שתף קטע נבחר

טקוואנדו: מירקין הודחה מאליפות אירופה

הישראלית הפסידה לצרפתיה איג'ה מוסטפה בתחרות עד 46 ק"ג. גם אדי שרבנסקו הודח לאחר שנוצח על ידי סטפן דמיטרוב ממולדובה בקרב במשקל עד 54 ק"ג

פתחו ברגל שמאל. אליפות אירופה בטאקוונדו נפתחה היום (ה') בבאקו שבאזרבייג'אן, כאשר שני הנציגים הישראלים הודחו כבר לאחר הקרב הראשון.  

 

אניה מירקין שחזרה להתחרות אחרי פציעה ממושכת, עלתה ראשונה על המזרן בקטגוריית משקל עד 46 ק"ג, שם פגשה את הצרפתיה איג'ה מוסטפה, שסיימה בעברה במקום השני באליפות אירופה לנוער.

  

הוליכה בתחילת הקרב, אבל הודחה. אניה מירקין (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
הוליכה בתחילת הקרב, אבל הודחה. אניה מירקין(צילום: אורן אהרוני)

 

הישראלית פתחה היטב את הקרב, ולמרות שהובילה 0:3 בפתיחה ירדה מנוצחת 16:4 והודחה מהמשך האליפות. גם הישראלי אדי שרבנסקו, נכנס כבר היום למעגל התחרויות במשקל עד 54 קילוגרם, שם פגש את סטפן דמיטרוב ממולדובה. למרות שהקרב היה שקול וצמוד לכל אורכו, לוח התוצאות בסיום הראה על 7:4 למולדבי.

 

בהמשך השבוע, תשתתף גם בת אל גטרר, אלופת אירופה ב-2010 שתתחרה במשקל עד 57 ק"ג. יחד איתה בנשים ישתתפו גם עוד ישתתפו גם יובל לוסטיגר (עד 49 ק"ג) וירדן שרעבי (53 ק"ג).

 

בגברים ייצגו את ישראל גילי חיימוביץ', האלוף האולימפי לנוער מ-2010, שהחמיץ את אליפות העולם האחרונה במכסיקו בגלל פציעה בקרסולו וייקח חלק בתחרות עד 63 ק"ג. אלון אלבוחר יתחרה במשקל עד 74 ק"ג,רון אטיאס עד 58 קילוגרם ואילן ברגינסקי עד 68.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אניה מירקין
צילום: אורן אהרוני
מומלצים