יום ראשון, 09.06.2024 שעה 23:09
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

רוני לוי: רציתי להישאר, זה נפל על הקטע הכספי

בראיון ל-ONE, מאמן בית"ר דיבר על החששות: "היינו 5 נק' מלרדת", על הרכש: "החלפנו קבוצה בינואר" ועל שביתת השחקנים: "אמרתי להם שזו טעות"

|
רוני לוי מסכם עונה בבית
רוני לוי מסכם עונה בבית"ר ירושלים (רדאד ג`בארה)

בעוד שבוע תסתיים הליגה ורוני לוי ייפרד מבית"ר ירושלים. אחרי שלא הצליח להגיע עם אלי טביב לנוסחה המתאימה שתשאיר אותו בבירה, בעיקר בשל פערים כספיים, רוני לוי התפנה לסכם את העונה שעברה עליו ועל בית"ר ירושלים.

בראיון ל-ONE מאמן בית"ר דיבר על הקשיים שעבר עם הקבוצה, על המו"מ עם אלי טביב, על עתידה של בית"ר, על נבחרת ישראל ועל הליגה שלנו. לוי מגיע לראיון עם ראש פתוח: "תשאל כל מה שאתה רוצה" הוא ירה ומבטיח לא להתחמק גם מהשאלות הקשות בנוגע לחוסר האמונה בצעירים, על היחסים עם בעלי הקבוצה, על הביקורת שבית"ר קבוצה לא התקפית ועל הרכש שהגיע בינואר ולא הצליח להציב את הקבוצה בפלייאוף העליון.

האם אתה, כמאמן בית"ר ירושלים, יכול לסמן את העונה הזו כהצלחה?
"בהחלט. לאור חמש השנים האחרונות, בהן בית"ר הייתה בפלייאוף התחתון ובשנה האחרונה רק בדקה ה-90 במשחק האחרון נשארה בליגה. הבטחנו את ההישארות בצורה חלקה חמישה מחזורים לפני הסיום. אם אנחנו הקבוצה שספגה הכי מעט בליגה ונמצאים במקום הראשון בפלייאוף התחתון, אני חושב שזה יפה. אני לא רוצה לקבוע אם זו הצלחה או הישג אבל הייתי קורא לזה תוצאה טובה, ואני בהחלט שבע רצון. ככה אני רואה את הדברים".

רוני לוי (רדאד ג´בארה)
לוי: "אני בהחלט שבע רצון, הבטחנו את ההישארתות בצורה חלקה" (רדאד ג´בארה)
 

באחת ההתבטאויות שלך אמרת שקיבלת את בית"ר מרוסקת, קבוצה שמבחינתך צוללת לליגה הלאומית. רק שכחת דבר אחד: קיבלת את בית"ר במרחק 2 נקודות מהפלייאוף העליון
"נו אז מה? היינו גם חמש נקודות מלרדת ליגה. בעניין הזה כשאמרתי שהקבוצה הייתה במצב רע מאוד, אני מחלק את זה ל-2: קודם כל, אני לא חס וחלילה מעביר ביקורת על המאמן הקודם, נהפוכו. אני חושב שבאופן יחסי מה שהוא עשה מבחינת תוצאות זה היה יוצא מן הכלל טוב. אני לא רוצה לתת ציונים אבל זה היה הרבה מעבר למה שהקבוצה יכלה להשיג, זה היה ממש מדהים".

"אבל יחד עם זאת, כשאני קיבלתי את הקבוצה היא הייתה עם חמישה הפסדים ובסוג של דינמיקה שלילית. פתאום הזרים באנגורה, אייס קרים ומולמו כבר לא כל כך התאמנו והיו רגל וחצי בחוץ. הקבוצה הייתה מבחינה פסיכולוגית ותפקודית במצב לא טוב אחרי תקופה קשה מאוד, ככה שהכיוון של הפלייאוף התחתון ולרדת ליגה היה נראה כמה שמשקף את רמת הקבוצה ולא דברים אחרים".

