שתף קטע נבחר

עיבוד מחשב

בלאט: "נס ז'לגיריס? הפעם זה משחק שונה"

עשור אחרי הערב הבלתי נשכח, מאמן מכבי ת"א נערך לקרב אחר לחלוטין מול הליטאים (ה', 21:05): "הם מגיעים במצב רגוע, קשה להאמין שטיוס ישחק". בלו: "העונה עוד רחוקה מלהסתיים"

כמעט עשור אחרי נס ז'לגיריס הזכור, מכבי ת"א תארח מחר (ה', 21:05, שידור ישיר ב-ynet ספורט) את הקבוצה הליטאית והאקס שרונאס יאסקביצ'יוס במחזור ה-10 של שלב הטופ 16 ביורוליג. לאחר ההפסד בשבוע שעבר לקובאן, הצהובים יודעים שאסור להם למעוד בדרך להבטחת המקום השלישי לקראת ההצלבה.

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

 

אלכס טיוס ערך אימון כושר בלבד, סובל עדיין מכאבים בקרסולו ושוב נמצא בספק למשחק. יוגב אוחיון, שהתאושש מפציעה בעינו, צפוי לחזור מחר לשחק עם משקפיים מיוחדים. "טיוס לא התאמן ואי אפשר לדעת מה יהיה איתו", הודה המאמן, דייויד בלאט. "קשה להאמין שיוכל לשחק. יוגב אוחיון חזר לאימונים וישחק, כל השאר בסדר גמור".

 

אוחיון עם המשקפיים המיוחדים, הערב באימון (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אוחיון עם המשקפיים המיוחדים, הערב באימון(צילום: ראובן שוורץ)

 

בלאט הוסיף: "אנחנו מתכוננים למשחק מאוד חשוב וקריטי עבורנו. ראינו את ז'לגיריס הרבה פעמים לאחרונה. היא נמצאת בכושר טוב, הציגה משחק יוצא מן הכלל בשבוע שעבר מול צסק"א ויכלה גם לנצח. קבוצה עם הרבה יכולות התקפיות, שמשחקת בסגנון שמאוד מתאים להרכב שלה. נכון שז'לגיריס במצב יותר רגוע ואין לה כל כך מה להפסיד, אבל זה לא משנה להכנה המנטאלית שלנו. אנחנו רואים את המשחק כחשוב מאוד ורוצים לנצח, לא משנה מי היריבה ממול".

 

בלאט נזכר גם הוא בנס ההוא לפני 10 שנים. "המצב היום לעומת אז שונה לחלוטין", הסביר. "המשחק אז היה ה-משחק על הפיינל פור. אנחנו היינו עם ניקולה, שאראס, פארקר, בורשטיין, באסטון, בלו, גור שלף וז'לגיריס היו אז עם אד קוטה, סאבוניס, טאנוקה בירד ועוד. נורא מעניין לחשוב איפה כל אחד מהם נמצא היום".

 

שון ג'יימס שומר על כושר (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
שון ג'יימס שומר על כושר(צילום: ראובן שוורץ)

 

"זו היסטוריה מדהימה של הכדורסל בכלל ושל מכבי בפרט. מחר זה סוג אחר של משחק. לנו הוא יכול לקבוע לגבי המשך הדרך במפעל

 וז'לגיריס הוכיחה שלמרות המאזן שלה היא לא מפסיקה לשחק. קבוצה מלאת אנרגיה ויכולת התקפית יוצאת מן הכלל. קבוצה שיכולה לסכן אותה ואנחנו צריכים להיות מאוד מוכנים ודרוכים מולה".

 

דייויד בלו: "זה מאוד מרגש, אני זוכר את המשחק הקודם מלפני 10 שנים כאילו זה היה אתמול. אי אפשר לשכוח ואנשים כל הזמן מדברים על זה. העונה עוד רחוקה מלהסתיים ואף אחד עדיין לא הבטיח את המיקום שלו חוץ מאלה שבצמרת, הם יגיעו מוכנים ואנחנו נתכונן בהתאם. ההפסד לקובאן היה קשה, אבל אנחנו כבר עם הפנים קדימה, חייבים להתאושש. כולנו נצטרך לשחק קשוח יותר ולשפר את ריבאונד ההתקפה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
דייויד בלאט
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים