יום שני, 10.06.2024 שעה 09:36
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

בשורות טובות: סוארס יחזור לאימונים בשבוע הבא

הבלם שנפצע במצח עבר בדיקה וישוב להתאמן באופן חלקי, ולמשחקים יעלה עם מסיכה. לוי: "הגביע בראש סדר העדיפויות". ברדה ינוח, בוזגלו על הספסל

|
סוארס פצוע (משה חרמון)
סוארס פצוע (משה חרמון)

הפועל באר שבע ממשיכה בהכנות לקראת השבוע הגורלי של העונה, שיתנקז לשני משחקים חשובים מול עירוני קריית שמונה. תחילה בשבת (17.00, וסרמיל) בליגה, וארבעה ימים לאחר מכן בחצי גמר גביע המדינה.‬ ‫

הקבוצה קיבלה בשורות טובות כשוויליאם סוארס עבר היום (חמישי) בדיקה רפואית נוספת כשבמסגרת הבדיקה הרופא אישר לו לחזור לאימונים בתחילת השבוע הבא, ועם שובו לאימונים ייבדק מצבו ע"י הצוות המקצועי ובהתאם לכך יוחלט על חזרתו למשחקים. ככל הנראה הוא יוכל לעשות זאת עם מסיכה אך תחילה הוא יערוך אימונים חלקיים.

כ-9,000 כרטיסים נמכרו לאוהדי הקבוצה מבירת הנגב לקראת המשחק כשההתאחדות לכדורגל העבירה לבירת הנגב כרטיסים ליציעי 13-16 עבור האוהדים האדומים. "כבר מזמן לא היה טירוף כזה סביב משחק אחד ואפשר להבין את האוהדים שצמאים לתואר", אמרו במועדון.‬ ‫ ‬‫

היום התקיימה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ולאחריה הרמת כוסית לחג הפסח. המאמן אלישע לוי פתח את מסיבת העיתונאים:  "ראשית אני רוצה לאחל לכולם חג שמח".

לקראת צמד המשחקים הצפוף מול הקבוצה של ברק בכר אמר: "ברור שהגביע חשוב לנו מאוד, אבל מבחינת ההיערכות נבוא לליגה בצורה הכי טובה".

סיראז´ נסאר (יניב גונן)
סיראז´ נסאר, יחזור להרכב (יניב גונן)
 

האדומים התרחקו שמונה נקודות מהמוליכה הצהובה ונדמה שבמועדון מתרכזים באפשרות לזכות בתואר אחרי שנים, לחזרה של ב"ש למעמד חצי הגמר אמר המאמן: "באר שבע לא הייתה הרבה זמן במעמד חצי גמר הגביע, כרגע בראש סדר העדיפות נמצא הגביע. כל הרכב כזה או אחר שיעלה בליגה יהיה מורכב משחקנים שיכולים לשחק ביום רביעי גם בגביע".

לוי התייחס למפגש הצמוד מול המועדון הצפוני: "בשלב כזה אין סודות ואנחנו מכירים את הכוח של קריית שמונה, והם מכירים אותנו. אנחנו עולים בליגה כדי לנצח. אני לא יודע אם זה קשה לשחק מול אותה קבוצה בהפרש של כמה ימים וכל משחק מתפתח בצורה שונה אבל אנחנו נעשה הכול כדי לנצח בליגה וגם בגביע".

על האוהדים מבירת הנגב היה לאלישע מילים חמות לקראת השבוע הגורלי: "יש לי מילים טובות על הקהל, גם כשהמגרש לא מלא לגמרי כל משחק שלנו הוא חגיגה. הקהל פנטסטי הוא תמיד היה איתנו, ומאמין בנו מאוד. אני חושב שזה עניין של זמן עד שלא ניתן יהיה להכניס לאצטדיון סיכה".

קהל ב&qout;ש (ONE)
מאמן האדומים על הקהל: "מאמין בנו ותמיד איתנו"
 

מאמן האדומים יבצע מספר שינויים במטרה לחלק את הכוחות ואת שחקני המפתח למשחק הגביע, כשהבכיר שבהם, הקפטן אליניב ברדה צפוי לקבל מנוחה כמו גם מאור בוזגלו שסובל מדלקת במרפק וצפוי לפתוח על הספסל. אביתר אילוז חזר לאימונים מלאים אבל עשוי לקבל מנוחה כשבן ביטון יאייש במקומו בעמדת המגן הימני.

השינוי המשמעותי ביותר יהיה בעמדת הבלם לשם צפוי להיות מוסט דויד הובר לצידו של טומיסלאב פאיוביץ', כשהכוונה של הצוות המקצועי לבדוק את שיתוף הפעולה בין השניים לקראת הגביע. סיראז' נסאר ותומר סוויסה ייפתחו בקישור בעוד גל אראל יחזור מפציעה וייפתח לצידו של לוטם זינו.  

הרמת כוסית הפועל באר שבע  (ONE)
הפועל באר שבע למען הילדים בסורוקה
 

מוקדם יותר ביקרו השחקנים יחד עם הבעלים בבית החולים "סורוקה", וחילקו שי לחג לילדים המאושפזים במחלקות השונות. בהרמת הכוסית סיפרה אלונה ברקת על חסרונו של אדם קרוב לקבוצה שנפרד ממנה בצער רב: "עצוב לי שהרב בנימין בצרי שליווה אותנו כל כך הרבה שנים נפטר השנה, חשוב לציין את שמו היום".

לקראת השבוע החשוב שיכול להבטיח לקבוצה שלה תואר ראשון הוסיפה: "עדיין לא הגענו לארץ המובטחת, אבל אנחנו רואים כיוון חיובי ורגעים של נחת עם הרבה קסם. העונה עדיין לא הסתיימה ואני מקווה שנסיים את העונה כמו שפתחנו עם הרבה אנרגיות טובות".

על ההתקדמות של המועדון בשנה האחרונה סיכמה הגברת הראשונה של הדרום: "אנחנו בונים יסודות טובים שמביא ויביא גאווה לתושבי באר שבע ומאחלת לכולם חג שמח".

אלונה ברקת (יניב גונן)
אלונה ברקת לא שכחה את הרב בצרי (יניב גונן)
 

רוביק דנילוביץ', הצטרף לברכות ושפע מחמאות לקבוצה: "הכדורגל מעניק לכולנו חוויה, עשיתם ואתם ממשיכים לעשות אחלה של עונה. לא חשוב מה יקרה בסוף, שמתם אותנו על המפה. העונה הפכתם את כולם להיות גאים ואת זה עשיתם בזכות האמונה שלכם והנחישות שלכם".

על החזרה של ב"ש להיות בורג מרכזי בליגת העל הוסיף ראש העיר: "עשיתם את העונה בצורה הטובה ביותר והחזרתם את האמון. באר שבע חזרה להיות ספינת הדגל של הנגב כולו, ואם לצד זה יהיו הישגים כולנו נשמח".

אלונה ברקת ורוביק דנילוביץ´ (משה חרמון)
אלונה ברקת ורוביק דנילוביץ´, החמיא לבעלים: "מלא הערכה אליה" (משה חרמון)
 

בסיום לא שכח להודות להודות לאישה הראשונה של הנגב ואמר: "אני רוצה לומר תודה לאלונה על ההשקעה, הנחישות והרוח כי זה הרבה מעבר לניצחונות על המגרש ואני מלא הערכה אליה".

אסור לפספס
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
נגןתומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
תומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
נגןאיך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
איך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */