שתף קטע נבחר

רונאלדו נגד רומאריו: "אופורטוניסט או בור"

כסאח בין שני כוכבים גדולים - אחרי שרומאריו האשים את שותפו בעבר להתקפת נבחרת ברזיל בהפרת הבטחה לספק כרטיסים למונדיאל עבור אוהדים נכים, רונאלדו השיב לו: "במקום שישמיץ אותי, שישתדל לעזור לאנשים. ההתאחדות אחראית והוא תוקף אותי במה שמעבר לאחריותי"

בשנות ה-90 שניהם נחשבו לכוכבים הגדולים של נבחרת ברזיל ושל הכדורגל העולמי. כעת, לפני המונדיאל שנערך בארצם, מחליפים רונאלדו ורומאריו עקיצות ונכנסים זה בזה.

 

 

רונאלדו משמש כידוע כאחד השגרירים של פיפ"א לקראת המונדיאל ומקדם אותו בכלי התקשורת השונים. מאידך, רומאריו תוקף את ראשי ההתאחדות הברזילאית ופיפ"א ומאשים את רונאלדו כמי שעושה את דברם מתוך אינטרסים.

 

כועס על רונאלדו. רומאריו (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
כועס על רונאלדו. רומאריו(צילום: גטי אימג'ס)

 

לאחרונה תקף רומאריו את רונאלדו ברשת החברתית, תוך שפירסם צילום משותף של שניהם בארוע של ההתאחדות הברזילאית מלפני שלוש שנים. "ערב טוב חבר'ה", כתב רומאריו. "הצילום הזה צולם ב-2011 כשרונאלדו הבטיח לאנשים עם מוגבלויות כרטיסים למשחקי המונדיאל. ומה קרה מאז? שום דבר".

 

רונאלדו השיב לו היום: "ההאשמות של רומאריו הן אופורטוניזם על הגב שלי או בורות? אני לא יודע. מה שאני כן יודע זה שבמקום לבזבז זמן בלהשמיץ אותי כדאי שישתדל לעזור לאנשים, ככה כולם ירוויחו יותר".

 

לא נשאר חייב. רונאלדו (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
לא נשאר חייב. רונאלדו(צילום: גטי אימג'ס)

 

לדברי רונאלדו, ההתאחדות היא זו שהבטיחה לעזור למוגבלים עם כרטיסים ורומאריו היה צריך לדאוג לזה: "המטרה שלי היה לעבוד עבור ברזיל ולהגשים את

החלום. רציתי לתת יותר מאשר לקבל גמול ובגלל זה הפחתתי מהשכר שלי. התנדבתי לא בשביל ההתאחדות, אלא בשביל העם. מצער אותי לראות את רומאריו מאשים אותי על דברים שהם מעבר לאחריות שלי".  

 

רונאלדו הוסיף: "אני לא רואה שום טעם להפוך את היריבות הזו לפומבית ומבחינתי היא לא קיימת. רומאריו אמר לי באותו ארוע שהוא יתרום באופן אישי את הכרטיסים האלה בלי קשר למה שיאושר לקראת הגביע העולמי. אני עשיתי את מה שאני יכול על מנת לקבל תשובה חיובית מההתאחדות, מהירה ככל האפשר, אבל אני לא פוליטיקאי ולא מייצג את הההתאחדות. אני לא מבטיח שום דבר שאני לא יכול לקיים. ההתאחדות הבטיחה והוא מייחס את זה לי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים