שתף קטע נבחר

דרבי הכדורסל הוקדם, אוהדי הפועל: "נחרים את המשחק"

בעקבות מחאת הקהל האדום, מינהלת הליגה והערוץ הראשון הסכימו להקדים בעשרים דקות נוספות את משחק הכדורסל בין מכבי להפועל ת"א ביום שני, וכעת הוא ייפתח ב-18.15. ארגון 'אולטראס הפועל' עדיין בשלו: "הסבירות להגיע לדרבי הכדורגל עם פתיחתו היא אפסית. נחצה קו אדום"

דרבי הכדורסל בין מכבי להפועל ת"א, שייערך ביום שני הקרוב, הוקדם שוב ויתקיים ב-18:15. כזכור, הפועל ועמותת אוהדי קבוצת הכדורגל "אדומים" פנו אל מינהלת הליגה בתחילת השבוע בבקשה לשינוי מועד המשחק בהיכל נוקיה ביום שני, זאת בגלל שגם משחק הדרבי בכדורגל יתקיים ביום שני.

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

ככה חגג דני אלבס את העליה לרבע גמר ליגת האלופות

צפו במשחק המשוגע של השנה

ניסיון תפיסת הכדור כמעט הסתיימה באסון

הזוי: כרטיס אדום אחרי 20 שניות

 

במינהלת ובערוץ הראשון, שישדר את שני המשחקים, הוסכם להקדים את המשחק ל-18:35, אך המהלך לא עזר, ובקרב אוהדי הפועל ת"א נשמעה קריאה להחרים את המשחק ואף לא לצפות בו בטלוויזיה. 

 

אוהדי הפועל ת"א. עוד הקדמה (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
אוהדי הפועל ת"א. עוד הקדמה(צילום: יובל חן)

 

לאור זאת, היום הודיעה המינהלת: "ערוץ 1 הסכים להקדים את המשחק לשעה 18:15, וזאת מתוך התחשבות באוהדים של שתי הקבוצות ועל מנת לאפשר לאוהדים לצפות בשני המשחקים. המינהלת מודה למנכ"ל רשות השידור על הסכמתו, ואנו בטוחים כי שידור שני המשחקים ביום שני בזה אחר זה יעורר עניין רב, ויביא לנתוני צפייה מרשימים בערב הספורט של ישראל".

 

מי שתמך באוהדי הפועל היה שדר הערוץ הראשון אורי לוי, שכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "הנה מעשה טוב שיכולה לעשות רשות השידור - להפריד את ימי השידור של שני משחקי הדרבי התל-אביבי המתוכננים לשבוע הבא בכדורסל ובכדורגל. גם מעשה טוב וגם מעשה נכון. ערב הספורט של הערוץ הראשון הוא ערב שידור חזק, והחיבור של שני משחקים מרכזיים באותו יום הוא חדשני ונושא פירות של צפייה, אבל יש מקרים שהחלקים חזקים יותר מהחיבור. שני האירועים ראויים לערב שידור נפרד בפריים-טיים. גם היענות לבקשת ציבור האוהדים חשובה כחלק מהיותנו שידור ציבורי".

 

אוהדי הפועל בשלהם: "להחרים את המשחק"

אלא שהאוהדים האדומים לא התרצו מהצעד של המינהלת. ארגון 'אולטראס הפועל' מסר בתגובה: "בצער רב, לאור ההחלטה לקיים את משחקי הדרבי ביום שני הקרוב במועדים סמוכים, הארגון דבק בהחלטתו וקורא לאוהדי הקבוצה להחרים את משחק הכדורסל ולהימנע מצפייה בו בטלוויזיה".

 

"שעת המשחק שנקבעה (18:15), היא לכשעצמה מזלזלת באוהד הממוצע, והסבירות לנסוע, להחנות, לעבור בדיקה בטחונית ולהיכנס למשחק בבלומפילד עם מועד השריקה היא אפסית. היחס אליו אוהדים זוכים מצד עסקני הספורט בישראל הוא מביש במקרים רבים ומקרה זה הוא חציית קו אדום ואל לנו לקבל אותו. אנו מתנצלים בפני המועדון, שלא נוכל לתת את הדחיפה לה הוא רגיל במשחק הכה חשוב, אך אנו סבורים כי רק צעד מסוג זה יבטיח את זכותנו לתמוך בקבוצתנו גם בעתיד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יובל חן
ארז אדלשטיין
צילום: יובל חן
מומלצים