שתף קטע נבחר

נבחרת: גודס ישמש כעוזרו של אדלשטיין

הוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל החליטה להמליץ על עוזר מאמן מכבי ת"א, אשר צפוי להתמנות לתפקיד. גודס כבר סיכם את תנאי עבודתו בפגישה עם משה ויינקרץ ויוכל לעזוב במקרה שימונה למאמן ראשי של הצהובים

עוזר מאמן מכבי תל אביב, גיא גודס, ישמש בקיץ הקרוב גם כעוזרו של ארז אדלשטיין בנבחרת ישראל. הוודעה המקצועית של איגוד הכדורסל החליטה היום פה אחד להמליץ על גודס כעוזרו של אדלשטיין.

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

 

בתקופה האחרונה התקיימו מספר פגישות בין אדלשטיין לגודס ובין גודס ליו"ר הוועדה המקצועית משה ויינקרנץ, בהם סוכמו תנאי עבודתו בנבחרת ישראל. שני הצדדים סיכמו שאם וכאשר ימונה גודס למאמן ראשי במכבי ת"א, תישמר לו הזכות לעזוב את תפקידו כעוזר המאמן בנבחרת.

 

גודס כעוזר מאמן נבחרת בריטניה בקיץ שעבר (צילום: ראובן שוורץ, סלובניה) (צילום: ראובן שוורץ, סלובניה)
גודס כעוזר מאמן נבחרת בריטניה בקיץ שעבר(צילום: ראובן שוורץ, סלובניה)

 

גודס היה אחד השחקנים הבולטים של נבחרת ישראל והופיע בשורותיה 47 פעמים. הוא שיחק בשתי אליפויות אירופה, בהן קלע 352 נקודות, כולל סל

ניצחון נגד סלובניה בטורניר בצרפת 1999.

 

את קרירת האימון החל גודס במכבי ראשל"צ, עבר לתפקיד עוזר המאמן במכבי ת"א, משם עבר לתפקיד המאמן הראשי בהפועל ירושלים ושימש בתפקיד זה שנתיים.

 

גודס חזר למכבי ת"א כעוזר מאמן ומשמש בתפקיד זה עד היום. בקיץ האחרון הוא שימש כעוזר מאמן נבחרת בריטניה ואיתה ניצח את נבחרת ישראל באליפות אירופה בסלובניה. כמו כן הוא שימש כמאמן נבחרת העתודה. 

 

גיא גודס הגיב על בחירתו לעוזר מאמן הנבחרת: "אני שמח לחזור למדים הלאומיים בתור עוזר מאמן, אחרי שהייתי המון המון שנים מהנבחרות הצעירות ועד שחקן בנבחרת הבוגרת. אין יותר גאה ממני להיות חלק מהנבחרת הלאומית שלנו. שמח לשתף פעולה עם ארז אדלשטיין ובתקווה שיחד עם כולם נוכל להביא את נבחרת ישראל לאליפות אירופה".

 

גודס העונה על הקווים של מכבי ת"א (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
גודס העונה על הקווים של מכבי ת"א(צילום: ראובן שוורץ)

 

שיבק ימשיך באגף המקצועי

הוודעה המקצועית של איגוד הכדורסל החליטה להמליץ בפני הנהלת האיגוד, להמשיך את ההתקשרות עם ראש האגף המקצועי של איגוד הכדורסל אריק שיבק לעוד שלושה חודשים כדי שימשיך בתפקידו בתקופת השיא של נבחרות ישראל בכל הגילאים.

 

הוועדה ממליצה להמשיך עם פרויקט הכרטיס הכפול המאפשר לשחקני ליגת על עד גיל 22 לשחק גם בליגה הלאומית ואף להרחיבו ולאפשר לשחקני ליגת על בגילאים אלו לשחק גם בליגה הארצית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
גיא גודס
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים