שתף קטע נבחר

אחרי הפגישה: סרגיי ארשנסקי יאמן בארץ?

סרגיי שפגש את אחיו, הג'ודוקא טומי, לראשונה מזה 20 שנה, כפי שנחשף ב"ידיעות אחרונות", עשוי לעלות לישראל. היחידה לספורט הישגי ואיגוד הטאקוונדו ינסו לשלבו באחת האגודות בארץ

פגישתו של הג'ודוקא, טומי ארשנסקי, עם אחיו, סרגיי - הראשונה מזה 20 שנה - לפני שבוע במונפלייה, עוררה הדים רבים. הסיפור המרגש נחשף ב"ידיעות אחרונות".

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

 

כעת מי שנרתמת ובודקת את האפשרות להעלות את סרגיי לארץ, היא היחידה לספורט הישגי עם מתאמת ענפי הקרב, הילה דוידוב, שאף היא נכחה באליפות וחזתה בפגישה בין צמד האחים. כמו כן, גם איגוד הטאקוונדו בתמונה אחרי שפורסם כי סרגיי עוסק בענף.

 

הביע נכונות לעלות לארץ. סרגיי ארשנסקי עם אחיו, טומי (צילום: אלבום פרטי) (צילום: אלבום פרטי)
הביע נכונות לעלות לארץ. סרגיי ארשנסקי עם אחיו, טומי(צילום: אלבום פרטי)

 

האיגוד והיחידה ינסו לשלב את סרגיי בן ה-30 באחת האגודות בארץ כמאמן, אם אכן יעלה בסופו של דבר לארץ - משהו שהוא הביע לנכון לעשות. סרגיי זכה בעברו באליפות אירופה לנוער בעת שייצג את מדינתו הנוכחית, איטליה.

 

כדי לעזור לו להתאקלם לאחר עלייתו הצפויה לישראל, אמור סרגיי גם לקבל מהיחידה מענק עולה, אך קודם לכן, יצטרכו לבדוק את תעודות האימון שלו ואז יהיה אפשר להתחיל את התהליך ולממש את הפוטנציאל שלו בארץ.

 

מישל מדר: "זאת בשורה טובה לענף הטאקוונדו" (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
מישל מדר: "זאת בשורה טובה לענף הטאקוונדו"(צילום: אורן אהרוני)

 

יו"ר איגוד הטאקוונדו, מישל מדר, נמצא בימים אלה באליפות אירופה בבאקו. "קראתי את הכתבה על המפגש המרגש בין טומי לאחיו", הוא אמר, "שמחתי לשמוע כי יש לו רקע בענף ואף הגיע להישגים בתחרויות חשובות. זאת בשורה טובה לענף. אנחנו נשמח לקלוט אותו ונעזור לו בכל מה שצריך".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלבום פרטי
טומי ארשנסקי ואחיו סרגיי
צילום: אלבום פרטי
מומלצים