שתף קטע נבחר
מונדיאל 2014

ארתורו וידאל ינותח, עלול להיעדר מהמונדיאל

קשר נבחרת צ'ילה, אשר הצטיין העונה במדי יובנטוס, אמור לעבור היום ניתוח ארתרוסקופיה בברכו ולא ברור אם יהיה כשיר לטורניר גמר גביע העולם. ניגריה: אניימה, אג'ידה, אושאניווה ואיגיבור בסגל המורחב

האם נבחרת צ'ילה תשחק במונדיאל ללא הכוכב מספר 1 שלה? ארתורו וידאל, קשרה המצטיין של יובנטוס, אמור לעבור היום (ד') ניתוח בברכו הפצועה ולא ברור כמה זמן ייעדר.

 

 

חודש בלבד נותר עד לפתיחת טורניר גמר גביע העולם והשחקן, שהיה אחד המצטיינים ביובנטוס בזכיה בתואר האליפות העונה, לא מצליח להחלים מהפציעה הטורדנית ממנה הוא סובל בזמן האחרון. יובה הודיעה רשמית שהוא יעבור ניתוח ארתרוסקופיה במניסקוס ברגלו הימנית, אם כי לא מסרה כמה זמן הוא לא יוכל לשחק.

 

ארתורו וידאל עם אלכסיס סאנצ'ס. ישתפו פעולה בברזיל? (צילום: EPA) (צילום: EPA)
ארתורו וידאל עם אלכסיס סאנצ'ס. ישתפו פעולה בברזיל?(צילום: EPA)

 

וידאל (26) ינותח בברצלונה ובניתוח יהיו נוכחים הרופאים של נבחרת צ'ילה, אשר ימסרו את הערכתם לקראת המשימה הראשונה של ה"רוחה" בגביע

העולם - המפגש מול אוסטרליה ב-13 ביוני.

 

לאחרונה נראה היה שוידאל בדרך להחלמה. ב-28 באפריל הוא חזר מהיעדרות והשתתף בניצחון של יובנטוס 1:3 על סאסואולו. ביום חמישי שעבר הוא אף פתח בהרכב הביאנקונרי במשחק הגומלין מול בנפיקה בחצי גמר הליגה האירופית, בו הודחה קבוצתו.

 

מאוחר יותר ישב על הספסל בניצחון 0:1 על אטאלנטה כאשר יובה כבר הבטיחה לעצמה את התואר. באותו זמן התראיין מאמן יובנטוס, אנטוניו קונטה, וציין כי להערכתו לא תהיה לוידאל בעיה לשחק במונדיאל. "ראיתי אותו רוקד, הוא בכושר ולא תהיה לו בעיה לשחק בברזיל", אמר המאמן במהלך חגיגות התואר. 

 

ניגריה: אניימה, אג'ידה, אושאניווה ואיגיבור בסגל המורחב

גם אלופת אפריקה נמצאת בעיצומן של ההכנות לטורניר בברזיל והיום הכריז המאמן סטפן קשי על סגל בן 30 שחקנים, שיצומצם בשבועות הקרובים. הבשורות המשמעותיות מבחינתם של הסופר-איגלס הן חזרתם של פטר אודמווינגי וג'וזף יובו לסגל אחרי היעדרות ארוכה, כמו גם של נוסא איגיבור, אקס הפועל ת"א, שהחמיץ את מרבית העונה בבטיס הספרדית בשל פציעה בברך.

 

אניימה חוגג את הזכייה באליפות אפריקה בשנה שעברה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
אניימה חוגג את הזכייה באליפות אפריקה בשנה שעברה(צילום: AFP)

 

מהזווית הישראלית ניתן למצוא את וינסנט אניימה, אולי השם הגדול ביותר בנבחרת הניגרית, אוסטין אג'ידה מהפועל ב"ש שישמש כמחליפו וג'ואן אושניאווה, מגן מ.ס. אשדוד.

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

צפו בגול מחצי מגרש בקבוצת הנשים של ברצלונה

מי עצר את האוהד שפרץ למגרש בסלובקיה? צפו

צפו בטניסאית שנפלה, המשיכה לשחק בישיבה וזכתה בנקודה

בקליפ אחד כל שערי כריסטיאנו רונאלדו במדי ריאל מדריד  

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימג'ס
ארתורו וידאל
צילום: גטי אימג'ס
פנטזי 2014
לוח משחקים מונדיאל
סטטיסטיקה מונדיאל
אמיר אפרת
אזור הווידאו מונדיאל
בועטת מונדיאל
הערים המארחות
נייקי
מומלצים