שתף קטע נבחר

רן אבוקרט נפצע באימון וגמר את העונה

קשר מכבי חיפה פונה לבית החולים, שם התברר כי הוא סובל מקרע חלקי ברצועות הברך. חן עזרא לקראת המשחק נגד מכבי ת"א: "המטרה שלנו - להחזיר את הכבוד, אנחנו צריכים להיראות כמו קבוצה"

במכבי חיפה מבינים היטב כי הפסד למכבי תל אביב ביום א' הקרוב עלול לגרום לזעזועים גדולים. בחיפה יודעים שמפלה נוספת עלולה לעלות למאמן אריק בנאדו בפיטורים, וגם עתידם של שחקני הקבוצה כבר לא בטוח לקראת העונה הבאה. גם עבור אלו החתומים על חוזה.

 

 

אם לא די בכך, רן אבוקרט גמר את העונה. במהלך האימון שהתקיים היום, הקשר נפצע בברכו והתלונן כל כאבים עזים. בחיפה החליטו לא לקחת סיכונים ופינו אותו לביה"ח. הוא עבר צילום, בו התברר כי הוא סובל מקרע חלקי ברצועות הברך. בימים הקרובים אבוקרט יעבור צילום MRI לאיבחון סופי ומדוייק יותר.

 

בתוך כך, חן עזרא התייחס למצב הקבוצה: "אין ספק שזו תקופה קשה לכולנו. יש תקופות כאלה בכדורגל והגדולה היא לדעת להתעלות, להיות חזקים ולצאת מזה".  עזרא התייחס לשאיפות שנותרו העונה: "אי אפשר להתייחס לאירופה כרגע. אנחנו צריכים לחזור להיראות כמו קבוצה. לשחק עבור הכבוד שלנו כשחקנים, הכבוד של המועדון והכבוד של הקהל שלנו. אנחנו לא מרימים ידיים".

 

הקשר ניסה להסביר את המצב: "אנחנו לא טובים וקשה להסביר את זה, משום מה הכל הולך לנו קשה העונה ונוצר כדור שלג. זה לא נעים להגיע למצב כזה אבל זה קורה בהרבה מועדונים מהגדולים בעולם, אנחנו לא נרים ידיים וננסה להוציא את הקבוצה מהמצב הזה".

 

לסיום התייחס עזרא לתקרית בין טאלב טואטחה לאוהדים לאחר ההפסד לבני סכנין: "טאלב בחור צעיר ואמוציונלי. לא שופטים אדם בשעת כעסו. הוא יודע שהוא עשה טעות ואני בטוח שהוא מתחרט על כך". 

פורסם לראשונה 10/04/2014 13:53

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אתר הרשמי של מכבי חיפה
רן אבוקרט
צילום: אתר הרשמי של מכבי חיפה
מומלצים