שתף קטע נבחר

"לא יודע אם זו ההזדמנות האחרונה שלנו"

מאמן הפועל ב"ש מחכה למשחק העונה מול מכבי ת"א (ב', 20:55) שעשוי להכריע את גורל האליפות: "תמיד יש לחץ ונצטרך לדעת לנצח או לפחות לא להפסיד. זהבי? נשים דגש עליו ועל שחקנים נוספים". על הפציעות: "לא זוכר מתי כל שחקני ההגנה היו כשירים". אילוז: "לא חוששים מאף קבוצה". צפו במסיבת העיתונאים

העונה המדהימה של הפועל ב"ש תתנקז מחר (ב', 20:55) ל-90 דקות קריטיות, כשאלישע לוי ושחקניו יתארחו בבלומפילד למפגש שלישי העונה מול המוליכה, מכבי ת"א.

 

 

כשמאזן הניצחונות בין הקבוצות בקמפיין הנוכחי עומד על 1:1, האדומים מהנגב יודעים כי גורל האליפות עשוי להיות מוכרע כבר במחזור השני של הפלייאוף העליון, במקרה ש-3 הנקודות יגיעו לצד הצהוב. במקרה שכזה, הפער בפסגה יעמוד על 8 הפרש לטובת החבורה של פאולו סוזה. ניצחון לעומת זאת יקרב את ב"ש למרחק של שתי נקודות מהפסגה ויהפוך את המאבק על התואר לצמוד ולוהט.

 

ב"ש ערכה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק ואלישע לוי אמר: "אנחנו לא יודעים אם זו ההזדמנות האחרונה שלנו להדביק את מכבי ת"א, אבל ברור שכדי להישאר בתמונה, נצטרך לדעת לנצח או לפחות לא להפסיד. התחלנו את הספירה לאחור, יש עוד 9 משחקים ונסתכל על כל משחק לגופו. מכבי היא קבוצה טובה ומגיע לה קרדיט, אך גם לנו יש עונה מדהימה".

 

המאמן דיבר על הפציעות שמהן סובלת ב"ש: "אני לא זוכר מתי באתי למשחק עם כל שחקני ההגנה כשהם כשירים, וזה המקום לתת קרדיט לאלה שנכנסו במקומם. אתם לא מצפים שאגיד לכם מי הולך לשחק, אבל אני בטוח שכל מי שיעלה למגרש יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. וויליאם סוארס? רק שיהיה בריא, פציעות הן חלק מהמשחק".

 

אלישע נתן כבוד ליריבה במשחק העונה ואמר: "את מכבי צריך לעצור כקבוצה. ברור שערן זהבי הוא אחד המוציאים לפועל ונשים דגש עליו ועל שחקנים נוספים, אבל בכל מקרה נצטרך לדעת להחזיק בכדור ולעשות את מה שאנחנו עושים כל העונה".

 

מאמן ב"ש הוסיף: "לחץ תמיד קיים, אבל לפחד לרדת ליגה זה יותר קשה מלרוץ לאליפות". על עתידו אמר אלישע: "יש לנו העונה משימות חשובות בליגה ובגביע המדינה. נתעסק בחוזה שלי כשיגיע הזמן והכל יהיה בסדר".

 

אילוז: "מכבי ת"א תמיד פייבוריטית בבלומפילד" (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
אילוז: "מכבי ת"א תמיד פייבוריטית בבלומפילד"(צילום: עוז מועלם)

 

אביתר אילוז דיבר אף הוא לקראת משחק העונה: "מכבי ת"א תמיד פייבוריטית בבית שלה. אנחנו במרדף אחריה, אבל צריכים להסתכל על עצמנו. זה משחק חוץ מאוד קשה, אנחנו חסרים את וויליאם סוארס, אבל סומכים על בן אלגרבלי ומקווים שנוציא תוצאה טובה".

 

מה יקרה אם ב"ש תפסיד? "בסיבוב הקודם יצאנו לדרך חדשה וצברנו מספר ניצחונות אחרי שזה קרה לנו במפגש הקודם מול מכבי", אמר אילוז, "אנחנו לא חושבים על הפסד ותמיד רוצים לנצח, בכל מגרש. אנחנו שקטים, רגועים ולא חוששים מאף קבוצה. אני לא יודע אם הלחץ על מכבי. יש לחץ גם עלינו, יש ציפיות מהעיר, מהאוהדים ומהמאמן".

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

מתי ראיתם שוער מבקיע גול עצמי ובישול לשערו במשחק אחד?

מה עשה השחקן עם הכדור לאחר הגול? צפו

צפו: גול אדיר מ-40 מטר

צפו: מה קורה במשחק כשהכדור עובר לשוער בין הרגליים

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אלישע לוי
צילום: עוז מועלם
מומלצים