שתף קטע נבחר

ונגר: "רובן צוללן טוב". אוזיל נקטל באנגליה

אחרי ה-1:1 מול באיירן וההדחה של ארסנל מהצ'מפיונס, הצרפתי מצא אשם. ההולנדי: "ממנג'ר גדול הייתי מצפה ליותר". אוזיל שעלול להיעדר מספר שבועות, ספג ביקורת מהתקשורת האנגלית: "הוא לא שווה שני פאונד". גווארדיולה: "להוציא 8 דקות במשחק הראשון, היינו עדיפים עליהם". סימאונה לאחר ה-1:4 הגדול של אתלטיקו על מילאן: "לא אכפת לי את מי נקבל בשלב הבא"

בפעם הרביעית ברציפות - ארסנל סיימה את דרכה בליגת האלופות כבר בשלב שמינית הגמר. התותחנים אומנם עצרו את רצף 13 הניצחונות של באיירן מינכן וחילצו 1:1 באליאנס ארנה, אך ה-2:0 במפגש הראשון באצטדיון האמירויות קבע כי הקבוצה האנגלית תיאלץ להסתפק במאבקי הצמרת בפרמייר-ליג ובגביע האנגלי, שם היא כבר נמצאת בחצי הגמר.

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

לא תאמינו מאיפה קלעו את הסל הבא. צפו

רוצים לקחת חלק במופע של הארלם גולובטרוטס? לחצו לפרטים

צפו: גול עצמי היפה ביותר שראיתם

דאנק לוהט תרתי משמע. צפו

  

לאחר המשחק במינכן הבשורות הרעות המשיכו לנחות על ארסנל. מסוט אוזיל שנפצע והוחלף במחצית מתח שריר ועשוי להיעדר מספר שבועות, בדיוק במשחקים קריטיים של התותחנים, שנאבקים על האליפות בפרמייר-ליג. הקשר הגרמני מצטרף לתיאו וולקוט שגמר את העונה, ג'ק ווילשייר שייעדר כחודש וחצי ולארון ראמזי שמושבת כבר תקופה ארוכה וטרם חזר.

 

שוויינשטייגר ובאיירן חוגגים על חשבון ארסנל (צילום: AFP) (צילום: AFP)
שוויינשטייגר ובאיירן חוגגים על חשבון ארסנל(צילום: AFP)

 

ואם לא די בפציעה, אוזיל חטף גם מהתקשורת האנגלית על תצוגה חלשה נוספת. ה'דיילי מייל' כתב בטור מערכת: "אוזיל עלה לארסנל 42.5 מיליון פאונד והוא הכדורגלן היקר בהיסטוריה של הכדורגל הגרמני, אבל לפי ההופעה שלו במינכן, הוא לא שווה אפילו שני פאונד. כעת הוא נראה כמו נשמה אבודה, שחקן עצלן וחסר רצון".

 

מנג'ר הקבוצה הלונדונית, ארסן ונגר, העדיף להתעלם מההופעה הפושרת של שחקניו בסיכום שני המפגשים והפנה את האש לכיוונו של אריין רובן, שגרם להרחקתו של השוער וויצ'יך שצ'סני במשחק הראשון באנגליה וסחט פנדל שני ברציפות ומפוקפק למדי גם במשחק שנערך בגרמניה.

 

"רובן הצליח, הוא צלל היטב", אמר הצרפתי בסיום. "אנחנו לא רוצים לעשות משפט לשופט, אבל הזהרתי מכך וזה קרה פעם נוספת. לא הופתעתי מכך".

 

רובן זכה לפנדל, שחקני ארסנל מתלוננים (צילום: AFP) (צילום: AFP)
רובן זכה לפנדל, שחקני ארסנל מתלוננים(צילום: AFP)

 

ונגר המשיך: "רובן טוב מאוד בלהשיג את המקסימום מכלום. הוא שחקן נהדר, אחד הטובים בעולם, אך גם צוללן טוב מאוד. כשהוא מגיע מול שחקן, הוא בדרך כלל נופל לדשא".

 

ההולנדי של באיירן מינכן לא נותר חייב ואמר בתגובה לדבריו של ונגר: "אני תמיד אומר שמנג'ר גדול צריך לדעת גם להפסיד. אם אתה מנצח - תשמח, אך אל תתחיל להתלונן על דברים מטופשים. ממנג'ר גדול הייתי מצפה לקצת יותר. שני הפנדלים היו מוצדקים".  על המשחק עצמו הוסיף רובן: "ארסנל הייתה מבחן גדול עבורנו - ועמדנו בו. כרגע אנחנו רוצים בעיקר להיות מוכנים לרבע הגמר". 

 

הבווארים חוגגים כרטיס ל-8 האחרונות (צילום: AP) (צילום: AP)
הבווארים חוגגים כרטיס ל-8 האחרונות(צילום: AP)

 

"ארסנל הייתה טובה מאיתנו למשך 8 דקות"

מאמן הבווארים, פפ גווארדיולה, היה שבע רצון מההופעה של חניכיו בשני המפגשים: "ארסנל הייתה טובה מאיתנו למשך 8 דקות במשחק הראשון. ביתר הזמן היינו עדיפים עליהם".

 

"ארסנל התגוננה עם שחקנים רבים ולא הגיעה למצבים במחצית הראשונה. שלטנו במשחק, הקטנו את כמות הטעויות שלנו ולא איפשרנו להם לצאת להתקפות מתפרצות. שיחקנו ברמה מאוד גבוהה והשגנו את המקום ברבע הגמר בצדק", הוסיף הספרדי.

 

דייגו קוסטה חוגג כל הדרך לרבע הגמר (צילום: AFP) (צילום: AFP)
דייגו קוסטה חוגג כל הדרך לרבע הגמר(צילום: AFP)

 

 אוקסלייד צ'מברליין הצעיר סיכם את ההופעה: "יש לבאיירן חולשות כמו לכל קבוצה,

אחרי ה-1:1 חשבנו שיש לנו סיכוי אבל לא יכולנו להמשיך את זה. הייתה חסרה לנו הרגל המסיימת, אפשר להיות גאים".

 

לוקאס פודולסקי, שכבש את השער עבור ארסנל, כבר חושב על העתיד: "כעת אנחנו מסתכלים הלאה, על המרוץ בפרמייר-ליג. נלחמנו עד הסוף, אבל לא שיחקנו מספיק טוב במחצית הראשונה וזה לא הספיק כדי להעפיל לסיבוב הבא".

 

ובוויסנטה קלדרון - אתלטיקו מדריד חגגה על חשבון מילאן עם 1:4 בדרך לרבע הגמר. הגיבור הגדול של הערב היה דייגו קוסטה, שהוסיף עוד שני שערים למאזן המדהים שלו. המאמן המנצח, דייגו סימאונה, סיכם: "האווירה כאן הייתה נפלאה, אני מרוצה מאוד מהמאמץ של השחקנים". על האפשרות שבאיירן מינכן תהיה יריבתו ברבע הגמר אמר סימאונה: "באיירן? לא ממש אכפת לי את מי נקבל".  


פורסם לראשונה 11/03/2014 21:40

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים