שתף קטע נבחר

עמאשה: "ברור שלא חגגתי, הקהל של חיפה זה חלק ממני"

חלוץ קריית שמונה שהכריע את המאבק ב-0:1 מול האקסית, הוסיף: "מקווה שאהיה ההבדל במאבק בין ק"ש לחיפה על הכרטיס לאירופה". אופיר מזרחי ייעדר חודש

למרות שהציגה את אחד המשחקים החלשים שלה עונה, השיגה אמש (ש') קריית שמונה ניצחון 0:1 חשוב על מכבי חיפה. בחדר ההלבשה של הצפוניים אמרו: "לפעמים צריך מזל ואנחנו שמחים שהוא היה לצידנו". במועדון יודעים שהיכולת הזו לא תספיק במאבק על הכרטיס לאירופה, ובטח לא במשחק רבע גמר גביע המדינה מול בית"ר ירושלים ביום רביעי.

 

 

מי שחגג אמש יותר מכולם, אך העדיף לשמור על פרופיל נמוך למרות שהשמחה ניכרה על פניו, היה וויאם עמאשה, שכבש את השער היחיד במשחק. החלוץ כבש מהנקודה הלבנה וסירב לחגוג בעקבות התמיכה של הקהל הירוק בזמנים הקשים שלו בחיפה.

 

"אני לא רוצה לחשוב על כל הסיפור", אמר עמאשה בסיום, "התעסקתי אך ורק במשחק. ידעתי שהתקשורת תעשה מזה רעש, אבל אני חשבתי רק על המשחק, חושב רק על המחר".

 

עם השריקה לפנדל החלו ויכוחים בין אחמד עאבד ועמאשה מי יבעט את הפנדל. החלוץ הסביר: "ראיתי שעאבד לקח את הכדור ושאלתי אותו אם הוא מרגיש טוב והוא אמר לי כן, אבל ברק אמר לי שאני אבעט. לא חגגתי אחרי הגול, ברור. הקהל של מכבי חיפה זה חלק ממני ברור לי שלא אחגוג. יש לי חוזה בחיפה בעונה הבאה וברור שאני חוזר".

 

אוהדי קריית שמונה. שוב איכזבו (צילום: אפי שריר) (צילום: אפי שריר)
אוהדי קריית שמונה. שוב איכזבו(צילום: אפי שריר)

 

עמאשה הוסיף: "אני מרגיש שהגוף שלי לא כמו שהיה לפני כל הסיפור הזה ומקווה שאהיה ההבדל במאבק בין ק"ש לחיפה על הכרטיס לאירופה". לקראת המשחק מול בית"ר בגביע

אמר החלוץ: "המשחק מול בית"ר כלל לא פשוט, לבית"ר הייתה מנוחה ויהיה משחק קשה".

 

בק"ש התבשרו היום כי החלוץ אופיר מזרחי סובל מקרע קטן במיניסקוס וצפוי להיעדר כחודש מהמגרשים אחרי שיעבור ניתוח השבוע. במועדון מקווים כי רועי קהת, שנפצע והוחלף אמש עם פתיחת המחצית השנייה, יהיה כשיר למשחק מול בית"ר ביום רביעי. הקהל הצפוני שוב איכזב ורק 1,500 אוהדי ק"ש הגיעו אמש למשחק בקרב ישיר על המקום לאירופה. במועדון מבינים כי במשחק הגביע יהיה רוב לאוהדי בית"ר, שקיבלו 3,000 כרטיסים לעומת 2,000 בלבד לקהל המקומי.

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

צפו: כל התמונות ממרתון ירושלים 2014

צפו: מה אפשר לעשות עם צלחת פריזבי במגרש כדורסל

צפו: שחקן קולע 4 שלשות ב-23 שניות

צפו: מה קורה במשחק כשהכדור עובר לשוער בין הרגליים

 


פורסם לראשונה 23/03/2014 09:16

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אפי שריר
וויאם עמאשה
צילום: אפי שריר
מומלצים