שתף קטע נבחר

בראד גרינברג: "גילינו מחוייבות ומקצוענות"

מאמן הפועל ירושלים מרוצה מהניצחון 65:81 על אולם והעליה לרבע גמר היורוקאפ: "אנחנו ראויים לזה". ברייסי רייט: "תקשרנו טוב יותר בהגנה מאשר במשחקים הקודמים, זה היה ההבדל"

בדיוק עשור אחרי הזכייה ההיסטורית בגביע יול"ב, הפנטזיות חוזרות למלחה. הפועל ירשלים הביסה הערב (ד') 65:81 את אולם הגרמנית ועלתה לרבע גמר היורוקאפ, שם תפגוש את ניז'ני נובוגרד הרוסית.

 

 

המאמן בראד גרינברג סיכם: "זה היה משחק בו כל מהלך היה חשוב והשחקנים נלחמו על כל כדור. השתמשתי ברוטציה קצרה, כי אני מאמין בשחקנים האלה. השחקנים גילו מקצוענות וזה מה שעזר לנו לפתוח הפרש. כולם גילו מחוייבות וביטחון, תקשרו היטב ועזרו זה לזה לבצע את המשימות. ברייסי רייט שיחק הרבה דקות, יש לנו הרבה שחקנים עם ניסיון והיינו ראויים לזה".

 

ועכשיו - נגד יריבה רוסית. בראד גרינברג (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
ועכשיו - נגד יריבה רוסית. בראד גרינברג(צילום: אוהד צויגנברג)

ג'וש דאנקן מנחם את שחקני אולם (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
ג'וש דאנקן מנחם את שחקני אולם(צילום: אוהד צויגנברג)
 

 

גרינברג הוסיף: "שמרנו היטב מול השלשות שלהם, היינו אגרסיביים ועשינו חילופים נכונים. עבדנו מאוד קשה בימים האחרונים כדי להצליח, כי כולם

ידעו כמה המשחק הזה היה חשוב. הבוקר הצגנו לשחקנים משחק של שיקגו בולס, כדי לתת דוגמה למחויבות ולמה שצריך. לגבי היריבה הבאה, נצטרך להמשיך ולעקוב אחריהם. זה היה מאמץ של כמה שחקנים. ארטיום היה פיזי ועשה עבודה טובה בהגנה ובהתקפה ולברייסי רייט יש יכולות גבוהות. גם יותם שיחק נהדר, זה היה משחק קבוצתי". כשנשאל למה יתחפש בפורים התלוצץ גרינברג: "אתחפש למאמן, אולי לשופט".

 

המצטיין במשחק, ברייסי רייט, שסיים עם 21 נקודות, הגיב: "נאבקנו בשבועות האחרונים בליגה, אבל הלילה היינו צריכים הגנה חזקה ועשינו את זה. תקשרנו טוב יותר בהגנה הפעם, הפוקוס היה חד יותר מאשר במשחקים הקודמים. זה היה משחק של להיות או לחדול וזה היה ההבדל. אם נמשיך ככה בצורה יציבה אני לא רואה סיבה שלא נעלה לשלבים המתקדמים".

 

הפועל ירושלים חוגגת (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
הפועל ירושלים חוגגת(צילום: אוהד צויגנברג)

 

יותם הלפרין : "זו תחושה נהדרת. עשינו עד עכשיו כברת דרך נהדרת, בשביל הקהל הנפלא ובשביל העיר הזאת ואנחנו רוצים להמשיך הלאה. נעשה את המקסימום גם ברבע הגמר מול יריבה חזקה. הסקנו מסקנות מהמשחקים האחרונים שלנו. הם קלעו פחות שלשות כי הפקנו לקחים".

 

מאמן אולם, טורסטן ליבנט: "ברכות להפועל ירושלים. בשני המשחקים הם היו יותר טובים מאיתנו והגיע להם לעלות. ההגנה והחילופים שהם עשו היום, כמו גם ההתקפה שלהם, היו טובים. עדיין אני גאה בקבוצה שלי, שנכנעה אחרי שנלחמנו. ברייסי רייט היווה את המפתח של ירושלים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
בראד גרינברג
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים