)
 

"אנחנו הקבוצה בכושר הכי טוב ועשינו רצף שהוביל אותנו למקום שבו אנחנו נמצאים, אם כל הכבוד לחגיגות של מכבי אנחנו מגיעים לנצח ולהישאר בתמונת המקום השני". ציין שחקן של מחזיקת הגביע.

ברק בכר משדר לשחקניו רצינות מלאה לקראת המשחק, ומתכנן לעלות בהרכב החזק ביותר שיעמוד לרשותו. בכר שהתמודד במהלך כל העונה עם פציעות בסגל, יאלץ לבצע רוטציה בסגל בעקבות עייפות. בכר יחסר את מינדאוגס פנקה הפצוע, כשסיים את העונה. וובה בראון ואופיר מזרחי התלוננו על כאבים לאחר גמר הגביע, אך התאוששו ויכללו בסגל לקראת מכבי.  

הרכב משוער: גיא חיימוב, מתן אוחיון, שיר צדק, קאסיו פרננדז, חן דלמוני, עדן שמיר, וובה בראון, אדריאן רוצ'ט (וויאם עמאשה), רועי קהת, דוד מנגה ואחמד עאבד.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */