שתף קטע נבחר

הפועל י-ם: "נובוגרוד אחת הטובות ביורוקאפ"

הקבוצה של בראד גרינברג תפגוש מחר (19:30, ספורט 1) את הרוסים, שהגיעו לארץ לאחר נחיתת החירום בברלין. המאמן, זוריץ': "זה לא יהווה תירוץ". ברייסי רייט חזר להתאמן

הפועל ירושלים ערכה הערב את האימון המסכם לקראת המפגש עם ניז'ני נובגורוד הרוסית, במסגרת המשחק הראשו של רבע גמר היורוקאפ.(ד', 19:30, מלחה).

 

שחקניו של בראד גרינברג העפילו לרבע הגמר בשבוע שעבר, כשניצחו במלחה את אולם הגרמנית עם התוצאה 65:81.

מי שהגיע לישראל הוא אקס הקבוצה דיז'ון תומפסון, ששיחק במדי הפועל ירושלים בעונה בה הצליחו להעפיל לרבע גמר היורוקאפ, כשרשם ממוצעים של 12.5 נקודות, 6.5 ריבאונדים עם מדד של 16.6. כיום הוא אחד השחקנים הבולטים אצל היריבה. תומפסון לא שיחק במהלך השבועות האחרונים בשל פציעה אבל צפוי לקחת חלק במשחק מחר.

 

שוב במלחה. דיז'ון תומפסון (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
שוב במלחה. דיז'ון תומפסון(צילום: אוהד צויגנברג)

 

מי שעוד צפוי לקחת חלק במשחק לאחר שערך אימון מלא, הוא ברייסי רייט, שהצטיין במשחק מול אולם הגרמנית אבל נפצע בסיומו ולא שותף במשחק מול חיפה.

 

" זו קבוצה מצוינת עם שחקנים מעולים ומאמן טוב", אמר מאמן ירושלים, בראד גרינברג, "המעמד מרגש ואנחנו עובדים קשה בשביל להיות מוכנים. אני חושב על כל מצב ועמדה, כל עמדה היא חשובה. החבר'ה יודעים שצריך לשחק טוב בעיקר בהגנה, כי ההגנה שלהם טובה. ברייסי התאמן הערב בפעם הראשונה והיה טוב, זה סימן טוב כרגע רפי מנקו עובד כל הזמן, אז זה טוב יש אווירה טובה באופן כללי בין הצעירים במיוחד".

 

הסנטר יניב גרין הוסיף: "הקהל המדהים שלנו שיחק תפקיד משמעותי בהעפלה לשלב הזה ואני משוכנע שבעזרת הדחיפה שלהם במשחק מחר, נוכל לייצר תוצאה שתאפשר לנו להיות חזק בתמונת העלייה לפני הטיסה לרוסיה. ככל שמתקדמים ביורוקאפ פוגשים קבוצות טובות וניז'ני נובגורוד היא אחת הטובות המפעל השנה. הם סיימו את שני שלבי הבתים במקום הראשון, עם זאת אנחנו לא מסתפקים בעצם ההעפלה לרבע הגמר ואנחנו מאוד נחושים להמשיך הלאה. אני בטוח שהקרב יהיה מאוד צמוד ויוכרע רק בסופו".

 

המטוס של ניז'ני נובוגרוד (צילום מסך מתוך הטוויטר) (צילום מסך מתוך הטוויטר)
המטוס של ניז'ני נובוגרוד(צילום מסך מתוך הטוויטר)

 

מאמן היריבה, זוראן לוקיץ', סיפר לאחר נחיתת החירום אמש: "סביר להניח שהנחיתה השפיעה עלינו אבל אמרתי לשחקנים שהם צריכים לחשוב על המשחק ושהחיים ממשיכים. לא צריך לפחד משום דבר. כולם צעירים, הכל בסדר כבר קרו לנו בעבר טיסות מפחידות ושיחקנו טוב מספיק אחרי. לא צריך לחפש דברים שליליים צריך להתרכז רק במשחק".

 

"זה מרגש מאוד להיות כאן", אמר תומפסון, "הייתה לי פה תקופה מדהימה עם קהל נהדר אני יודע שהשתנתה כאן ההנהלה, אבל עדיין יש פרצופים מוכרים ויש לי חברים כאן. יש קצת לחץ אבל לא יותר מידי. אני פה עם הקבוצה ובאנו לנצח. אני מנסה להישאר רגוע וכל גם השאר במיוחד אחרי מה שקרה בטיסה הנסיעות האלה מעייפות ומנטלית היתה טיסה קשה אבל צריך להוריד מתח ולחץ ולשחק".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
בראד גרינברג
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים