שתף קטע נבחר

קנדיל: "זה תמיד מעניין כשסכנין מגיעה לטדי"

שוער בני סכנין להוט לקראת המפגש החם עם בית"ר ירושלים (ש', 19:30) וצפוי לפתוח בשער למרות בקע במפשעה: "הקללות של אוהדי בית"ר? הדבר האחרון שמעניין אותי". בלבול: "יהיה קשה, ראינו את המשחק של בית"ר מול מכבי ת"א"

בני סכנין כבר הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון, בית"ר ירושלים לא הצליחה להשתחל לשם ותשחק בפלייאוף התחתון, אבל כששתי הקבוצות האלו נפגשות - זה בדרך כלל לא משעמם, במיוחד לא ביציעים. מחר (שבת) תצא סכנין לאצטדיון טדי, שם תפגוש את החבורה של רוני לוי (19:30).

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

צפו בשחקן שעבר קבוצה שלמה

ניסיון תפיסת הכדור כמעט הסתיימה באסון

צפו: ג'סטין ביבר שולט גם במגרש הכדורסל

לא תאמינו מאיפה קלעו את הסל הבא. צפו

 

בסכנין רואים חשיבות גדולה במפגש, לא רק בשל הרצון לנצח ולחזור עם שלוש נקודות אלא גם כדי להעניק לאוהדים יוקרה וכבוד, מול אחת מהיריבות המושבעות של הקבוצה. השוער מחמוד קנדיל, שסובל מבקע במפשעה - קיבל מרופאיו המלצה שלא להשתתף במשחק, אבל בכל זאת צפוי לפתוח בשערה של סכנין. 

 

 אין מה לעשות, חייבים להתגבר, אני חייב לשחק", אמר קנדיל, שצפוי לעבור ניתוח בפגרה, ל-ynet ספורט. "אנחנו רוצים לנצח, זה לא חשוב איפה ומול מי אנחנו משחקים".

 

קנדיל המשיך: "לגבי הקהל - זה כבר סיפור אחר, תמיד מעניין בטדי בעיקר כשסכנין מגיעה. הקללות של אוהדי בית"ר זה הדבר האחרון שמעניין אותי, אני לא מתרכז בזה, זה עובר ממש לידי".

 

אוהדי בית"ר. לא ממש מעניינים את קנדיל (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אוהדי בית"ר. לא ממש מעניינים את קנדיל(צילום: אורן אהרוני)

החלוץ הספרדי אלברט קרוסאט סובל ממתיחה וצפוי להיעדר. בשל תנאי מזג האוויר החורפי, בימים האחרונים נאלצו חניכיו של מרקו בלבול לערוך אימון חלקי בצדי המגרש שהוצף, דבר שפגע מעט בהכנות. 

 

בלבול ל-ynet ספורט: "בית"ר זו קבוצה מצויינת עם שחקנים ברמת פלייאוף עליון, ראינו אותם מול מכבי תל אביב. אנחנו באים בכל משחק באותה גישה - להוציא תוצאה טובה".

 

הרכב משוער: מחמוד קנדיל; מוחמד זבידאת (עלי עותמאן), אברהם פאס, עלא אבו סלאח, דדי בן דיין; חאלד חלאיילה, חמד גנאים, כריסטיאן הידאלגו (רביד גזל), פיראס מוגרבי; מוחמד כליבאת, מוחמד גדיר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
מחמוד קנדיל
צילום: עוז מועלם
מומלצים