שתף קטע נבחר

"אנחנו מתאפקים והולכים לקראת המועדון"

שחקני הפועל פתח תקווה עדיין ממתינים למשכורות חודש ינואר. הפיתרון עשוי להגיע אם הסכם הרכישה על ידי דורון בן דקון ייחתם כצפוי

שחקני הפועל פ"ת מהליגה הלאומית עדיין מחכים למשכורות חודש ינואר. מחר (ה') צפוי להיחתם רשמית הסכם הרכישה של איש העסקים, דורון בן דקון עם אבי ללוז בנוכחות עו"ד שי אליאס, ולאחר מכן הובטח לשחקנים שייפתח חשבון חדש להזרמת כספים, מה שעשוי להביא לתשלום סדיר של המשכורות.

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

  

שלשום השחקנים היו אמורים להפקיד את הצ'קים של המשכורת שקיבלו, אבל ממש בדקה ה-90 הם התבקשו לא להפקיד את המשכורות והתבשרו על רוכש חדש בדרך. השחקנים היו די מבובלים, אבל בלית ברירה הסכימו, כיוון שהאלטרנטיבה היא הליכה לפירוק, מה שיקשה עליהם עוד יותר לקבל את השכר. גורמים בהפועל פ"ת טענו כי פירוק שני בתוך שנתיים יביא מכת מוות על המועדון.

 

הפועל פתח תקווה. בקרוב בעית המשכורות תיפתר? (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
הפועל פתח תקווה. בקרוב בעית המשכורות תיפתר?(צילום: אורן אהרוני)

 

הקפטן, אבי איבגי אמר: “מאוד קשה לשחקנים בלי משכורת, מה גם שכבר הסכמנו להפחתת שכר של 10%. יכולנו לעשות שביתה ולהביא תקשורת, אבל אנחנו מתאפקים

והולכים לקראת המועדון. עשינו עונה יפה מאוד, וחשוב לנו להשלים את המשימה ולעלות לליגת העל".

 

בתוך כך, דורון בן דקון שחתם על אופציה לרכישה של 70% מהפועל פ"ת, צפוי לגייס ארבעה ספונסרים, כשכל אחד יתרום מיידית 200 אלף שקל. יחד עם השקעה אישית של בן דקון יכנסו לחשבון הפועל פ"ת מיליון שקלים, שיעזרו לסיים את העונה בצורה מכובדת. התנאי הוא, שהספונסרים שיהיו שותפים בקבוצה, יתחייבו להשקיע יחד בעונה הבאה שלושה מיליון שקלים, במקרה שהפועל פ"ת תצטרך לשחק בליגת העל.

 

אבי איבגי: "קשה מאוד בלי משכורות" (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אבי איבגי: "קשה מאוד בלי משכורות"

 

הסיפור המעניין הוא, שאחד "המשקיעים" מתוכנן להיות גוף שייצג את אוהדי הקבוצה. ביום ראשון מתוכנן כנס אוהדים שהוגדר "למען הצלת הפועל פ"ת". בן דקון צפוי להסביר את לאוהדים מה מצבה הפיננסי של הפועל פ"ת, ויציג תכנית פעולה לשיתוף האוהדים.

 

אבי עמרני, שטוען שיש בידו זיכרון דברים לבעלות על %30 מהפועל פ"ת הבהיר, כי יש לו זכות ראשונים לרכוש את הפועל פ"ת, והוא מקווה שלא יעשו פעולות בלי להתייעץ איתו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
הפועל פתח תקווה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים