שתף קטע נבחר

דיווח ב-ESPN: "יונייטד עשויה לפטר את מויס"

אחרי שורת הכישלונות, גורם המקורב למועדון סיפר כי חלק מאנשי הדירקטוריון כבר "פונים נגדו" ומעוניינים בשינוי על הקווים

האם במנצ'סטר יונייטד מאסו סופית בדייויס מויס? גורם המקורב למועדון סיפר לרשת ESPN כי חלק מאנשי הדירקטוריון כבר "פונים נגדו" ומעוניינים בשינוי על הקווים. כל זאת מגיע 48 שעות בלבד אחרי ה-3:0 הביתי המשפיל לליברפול, ההפסד התשיעי של יונייטד העונה בפרמייר-ליג.

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

 

יונייטד מדורגת במקום השביעי באנגליה (48 נקודות, 18 פחות מצ'לסי המוליכה), והפעם האחרונה בה היא דורגה נמוך כל כך נרשמה אי שם ב-1990, לפני שדור הזהב שגידל פרגוסון, עם ראיין גיגס, פול סקולס ודייויד בקהאם, החל לזלול תארים.

 

מויס, כידוע, ספג לא מעט ביקורות בחודשים האחרונים, וב-48 השעות האחרונות הן רק הלכו וגברו. המועדון ממשיך לעבור תקופת שפל, שהייתה צפויה באופן כלשהו לאחר עזיבתו של סר אלכס פרגוסון, אבל אף אחד לא ציפה לניפוץ כל השיאים השליליים. כולל הדחה אפשרית בשמינית גמר ליגת האלופות, אחרי ההפסד ביוון 2:0 לאולימפיאקוס.

 

יונייטד אף הודחה בסיבוב השלישי בגביע האנגלי (מול סוונזי), דבר שקרה פעם אחת בלבד ב-27 השנים של פרגוסון בתפקיד, ואולד טראפורד הוא כבר מזמן לא מבצר. "השדים האדומים" ספגו כבר שישה הפסדים ביתיים העונה בכל המסגרות, כולל ה-3:0 המביך לליברפול ביום ראשון האחרון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימג'ס
דייויד מויס
צילום: גטי אימג'ס
מומלצים