שתף קטע נבחר

דירוג פיפ"א: ישראל צנחה 13 שלבים

אלי גוטמן וחניכיו ירדו למקום ה-78 בעולם. פורטוגל עלתה למקום השלישי, ארגנטינה וברזיל בשישי, ויוון בעשירייה הראשונה, ממנה יצאה בלגיה. על הירידה הגדולה ביותר (22-) חתומה ליבריה שנמצאת במקום ה-119

נבחרת ישראל תחל את הדרך הארוכה לאליפות אירופה 2016 רק בחודש ספטמבר, אז בלגיה תגיע לארץ למשחק שיפתח את קמפיין המוקדמות עבור הכחולים-לבנים. עוד לפני כן - בסוף חודש מאי ותחילת יוני - אלי גוטמן וחניכיו יפגשו את מקסיקו והונדורס, אבל בינתיים הם ירדו 13 שלבים בדירוג פיפ"א שהתפרסם היום (ה') ומציב אותם רק במקום ה-78.

 

בלגיה עצמה יצאה מהעשירייה הפותחת וירדה למקום ה-12 (2-), בוסניה במקום ה-24 (4-), בעוד וויילס עלתה 2 מקומות ל-47, שם היא נמצאת ביחד עם יפן. קפריסין צנחה למקום ה-128 אחרי ירידה של 6 שלבים ואילו אנדורה נמצאת במקום ה-199.

 

במקום השלישי. רונאלדו והחברים (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
במקום השלישי. רונאלדו והחברים(צילום: גטי אימג'ס)

 

בצמרת, ספרד נותרה בראש הדירוג ואחריה גרמניה. פורטוגל, קולומביה ואורוגוואי עלו שלב אחד והן משלימות את החמישייה הראשונה. ארגנטינה ירדה שלושה מקומות והיא מוצאת את עצמה רק במקום השישי ביחד עם היריבה המושבעת ומארחת המונדיאל, ברזיל, שעלתה שלושה שלבים. שווייץ ואיטליה נמצאות במקומות 8-9 ואת העשירייה המובילה סוגרת יוון, שטיפסה שלושה שלבים ונכנסה לטופ 10 לראשונה מאז אוקטובר 2012.

 

סקוטלנד היא הנבחרת היחידה שעלתה יותר מ-10 מקומות בדירוג החדש והיא נמצאת ב-22 אחרי עלייה של 15 שלבים. אזרבייג'ן (6+, 85) ואפגניסטן (5+, 122) רשמו את דירוג השיא שלהן, בעוד שליבריה היא הנבחרת שרשמה את הצניחה הגדולה ביותר: ירידה של 22 מקומות אל המקום ה-119.

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

נערת השער של ספורטס אילוסטרייטד בניסיון הטבעה. צפו

תפיסה מדהימה של נערת הכדורים. צפו

מתי ראיתם שוער מבקיע גול עצמי ובישול לשערו במשחק אחד?

צפו: גול אדיר מ-40 מטר

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
אלי גוטמן
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים