שתף קטע נבחר

בלגיה: רפאלוב הפסיד, לוזון בפסגה

קלאב' ברוז' הפסידה 1:0 לאנדרלכט משער עצמי של מאנייר בדקה ה-86, והותירה את סטאנדרד ליאז' במקום הראשון. שווייץ: 90 דקות לדאבור ב-0:5 של גראהסופרס על יאנג בויז

אחרי הניצחון הגדול בשישי בערב, 1:4 על זולטה וארחם, גיא לוזון קיבל הערב (א') בשורות נפלאות מהמשחק שנעל את המחזור ה-7 של הפלייאוף העליון בבלגיה.

 

קלאב ברוז', מי שהוליכה את הטבלה במחזור הקודם, הפסידה 1:0 לאנדרלכט ואפשרה לסטאנדרד ליאז' להיות שוב לבד בפסגה, שלושה מחזורים לסיום העונה. אנדרכלט ניצחה הודות לשער עצמי של תואמס מאונייר בדקה ה-86. ליאור רפאלוב עלה כמחליף בדקה ה-74, אבל לא הצליח לסייע לקבוצתו לצאת עם נקודות.

 

המנצח הגדול של הערב. גיא לוזון (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
המנצח הגדול של הערב. גיא לוזון(צילום: גטי אימג'ס)

 

90 דקות לדאבור, 0:5 לגראסהופרס

לאחר שני משחקים ללא ניצחון, הביסה הערב (א') קבוצתו של מונאס דאבור, גראסהופרס, 0:5 את יאנג בויז במסגרת המחזור ה-32 בליגה השווייצרית בכדורגל.

 

חלוץ מכבי ת"א לשעבר פתח ושותף כל המשחק, כשמי שהשתלט על החגיגה היה שקלזן גאשי האלבני (יליד שווייץ), שכבש ארבעה שערים (4, 40 פנדל, 50, 54) ואליו הצטרף אנטולה נגאמקול הצרפתי שהבקיע בדקה ה-90. יאנג בויז נותרה כבר לאחר 40 דקות עם 9 שחקנים, לאחר הרחקות של רוצ'אט וזארטה.

 

הבטיח הישארות בליגה השנייה בגרמניה. אלמוג כהן (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
הבטיח הישארות בליגה השנייה בגרמניה. אלמוג כהן(צילום: גטי אימג'ס)

 

בגרמניה, בן שהר פתח בהרכב של ארמיניה בילפד ושיחק 78 דקות ב-0:0 מול FSV פרנקפורט בליגה השנייה בגרמניה. קבוצתו עדיין במקום הלפני האחרון ותיאבק בשבוע הבא נגד דינמו דרזן, בקרב ישיר נגד הירידה. אלמוג כהן שיחק 90 דקות כקפטן אינגולשטאט שגברה 0:2 על סאנדהאוזן. הניצחון הבטיח לה את ההישארות.

 


פורסם לראשונה 04/05/2014 19:08

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים