שתף קטע נבחר

פניני: "אנחנו חושבים על ה-35 הפרש ברוסיה"

קפטן מכבי ת"א רוצה למחוק ב-21:05 (שידור ישיר ב-ynet ספורט) את התבוסה מול צסק"א בסיבוב הקודם: "זה לא דבר שעובר בקלות. המשחק יראה לנו היכן אנחנו עומדים"

"אנחנו חושבים על ה-35 הפרש שקיבלנו מהם בחוץ, זה לא דבר שעובר ככה בקלות", כך אמר קפטן מכבי ת"א, גיא פניני לקראת המשחק הערב (21:05, שידור ישיר ב-ynet ספורט) מול צסק"א מוסקבה בהיכל נוקיה. זה יהיה המשחק האחרון של הצהובים בשלב הטופ 16, שלאחריו יגיע מפגש במלחה עם הפועל ירושלים במוצ"ש ובשבוע הבא צמד משחקים מול מילאנו במסגרת שלב ההצלבה.

 

במועדון הצהוב ניסו ביומיים האחרונים בעיקר להתאושש מהריקושטים שנותרו מאז הדרבי ביום שני. הדיון בבית הדין של איגוד הכדורסל בנוגע לעונשו של סופוקליס שחורציאניטיס נדחה ל- 24 לחודש, כשעד אז סופו לא יוכל לשחק בליגה הישראלית ויחמיץ במוצ"ש את המפגש עם ירושלים.

 

אחרי הסערה הגדולה בקבוצה ניסו להתרכז במשחק הערב שאומנם כבר לא ישנה שום דבר, אך יעניק לצהובים הזדמנות לתקן את הרושם שהותירו במפגש הקודם ברוסיה. בצד הצהוב יחסר דווין סמית' שיקבל הערב מנוחה. בצסק"א מילוש תיאודוסיץ' הפצוע ייעדר.

 

גיא פניני התייחס כמובן גם לאירועים האחרונים ולסנטר היווני ואמר: "אני מבין מה סופו מרגיש. אני יודע מה הוא מרגיש כי אני מדבר איתו, אבל הדברים יישארו בינינו. סופו הוא בחור חזק מבפנים ומבחוץ, הוא יידע מה לעשות ואני סומך עליו שיידע לעשות את הדברים הנכונים".

 

שחורציאניטיס. פניני: "הוא בחור חזק מבפנים ומבחוץ" (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
שחורציאניטיס. פניני: "הוא בחור חזק מבפנים ומבחוץ"(צילום: ראובן שוורץ)

 

לקראת המשחק הוסיף: "היו לנו שני אימונים טובים אנחנו מוכנים למשחק מול צסק"א. אנחנו רוצים לנצח הערב כדי להמשיך במומנטום של ניצחונות ולהגיע למלחה ולשלב ההצלבה במצב רוח הנכון כי מחכים לנו שבועיים קשים וזה הדבר הכי חשוב מבחינתנו כרגע".

 

"אנחנו רוצים לנצח את המשחק גם בשביל ההרגשה האישית שלנו וכדי לדעת שאנחנו כן יכולים להתמודד ברמות האלה. צסק"א היא ברמה הכי גבוהה באירופה וזה מעיין מבדק בשבלינו כדי לראות איפה אנחנו עומדים. אנחנו רוצים לשמח הערב את הקהל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
גיא פניני
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים