שתף קטע נבחר

האטה בשוק? מגדל משרדים בת"א יוסב למלון

כשליש ממגדל בשדרות רוטשילד במתחם "הסיטי" של תל-אביב, שהיה מיועד כולו למשרדים, יוסב למלון עסקים - הראשון באזור. האם הדבר מצביע על האטה בשוק המשרדים? לדברי הבעלים, כ-80% משטחי המגדל כבר הושכרו

האם עסקה חדשה ב"סיטי של תל-אביב" מצביעה על האטה נוספת בשוק המשרדים בעיר ללא הפסקה? קבוצת הנדל"ן אביב ובעלי קבוצת LR הודיעו היום (ד') כי חתמו על הסכם עם רשת מלונות פתאל, במסגרתו כשליש ממגדל המשרדים "רוטשילד 22", הממוקם בשדרות רוטשילד פינת רחוב נחלת בנימין בתל-אביב, יוסב למלון עסקים.

 

כתבות נוספות על משרדים בערוץ הנדל"ן :

 

מגדל "רוטשילד 22" אמור לשמש מתחם משרדים להשכרה, אולם כאמור חלקו יוסב למלון עסקים. הוא מתפרש על פני שטח של 21 אלף מ"ר, לצד בניין לשימור, וכולל 28 קומות ועוד 7 קומות של חניה תת-קרקעית. בשתי הקומות העליונות ממוקם משרד דופלקס-פנטהאוז בשטח של 800 מ"ר.

 

במסגרת ההסכם, תשכור פתאל שטח של כ-6,500 מ"ר בקומות השנייה עד העשירית ותקים 155 חדרי מלון לאנשי עסקים. מהחברות נמסר כי התב"ע (תוכנית בניין עיר) מאושרת גם למלונאות, "מתוך מחשבה מקדימה של היזמים ברכישת הקרקע ליצור שילוב ייחודי בין משרדים למלונאות בתחום העסקים".

 

נזכיר כי גורמים בענף הזהירו באחרונה מפני עודף היצע בשוק המשרדים בתל-אביב וטענו כי "שוק המשרדים בישראל כיום מוצף ולא כלכלי". בכנס בנושא נדל"ן מסחרי שנערך לפני כחודש וחצי קראו המשתתפים ליצור איזון בין האינטרסים המוניצפליים לאלה העסקיים, משום שאם שוק המשרדים ייכנס למשבר, "נראה משבר גם בשוק המגורים - בלי אזור תעסוקה לא תתקיים עיר".

 

הדמיית מגדל רוטשילד 22. לא רק משרדים ()
הדמיית מגדל רוטשילד 22. לא רק משרדים

 

"80% משטחי המגדל כבר הושכרו"

למרות דברים אלה, הבהיר דורון אביב, יו"ר קבוצת אביב, כי "עם חתימת ההסכם עם פתאל, הושכרו כבר כ-80% משטחי המגדל וקיים ביקוש רב לשטחים בו, בעיקר מחברות בתחום שוק ההון וההיי-טק". אביב הוסיף כי מלון העסקים יהיה הראשון מסוגו בשדרות רוטשילד.

 

רועי בן ימי, מנכ"ל משותף ב-LR, ציין כי "מהיכרותי את עולם העסקים הבינלאומי, אנשי עסקים תרים אחר מלונות ברמה גבוהה הנמצאים במיקום אסטרטגי, במטרה להיות קרובים למרכז העניינים. שדרות רוטשילד מהוות את לב לבה של העיר תל-אביב ומציעות קרבה למרכז העסקים בעיר".

 

דוד פתאל, מנכ"ל ובעלי רשת פתאל, הוסיף כי "קיים גידול מתמיד בתיירות העסקית הנכנסת לישראל, ובתל-אביב במיוחד יש ביקוש גבוה למלונות עסקיים. רוטשילד 22 נמצא במיקום אידיאלי, הן מבחינת מיקומו במרכז העיר והן מבחינת קרבתו למתחמי העסקים והבנקאות הפועלים באזור".

 

מגדל רוטשילד 22 התפרסם לפני כשנה לאחר שהשחקן ההוליוודי אשטון קוצ'ר הגיע לישראל כדי לחפש שטחי משרדים להשכרה, ובין היתר ביקר גם במגדל שנמצא בבנייה. בידיעה שפורסמה ב-ynet נכתב אז כי קוצ'ר הגיע לארץ הקודש עם שותפו גיא עוזרי, המפיק ההוליוודי ובעבר מנהלה האישי של הזמרת מדונה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הדמיית מגדל רוטשילד 22 בת"א. אפילו אשטון קוצ'ר ביקר
מומלצים