שתף קטע נבחר

אוהד הפועל מסר מנוי לאוהד מכבי ונענש

מספר ימים לפני הדרבי, האדומים גילו כי בפורום האוהדים של היריבה העירונית מציג אחד הגולשים כרטיס שנרכש באמצעות מנוי של הפועל ת"א. אותו אוהד אותר ע"י ההנהלה והמנוי נשלל ממנו

בהפועל תל אביב עקבו בימים האחרונים אחר הנעשה בצ'אטים בין אוהדים, וגילו כי מנוי של הקבוצה העביר אותו לאחד מאוהדי מכבי ת"א, שהגיע למתחם חודרוב ורכש באמצעותו כרטיס לדרבי שייערך ביום שני. אחרי שהאדומים גילו את התרמית וביצעו צילום מסך מהפורום של אוהדי מכבי, האוהד קיבל הודעה כי המנוי שברשותו מבוטל. 

 

עוד לפני פתיחת מכירת הכרטיסים הודיעה ההנהלה כי לאור הרצון למנוע מאוהדי מכבי לרכוש כרטיסים ליציעי הפועל, הוחלט לערוך את מכירת הכרטיסים במתחם חודורוב בלבד, וזאת רק לאחר הצגת מנוי או כרטיס חבר עמותה.

 

אוהדי הפועל ת"א. אחד מהם איבד את המנוי שלו (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אוהדי הפועל ת"א. אחד מהם איבד את המנוי שלו(צילום: אורן אהרוני)

 

ההצלחה של אותו אוהד מכבי לרכוש כרטיס ליציע הפועל, גרמה לו להעלות את הנושא בפורום של אוהדי הקבוצה. האדומים גילו את דבר המכירה, בין היתר בעקבות צילום הכרטיס שהוא הציג, כאשר המספר שהופיע על הכרטיס הסגיר את האוהד שמסר את המנוי שברשותו.

 

בהפועל הבהירו כי אוהדי היריבה שינסו להיכנס עם כרטיס ליציעי הפועל ת"א יוצאו מתחומי המגרש וכספם לא יוחזר. בנוסף, מבהירה הנהלת הקבוצה כי אם יימצאו ביציעים האדומים אוהדי הקבוצה היריבה שנכנסו עם מנויים או כרטיסים שנרכשו ע"י אוהדי הפועל, המועדון יהיה רשאי לנקוט בצעדים כנגד אותו אדם, לרבות החרמת המנוי ומניעת כניסתו ליציעי בלומפילד.

 

עבדורחימי. צפוי להחמיץ גם את הדרבי (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
עבדורחימי. צפוי להחמיץ גם את הדרבי(צילום: ראובן שוורץ)

 

אחרי יום המכירות הראשון לדרבי בחודורוב, מחצית מהכרטיסים כבר נמכרו לאוהדי הפועל ונראה כי היום גם מאות הכרטיסים הנוספים ייחטפו בשל הביקוש הגדול. מחירי הכרטיסים: שער 8 - 50 ש"ח לילד/חייל/אישה, 100 ש"ח למבוגר (כולל עמלת משרד הכרטיסים). שערים 13-2 - 130 ש"ח (כולל עמלת משרד הכרטיסים).

 

הפועל חזרה לאימונים אחרי יומיים חופש ואחד השחקנים אמר: "מכבי פגיעה, הכל יכול לקרות בדרבי הזה. מה כבר נשאר לנו מהעונה המגעילה הזו? רק לנצח את הדרבי הזה עבור האוהדים". בסארט עבדורחימי יעבור בדיקת סיטי לאבחן את חומרת פציעתו ונראה כי לא יהיה כשיר לדרבי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אוהדי הפועל תל אביב
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים