שתף קטע נבחר

פפה: "לא נעים לאמא שלי שקוראים לי רוצח"

בלם ריאל מדריד התייחס בראיון לתדמית הכסאחיסט שיצאה לו: "אני מנסה לשחק הכי נקי ולא לעשות עבירות". פפה גם סגר חשבון עם מוריניו: "הוא היחיד שלא מביט במראה, אנצ'לוטי היה שחקן ויודע לתת לנו שקט"

ז'וזה מוריניו עזב מזמן את ריאל מדריד, אבל העקיצות בינו לבין שחקניו לשעבר לא נפסקות. לאחרונה הוא אמר ש"שחקנים בספרד כל הזמן היו מביטים במראה בחדר ההלבשה, גם כאשר השופט היה מחכה להם במנהרה". כעת, פפה השיב לו.

 

 

כזכור, הבלם הפורטוגלי סופסל על ידי המיוחד לקראת סיום העונה שעברה. כעת הוא נתפנה לסגור איתו חשבון: "מוריניו הוא הבן אדם היחיד בעולם שקם בבוקר ולא מסתכל במראה", אמר פפה בראיון לתחנת "אונדה סרו".

 

ז'וזה מוריניו ופפה. מכניסים קטנות זה לזה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ז'וזה מוריניו ופפה. מכניסים קטנות זה לזה(צילום: AFP)

 

"כל האנשים בעולם עושים את זה וזה לא משפיע על המשחק שלנו. זה נורמלי שאנחנו רוצים לתת תדמית טובה למועדון שאנחנו משחקים עבורו. אנחנו משחקים בריאל מדריד וכשאנחנו יוצאים כל המצלמות עלינו".

 

פפה נשאל על כך שבשעתו תמך באיקר קסיאס שסופסל, והגיב: "הגנתי עליו לא בגלל שהוא איקר קסיאס, אלא בגלל שהוא חבר שלי לקבוצה ובגלל כל מה שהוא עשה בשביל ריאל מדריד ונבחרת ספרד".

 

קרלו אנצ'לוטי ואיקר קסיאס (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
קרלו אנצ'לוטי ואיקר קסיאס(צילום: גטי אימג'ס)

 

בהתייחס למאמנו הנוכחי, עקץ פפה את מוריניו שכידוע לא היה שחקן מקצוען: "קרלו אנצ'לוטי נותן לנו המון שקט. הוא היה כדורגלן ויודע מאיפה הוא

בא. הוא יודע להפיק מאיתנו את המקסימום. אני מרגיש מאוד בנוח לעבוד איתו, כי הוא יודע מה כדורגלן צריך".

 

על השנאה הגדולה שרוחשים כלפיו אוהדי ברצלונה אמר פפה: "זה לא נעים לאמא כשהיא שומעת איצטדיון שלם קורא לבן שלה 'רוצח'. לא ביצעתי שום פשע כדי שיקראו לי ככה. כשאני נמצא במשחק תחרותי אני עושה את הכל על מנת לעזור לקבוצה שלי. תמיד אני משתדל לשחק הכי נקי שאפשר ולא לעשות עבירות. לסרחיו ראמוס אין שם כמו שיש לי".

 

על המקרה המפורסם בו דרך בפראות על קסקרו מחטאפה ב-2009 אמר פפה: "אני באמת לא יודע מה קרה לי באותו יום, עדיין אני מנסה להבין ונראה לי שהשופטים חושבים על המקרה הזה כשהם שורקים נגדי".  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים