שתף קטע נבחר

סופו נבדק, צפוי להיות כשיר לפרטיזן

במכבי ת"א נשמו לרווחה: הפציעה של הסנטר היווני לא חמורה. פניני אחרי ה-75:90 בדרבי: "היינו יציבים 30-35 דקות ואז הורדנו קצת את הרגל מהגז"

במכבי ת"א היו, כצפוי, מרוצים מהניצחון המוחץ של, 75:90 אתמול על הפועל ת"א בדרבי השלישי העונה. סופוקליס שחורציאניטיס, שספג מכה בעינו במהלך הרבע השלישי, נבדק הבוקר (ג') ונמצאה חבלה לא חמורה בעינו. המשמעות: הסנטר היווני יקבל טיפול וצפוי להיות כשיר כבר למשחק היורוליג בחמישי בחוץ מול פרטיזן בלגרד.

 

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

 

דייויד בלאט נהנה אתמול ממשחק מצוין של דווין סמית' (21 נק' ו- 8 ריב') וסילבן לנדסברג (17 נק'). הצהובים גם קיבלו בחזרה את אלכס טיוס, שחזר לסגל וסיים עם דאבל-דאבל של 11 נק' ו- 13 ריב'.

 

מכבי ת"א, כאמור, תצא מחר לבלגרד לקראת המחזור ה-11 של שלב הטופ 16 של היורוליג. ניצחון בבלגרד והמקום השלישי לקראת שלב ההצלבה

 יובטח. בשבוע הבא תארח הקבוצה את הפועל ירושלים להמשך משחקי הפלייאוף. שון ג'יימס המריא לארה"ב להמשך טיפולים לאחר שעבר את הניתוח בגבו וצפוי לחזור לארץ בעוד כחודש וחצי. שיקומו של ג'יימס צפוי להיות עד חודש מאי.

 

קפטן הקבוצה, גיא פניני, התייחס לניצחון הגדול: "דרבי זה דרבי, והוא חשוב לנו מאוד. ראו על כולם מהרגע הראשון שהמטרה הייתה אחת - לנצח. היינו יציבים 30-35 דקות ואז הורדנו קצת את הרגל מהגז. זה טבעי וזה קורה, אבל סימנו 'וי' ועכשיו אנחנו מתקדמים למפגש מול פרטיזן שזה עוד משחק עונה".

 

"קבוצות רואות ולומדות אותנו, אנחנו לא משחקים נגד אוויר", המשיך פניני. "אנחנו קודם כל שומרים טוב וזה הדבר הכי חשוב. ככה אנחנו מנצחים משחקים, ככה היה מול זלגיריס וככה אתמול. קשה לנצח אותנו כשאנחנו עוצרים קבוצות מתחת ל-70 נקודות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: טל שחר
סופוקליס שחורציאניטיס
צילום: טל שחר
מומלצים