"לפני שהתחזקנו, היה לי חשש שנרד ליגה"
הגיעו בינואר שישה שחקנים: וילה, ברנדאן, מאטוביץ', אזולאי, לוגסי ופרדה. היום כשאתה מסתכל על זה, הם היו הצלחה או כישלון?
"הצלחה. קודם כל בוא נסדר את התמונה בצורה נכונה: כשאומרים 'הביאו רכש' צריכים להבין שאנחנו באיזשהו אופן עשינו סוג של החלפת קבוצה בינואר. שחררנו ארבעה-חמישה שחקנים והבאנו שישה. לזכותו של טביב יאמר שהוא הבין שהקבוצה במצב קשה וחייבים לעשות את המהלך הזה, אבל אנחנו גם שחררנו שחקנים דומיננטיים והבאנו שחקנים טובים מאוד. אם לא היינו מצליחים איתם, הקבוצה הייתה יכולה להסתבך מאוד".

ג´ונתן וילה (יניב גונן)
ג´ונתן וילה. הצלחה או כישלון? (יניב גונן)
 

"דבר נוסף: השחקנים שהגיעו הם מכורח הנסיבות. בינואר זה שוק קשה להעברות ואתה יכול להביא שחקנים שלא משחקים, שחקנים שיש להם פחות דקות משחק וכאלה שלא עשו הכנה לליגה. יש סוג של מחיר שאתה צריך לשלם. אני חושב שכל השחקנים שהבאנו טובים ואם הם היו עושים הכנה לליגה עם הקבוצה, אז הם היו מצוינים".

"אני גם חושב שלחבר שחקנים לקבוצה במהלך ינואר, בטח בקבוצה בינונית, זו פעולה מאוד קשה. זה תהליך של חודשיים-שלושה ולפעמים ארבעה עד שהקבוצה מתתחברת. לצורך ההשוואה: מכבי תל אביב התחילו את העונה עם 20 שחקנים שלקחו אליפות ואליהם חיברו 5 שחקנים ולא בנו כמו שאנחנו עשינו טלאי על טלאי, זה הרבה יותר קשה ומורכב".

מה הדבר שהיה לך הכי קשה להתמודד איתו העונה?
"היו כמה מצבים קשים. היה איזה קטע שדיברתי עליו עם דוד אמסלם וזה שיש חשש שהקבוצה, לפני שהתחזקה, תרד ליגה. אלו דברים שראיתי באימונים ובמשחקים וחששתי מזה מאוד. קשה לך להתמודד עם המחשבה הזו ואתה מנסה לחשוב מה לעשות".

רוני לוי ודוד אמסלם (משה חרמון)
רוני לוי ודוד אמסלם. היה חשש שהקבוצה תרד ליגה (משה חרמון)
 

"לא היו דברים דרמטיים שלא מצאנו להם פתרון. הקושי היה בעיקר סביב המשחקים ששיחקנו והרגשתי שזה לא זה ושאנחנו חייבים לעשות משהו. זו הייתה תחילת הדרך אבל אחרי החיזוק לקח זמן להתחבר. גם כשהפסדנו זה היה 1:0, אבל בסוף זה הצליח. היינו קבוצה שעומדת טוב והיה קשה לשחק נגדנו. היה יותר ביטחון אחרי החיזוק של ינואר".

טביב לבית"ר, או לא טביב לבית"ר?
רוני לוי עבר לא מעט מועדונים בקריירה שלו. מכבי חיפה, מכבי פ"ת, בית"ר ירושלים וגם כמובן בקפריסין ורומניה. לוי הוא מאמן יסודי עם סטנדרטים מאוד גבוהים, כזה שמתאים את עצמו למועדונים הגדולים שמתאימים עצמם אליו. הוא מתעקש על תזונאי בקבוצה, על ארוחות בוקר, על צ'יפים שמודדים את הק"מ שעושים השחקנים, על חדר הלבשה בריא, על סטטיסטיקות והרבה וידאו.

אחרי שחתם בבית"ר הוא אמר לשחקנים "יש לי מצגת שלמה שאני מתכנן להעביר לכם, כל פעם נדבר על משהו חדש". מדי יום היה שולף את המצגת ומעביר לשחקנים את משנתו. אחרי שעבר עונה בקבוצה של אלי טביב, מעניין היה לשמוע מה יש למאמן בית"ר לומר על הניהול שלו: "אני לא מתכוון לתת ציונים לאף אחד על הניהול ועל דברים מהסוג הזה".

רוני לוי (רדאד ג´בארה)
רוני לוי. מתעקש על סטנדרטים גבוהים (רדאד ג´בארה)
 

בכל זאת: בית"ר עם בעל בית חדש, מעניין לשמוע ממי שנמצא במערכת איך היא מנוהלת
"תראה, צריכים כולם לזכור, בית"ר התחילה את העונה לפני פירוק. כשאתה מקבל קבוצה לפני פירוק וברגע האחרון אתה בונה קבוצה זה תהליך שלוקח לא מעט זמן. כשדברים נבנים מהר מאוד זה קשה לכולם. במסגרת הזו, בית"ר משתדלת ושואפת לעשות את המקסימום, אבל לבנות מועדון ולסדר דברים זה לוקח זמן, זה ברור".

מה דעתך? טביב טוב לבית"ר ירושלים?
"לא נכון שאני אחלק ציונים. לבית"ר ירושלים יש בעלים שרוצה להשקיע בקבוצה ובמועדון אז זה טוב מאוד. בית"ר עמדה לפני פירוק ואם טביב הציל את הקבוצה מפירוק זה אומר הכל. טביב תורם את זמנו וכספו בדרך שלו, זה מבורך".

אלי טביב (משה חרמון)
אלי טביב: "הוא הציל את הקבוצה מפירוק, זה אומר הכל" (משה חרמון)
 

"באיזשהו אופן, כן רציתי להמשיך בבית"ר ירושלים"
אם ישאלו את שחקני בית"ר ירושלים, רובם היו רוצים שרוני לוי ימשיך בבית"ר. זה מחמיא לך?
"ברור שזה מחמיא לי. ברור שבסוף הפידבק של המאמנים זה גם הפידבק שהם מקבלים מהשחקנים, שיודעים להעריך אימון ומקצוענות ומעריכים רצינות. עשינו התקדמות מאוד טובה השנה. הרבה שחקנים התקדמו ולמדו לעבוד בצורה רצינית ומקצועית, למדו את הכללים של קבוצת כדורגל וזה חשוב מאוד. זה סיפוק גדול מאוד בשבילי".

רצית להמשיך בבית"ר?
"באיזשהו אופן רציתי להמשיך בבית"ר ירושלים. צריך לומר את האמת: זה לא הסתדר. אני מכבד את זה, מבין את זה וממשיך הלאה".

ויתרת על חוזה של 50-55 אלף ₪ נטו בחודש. יש מאמנים שהיו מוכנים להרוויח חצי מזה כדי לאמן בבית"ר
"היה מו"מ שלא הסתדר ופה זה נפל. יכול להיות שאם היינו מדברים בעתיד על עוד דברים היו מתגלים פערים נוספים. תראה, אני לא אחד שבא לעשות אימון והולך הביתה. אני אוהב להיות דומיננטי בכל מה שקשור לקבוצה, לקבל החלטות בכל מה שנוגע לקבוצה ויכול להיות שבדרך היו מתגלים פערים אחרים. נכון לסיטואציה כרגע, זה נפל על הקטע הכספי של המו"מ".

רוני לוי ואלי טביב. קשיםם במו&qout;מ (רדאד ג´בארה)
רוני לוי ואלי טביב. קשיםם במו"מ (רדאד ג´בארה)
 

יורש העצר: האם מנחם קורצקי יסתדר תחת הלחץ?
עם כל הניסיון שלך כמאמן, בטח בבית"ר, איך אתה רואה את מנחם קורצקי מסתדר בקבוצה כל כך לחוצה, עם לחצים של תקשורת, אוהדים וציפיות גבוהות.
"בלי לדבר ספציפית על שום מאמן אחר, אני רוצה לומר שיש מאמנים שיכולים לעשות אימון רגיל ולהמשיך הלאה. אני מאמין בעבודה יסודית: ללמד את השחקנים כדורגל, טקטיקה, הגנה, התקפה ולחץ, ללמד באמצעות ווידאו, לעשות סטטיסטיקה, לקבל נתונים על כל שחקן לגבי כמה הוא רץ וכמה עבד".

"אחת הבעיות הגדולות בבית"ר היום זה שיש פער בין השם הגדול של בית"ר לבין הציפיות של מה הקבוצה יכולה לתת במשחק. מצפים שבית"ר תהיה למעלה ותרוץ לאליפות וזה לא קל. בית"ר צריכה בסיס, גרעין של קבוצה שתהיה לזה המשכיות מסוימת ועד שבית"ר לא תייצר את זה, יהיה קשה לכל מאמן, גם למאמן עם ניסיון".

"דווקא השנה, בסיטואציה שנוצרה, יש לבית"ר איזשהו תלכיד של 8-10 שחקנים שימשיכו בשנה הבאה וזה טוב. בטח לעומת השנה שעברה, שאם נסתכל לאחור, רק ארבעה-חמישה שחקנים המשיכו לעונה הזו. כרגע יש גרעין יותר גדול וזה הסיכוי למאמן הבא להצליח".

מנחם קורצקי מבסוט (משה חרמון)
מנחם קורצקי. יצליח לעמוד בלחצים הרבים במועדון מהבירה? (משה חרמון)
 

תסביר פעם אחת ולתמיד למה אומרים שרוני לוי לא מאמין בצעירים. מאיפה זה בא?
"אלו סיסמאות שאין להן בסיס, סיסמאות של אינטרסנטים. אני מאמין בצעירים. אני אימנתי במחלקת הנוער של מכבי חיפה שלוש שנים. אני חושב שצריך לדעת לשלב צעירים ולא לזרוק אותם סתם למים. צריך להכין אותם פיזית ומנטלית בצורה הנכונה ולשלב אותם".

"אם מסתכלים על בית"ר ירושלים השנה, שילבנו המון שחקנים צעירים. קח לדוגמא את המשחק האחרון מול הפועל חיפה, תראה מי שיחקו: סיידוף, דסה, כחילה, קריאף, לוגסי, אצילי, זיקרי ואבישי כהן, אני חושב שזו כמות מטורפת ומי שמדבר אחרת פשוט לא מדייק. שחקנים צעירים צריכים סבלנות והרבה מאוד עבודה והשקעה. אגב, כאחד שכן מאמין בצעירים, אין מצב ששחקנים צעירים תחתיי לא יקבלו אקסטרה של עבודה אישית כדי לקדם ולשפר אותם ולשמור אותם ברמה גבוהה. זה נקרא להשקיע בצעירים".

עומר אצילי (רדאד ג´בארה)
עומר אצילי. קיבל עבודה אישית כדי לשמור עלרמה גבוהה (רדאד ג´בארה)
 

ההדחה בגביע מול קריית שמונה הייתה המכה הכי קשה של בית"ר העונה?
"לא. זה היה מאכזב כי רצינו להגיע לחצי הגמר ולצערי זה לא יצא, אבל שיחקנו נגד קבוצה שהיא יותר טובה מאיתנו. היה משחק צמוד שיכל ללכת לכאן או לכאן. הגענו ללא מעט מצבים והפסדנו בחוץ לקבוצה עדיפה, שנמצאת במקום השלישי ושמשחקת בחודשים האחרונים את הכדורגל הכי טוב בליגה. יצרו בתקשורת ובכלל סיטואציה שאנחנו נשארנו בליגה ושכל מה שנשאר זה הגביע. זה לא היה ככה כי בתוך חדר ההלבשה שלנו ידענו שאם נפסיד לאשדוד ואחרי זה לבני יהודה, נסתבך במאבקי התחתית".

גם ביקורת עצמית צריך: היכן נכשל לוי בבית"ר?
אף אחד לא מושלם. בוא תשים את האצבע על מה שנכשלת בו העונה.
"לאורך עונה יש תמיד טעויות בדרך. אני יודע שכולם מדברים על הבעיה שבית"ר לא כבשה העונה הרבה גולים. אני רואה את זה בצורה כזו: כשאני הגעתי לבית"ר היא ספגה הרבה שערים והייתה מאוד חשופה בהגנה, ככה אני ראיתי את זה. דבר ראשון שחשבתי זה שקבוצה שמתמודדת בתחתית צריכה לשפר את משחק ההגנה ואת המשחק הקבוצתי והטקטי. לא יכולנו להיות חשופים ומופקרים ואין ספק שאת העניין הזה שיפרנו משמעותית. הגענו למצב שאנחנו הקבוצה שסופגת הכי מעט שערים בליגה ועומדת טקטית אולי הכי טוב בליגה".

רוני לוי. (חגי ניזרי)
רוני לוי: "הגענו למצב שאנחנו הקבוצה שסופגת הכי מעט בליגה" (חגי ניזרי)
 

"משחק ההתקפה שלנו נפגע כי לשלב התקפה עם עמידה טקטית טובה זה קצת קשה כשאתה עושה הכל מהתחלה. דבר נוסף, חייבים לציין שהגענו להרבה מצבים ולא הצלחנו לנצל אותם. בתקופה האחרונה התחלנו לכבוש שערים ודברים השתנו. אם היינו מביאים עוד חלוץ בפגרה של ינואר כמו שתכננו ודיברנו, וכמעט הצלחנו להביא עוד זר ברמה גבוהה, אז אין ספק שזה היה עוזר לנו מאוד".

"אם אני מסתכל על השחקנים שיש לנו מבחינת האופי שלהם, אין לנו שחקנים עם מספרים שאתה אומר 'זה נותן לי 15 גולים וזה 12 וכו'. יש לנו שחקנים שאין להם הרבה מספרים ואת זה אני אומר בלי להעליב אף אחד. קח את (דני) פרדה לדוגמא: הוא נותן 4-5 גולים בשנה. אותו דבר לגבי אבירם (ברוכיאן), שיכול לתת 5-6 שערים בשנה. הגיע שלומי אזולאי, שהוא שחקן מאוד איכותי, אבל הוא הגיע חלוד בלי הכנה לליגה ובלי דקות משחק. תראה את חן עזריאל, שהוא מאוד מכושר ואני מכיר אותו. הוא כבש בבית"ר 10-12 גולים, הלך לבני יהודה ולא חוזר לעצמו. מי שלא משחק תקופה ארוכה משלם מחיר גדול".

פרדה. שווה 4-5 שערים בעונה (יניב גונן)
פרדה. שווה 4-5 שערים בעונה (יניב גונן)
 

פאבלו ברנדאן שקיבל כ 100 אלף ₪ בחודש נטו, היווה הצלחה מבחינתך?
"אין ספק שהוא אחד הזרים היותר טובים שבאו לארץ אבל צריכים לזכור שני דברים: כשהבאנו אותו, ערב החתימה בבית"ר, היה לו חוזה בסין של מיליון דולרים למשך שנתיים וכששחקן מקבל בשורה כזו והוא צריך להישאר, אפשר להבין שיש לו אכזבה. דבר שני, הוא הגיע אחרי חודשיים שהוא לא שיחק ודברים לוקחים זמן. הוא הביא הרבה ניסיון וזה דבר מאוד חשוב, בטח בקבוצה שנמצאת למטה".

"אמרתי לשחקנים שבמחינתי זה לא צעד נכון"
בוא נדבר רגע על המרד נגד טביב. אם בית"ר הייתה מתמודדת כנגד הירידה, אתה היית נותן לשחקנים לקיים שביתה?
"להציג את העניין כאילו הדברים היו תלויים בי זה לא נכון. אני המאמן של הקבוצה. אלי טביב דיבר עם השחקנים או עם נציג של השחקנים, הם לא הסכימו לשמוע. אני גם ניסיתי לדבר איתם ביום שישי לפני המשחק ואמרתי להם שמבחינתי זה לא צעד נכון. אני חושב שזאת הייתה טעות ושזה לא נכון לעשות את זה יום לפני משחק. מה עוד שאלי טביב הבטיח שהוא ייתן את הכסף אבל זה לא הלך".

"צריך לקחת בחשבון שאני כמאמן שנה הבאה לא אהיה כאן, אז כמה שאני דומיננטי ויכול להשפיע, גם באיזשהו אופן הייתי מוגבל במה שאני יכול לדרוש מהשחקנים בעניין הזה. ניסיתי לדבר איתם ולהסביר להם וכשנכנסתי לאוטו אחרי שכולם עזבו ונסעתי הביתה, דיברתי עם אשתי ואמרתי לה שאני עצוב שזה המצב. זו הרגשה לא טובה, הרגשה של מועקה. לפעמים רוצים להציג את בתקשורת כאילו לא נלחמתי בשחקנים, אבל מה יכולתי לעשות?".

שחקני בית&qout;ר נוטשים את בית וגן (גיא בן זיו)
שחקני בית"ר נוטשים את בית וגן (גיא בן זיו)
 

רוני לוי חזר העונה לליגת העל אחרי תקופה ארוכה שאימון בחו"ל. אחרי שסירב להצעה של טביב לאמן את בית"ר בעונה, הבאה נראה כי לוי לא ימשיך בליגה שלנו, אחרי שכל הקבוצות הגדולות כבר תפוסות עם מאמנים. לוי, שמוערך מאוד ברומניה ובקפריסין, בטוח שימצא קבוצה בעונה הבאה, אבל זה לא יהיה בליגת העל, כך זה לפחות נראה היום.

אתה מסכים עם הקביעה שהליגה שלנו חלשה ומכבי תל אביב תשלוט בה עוד שנים רבות?
"הליגה לא מספיק טובה. היא בסוג של ירידה מסוימת, אבל זה לא גורע מההישג של מכבי תל אביב שמייצרת המשכיות ומעמידה קבוצה טובה. למרות שהליגה חלשה, בכל זאת הם הצליחו לפתוח פער מוקדם יחסית שהבטיח להם את האליפות ומגיע להם בעניין הזה כל הכבוד. אני כן רואה אותם ממשיכים להיות דומיננטיים ואולי אפילו שולטים אבל ניתן לתת להם תחרות".

שחקני מכבי ת&qout;א חוגגים (שי לוי)
שחקני מכבי ת"א חוגגים. הדומיננטיות תמשיך, אך ניתן לתת להם תחרות (שי לוי)
 

"כשאני רואה אותם דומיננטיים ושולטים זה לא רק בגלל הכדורגל הטוב שלהם, אלא גם בגלל שבניהול, בארגון ובמקצוענות, המועדון הזה קפץ מדרגה. הם עלו על הדרך הנכונה. הם עכשיו רק צריכים לעשות חיזוקים וליטושים למשהו שנבנה נכון. הם מצאו את הדרך להצלחה ובעניין הזה מגיעות להם הרבה מחמאות".

מבט לעתיד: רוני לוי - לאן?
איפה תאמן בעונה הבאה?
"האמת שאני כרגע לא יודע, יכול להיות שאני אהיה בבית ויכול להיות שאמצא קבוצה. צריכים סבלנות ולראות מה יהיו האפשרויות".

יש לך שאיפה להגיע ולאמן גם את הנבחרת ישראל בעתיד?
"כרגע יש מאמן ויש קמפיין וזה מה שחשוב. עבור כל מאמן בכדורגל הישראלי נבחרת ישראל זו הפסגה וכל אחד שואף ורוצה להגיע לפסגה. מן הסתם גם אני ביום מן הימים ארצה להגיע לשם, כרגע זה לא הזמן. כשיגיע הזמן הנכון, גם אני ארצה".

בוא תענה על שאלה שמעסיקה את אלי גוטמן לקראת הקמפיין הבא של הנבחרת: מי צריך להיות השוער הראשון של נבחרת ישראל?
"זה עניין של תקופה נתונה, מי בכושר טוב יותר. אם מתסכלים על הכי טוב בליגה הישראלית, אז אריאל הרוש הוא הטוב בליגה בשנתיים האחרונות, הוא בחור צעיר ועדיין עתידו לפניו והוא מאוד מקצוען, אבל חשוב שבתקופה שהוא יהיה בנבחרת הוא יהיה בכושר הטוב ביותר. זה מאוד מאוד תלוי בתקופה הנתונה, אבל על פניו עושה הרושם שהרוש הולך להיות השוער המוביל. אם הוא ימשיך בדרך הזאת, אני רואה אותו כשוער הבא של הנבחרת".

אריאל הרוש (רדאד ג´בארה)
אריאל הרוש. השוער הטוב בליגה בשנתיים האחרונות (רדאד ג´בארה)
 

לסיום תן לי שם של שחקן אחד שהיית לוקח מהסגל של בית"ר לקבוצה הבאה שלך.
"זה לא יהיה פייר לבחור שחקן אחד. יש כמה שחקנים שאני מאוד מתחבר אליהם ואני אוהב את הדרך שבה הם לקוחים ברצינות את הכדורגל. גם אם תגיד לי לבחור חמישה שחקנים זה לא יהיה פייר שאני אבחר".

אסור לפספס
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
נגןתומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
תומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
נגןאיך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
איך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */