שתף קטע נבחר

נווקאמה: "משחק מיוחד, שמח לתרום לרעננה"

החלוץ שבישל ארבעה שערים בניצחון 2:4 על מכבי פתח תקווה, הגיב: "זה לא היה המשחק הטוב ביותר שלי". היו"ר דמיאן רויטמן: "החתמנו אותו לשלוש שנים, אז יכול להיות שהוא ישאר"

"המשחק נגד מכבי פתח תקווה לא היה הכי טוב שלי העונה, אבל בגלל חשיבותו להפועל רעננה אגדיר אותו כמיוחד ואני שמח שתרמתי את חלקי". כך אמר בצניעות החלוץ הניגרי, אנטוני נוואקמה, שארבעה בישולים שלו העניקו לקבוצתו ניצחון 2:4, ששיפר את סיכוייה להישאר בליגת העל.

 

 

הפועל רעננה ומאמנה מנחם קורצקי הצליחו מאוד עם הרכישה של נוואקמה בן ה-25, שחתום לשנתיים נוספות. “אני מרגיש מצויין בהפועל רעננה. אני אוהב את השחקנים, את הצוות המיקצועי ומרוצה מאוד מההנהלה”, סיכם השחקן, שחושב שקבוצתו ראויה למקום גבוה יותר.

 

“הפועל רעננה הוכיחה במהלך העונה שהיא קבוצה טובה וחזקה, שאינה נופלת מקבוצות אחרות. היא חייבת להישאר בליגת העל. המאבקים בתחתית קשים, וכמו

אתמול נגד מכבי פ”ת, לכל משחק נבוא כדי לנצח. אנחנו לא צריכים להסתכל על מה עושות היריבות שלנו לתחתית, אלא רק על עצמנו".

 

נוואקמה, ששיחק במשך שלוש עונות וחצי באוניברסיטת קלוז' ופטרולול מרומניה, מרוצה מאוד מהכדורגל הישראלי. היכולת הטובה שהוא מציג העונה עשויה להביא להתעניינות מצד קבוצות בישראל ובאירופה, אבל במועדון סבורים שמוקדם לדבר על כך.

 

יו"ר הפועל רעננה, דמיאן רויטמן: ”נוואקמה הוא חלק מהסגל שלנו ואנחנו מרוצים ממנו, כמו מיתר השחקנים. אנחנו לא מתעסקים בתכניות לעונה הבאה, אלא רק לאחר שנסיים את המשימה להישאר בליגת העל. אנחנו שמחים שהוא מעורר עניין, ואם תתקבל הצעה - נדון לגביה בבוא הזמן. בהחלט יתכן שנוואקמה ישאר אצלנו בשנתיים הבאות, בשביל זה החתמנו אותו לשלוש שנים".

 

נוואקמה נשאר נאמן להפועל רעננה: “כל שחקן חולם לשחק בריאל מדריד או בברצלונה, אבל לא כל שחקן יכול להגיע לשם. החלום שלי זה להיות מאושר ולשחק היכן שטוב לי. אם יהיה מי שיקנה את הכרטיס שלי, אני לא יכול לדעת, אבל זה לא מעניין כרגע. אם אמשיך לשחק בהפועל רעננה גם בעונה הבאה ארגיש מאושר, כי זה מועדון מצוין". 

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

חשבתם שראיתם את ההחמצה הגדולה ביותר? צפו ותחשבו שנית

צפו: השחקן שהצליח להשפיל את ניימאר

נערת השער של ספורטס אילוסטרייטד בניסיון הטבעה. צפו

תפיסה מדהימה של נערת הכדורים. צפו

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי רוקח
אנתוני נווקאמה ואסי בלדוט
צילום: אבי רוקח
מומלצים