שתף קטע נבחר

בלאט: "אנחנו רוצים את המקום השלישי"

מכבי ת"א ערכה את האימון האחרון לפני ההמראה לסרביה, שם תפגוש את פרטיזן בלגרד (ה', 21:45) למשחק בעל חשיבות רבה: "באולם הארנה, עם 20 אלף איש, מדובר באתגר לא קטן". סופו וסמית' קיבלו מנוחה, אך יהיו כשירים

יום לאחר הניצחון הגדול בדרבי התל אביבי, ערכה הערב (ג') מכבי ת"א אימון אחרון בישראל לקראת ההמראה מחר בצהריים לבלגרד, שם תפגוש ביום חמישי (21:45) את פרטיזן במסגרת הטופ 16 של היורוליג. עבור הצהובים מדובר במשחק חשוב, שכן ניצחון יבטיח להם את המקום השלישי בבית לקראת ההצלבה וישאיר אותם במאבק על המקום השני. 

 

סופוקליס שחורציאניטיס שנפצע אתמול בעינו לא התאמן, אך בבדיקה שעבר בבוקר התברר שאין מדובר בחבלה חמורה וכי הסנטר היווני צפוי להיות כשיר להתמודדות הקרובה. דווין סמית', המצטיין מאמש (21 נק'), זכה גם כן למנוחה אך יטול חלק במשחק.

 

"פרטיזן באולם הארינה שלה, עם 20 אלף איש, זה אתגר לא קטן", אמר המאמן דייויד בלאט, "אבל השנה במכבי אני חושב שהראנו שאנחנו באים לכל משחק ללא רגשי נחיתות, מאמינים ורוצים לנצח".

 

באשר ליריבה שמצפה לקבוצתו, הוסיף: "אנחנו יודעים היטב שפרטיזן של היום זו לא פרטיזן של לפני שישה שבועות - סשה פבלוביץ' הצטרף, דייויד ברטנס כנראה יחזור והשחקנים האחרים שהיו פצועים חזרו לשחק, אז נראה קבוצה מאוד חזקה, גבוהה, אתלטית, מיומנת ועדיין רעבה".

 

בחמישי תמתין להם קבלת פנים לוהטת. פניני ואוחיון (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
בחמישי תמתין להם קבלת פנים לוהטת. פניני ואוחיון(צילום: אורן אהרוני)

 

על היכולת הטובה שמציגים שחקניו בתקופה האחרונה, אמר בלאט: "מכבי בפורמה טובה. תמיד אחרי דרבי, ודרבי כל כך מוצלח, יש הרגשה טובה, אבל שלא תטעו לרגע - אנחנו יודעים לקראת מה אנחנו הולכים וגם את החשיבות של המשחק. אנחנו נהיה דרוכים ומוכנים כמה שרק אפשר. המקום השלישי זו בהחלט המשמעות של המשחק ואנחנו יודעים את זה ורוצים את זה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
דייויד בלאט
צילום: אורן אהרוני
מומלצים