שתף קטע נבחר

המשטרה ביקשה: להאריך את מעצרו של העסקן בשבועיים

כפי שפורסם לראשונה ב-ynet ספורט, חקירה של היחידה המרכזית של מחוז ת"א הובילה למעצרם של אישיות מוכרת בכדורגל הישראלי. החשדות: סחיטה בכוח, סחיטה באיומים, גניבת רכב וקשירת קשר לפשע

המשטרה ביקשה הבוקר (ג') להאריך בשבועיים את מעצרו של המנהל הבכיר מליגת העל בכדורגל, שנעצר אתמול במסגרת חקירת פרשיית סחיטה באיומים שמנהלת היחידה המרכזית של מחוז ת"א. החשדות נגד העסקן, בים היתר, הן סחיטה בכוח, סחיטה באיומים, גניבת רכב, התפרצות לבניין או מבנה וקשירת קשר לפשע. כזכור, הפרשה פורסמה אתמול לראשונה ב-ynet ספורט.

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

 

כזכור, אתמול בשעות הבוקר פשטו בלשי ימ"ר ת"א, בפיקודו של רפ"ק רונן נחשוני ובשיתוף יחידת "יהלום" של רשות המיסים, על בתיהם של 20 חשודים, וזאת במסגרת חקירה בגין עבירות סחיטה באיומים ובכוח, תקיפה, שימוש באמל"ח והלבנת הון.

 

בכיר הכדורגל הישראלי נעצר (צילום: עידו ארז ) (צילום: עידו ארז )
בכיר הכדורגל הישראלי נעצר(צילום: עידו ארז )

 

על פי חקירה סמויה שניהל ימ"ר ת"א, בפיקודו של ניצב משנה גדי אשד, עולה כי המנהל היה שותף סמוי באולם אירועים ביפו. במהלך התקופה האחרונה, כך חושדים החוקרים, נסחט בעל האולם על ידי העבריין הבכיר. כעת מנסים במשטרה לבדוק מה הייתה מעורבותו של המנהל בעניין הסחיטה באיומים.

 

כאמור, החקירה הסמויה שהתנהלה בחודשים האחרונים במפלג תשאול ימ"ר ת"א, בפיקודו של סגן ניצב ניסים דאודי, הגיעה לשלב הגילוי עם מעצרם של 9 חשודים ועיכובם של 11 מעורבים נוספים בפרשה. אחד המעוכבים לחקירה הוא עו"ד מוכר.

 

20 חשודים נעצרו בפרשה (צילום: דורון גולן) (צילום: דורון גולן)
20 חשודים נעצרו בפרשה(צילום: דורון גולן)

 

מהחקירה עולה כי במהלך השנתיים האחרונות סחטו החשודים אנשי עסקים בסכומים של עשרות מיליוני שקלים בניסיון להשתלט על כספם ועסקיהם, תוך הטלת אימה, תקיפה, שימוש באמל"ח ובאמצעים שונים, כולל זריקת רימוני רסס, תקיפה וירי.

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

צפו: מה קורה במשחק כשהכדור עובר לשוער בין הרגליים

נפילת הדאנק הגדולה ביותר. צפו

ככה חגג דני אלבס את העליה לרבע גמר ליגת האלופות

צפו במשחק המשוגע של השנה

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
ניידת משטרה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים