שתף קטע נבחר

צ'ק פוינט מכה את תחזית הרווח של האנליסטים

החברה מדווחת על רווח נקי של 95.5 מיליון דולר לעומת 93.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. בעוד ההכנסות היו בטווח התחתון של התחזית, הרווח הנקי היה דווקא בטווח העליון. הוצאות התפעול של החברה הצטמצמו ב-10%

לאחר ש-2008 נחתמה וצ'ק פוינט הודיעה על עמידה בתחזיותיה, היו מי שחשבו שיהיה זה ענין של זמן עד שההאטה בתוצאות הכספיות תגיע אל חברת אבטחת המידע. אולם גם היום (ב'), עם פרסום התוצאות הכספיות לרבעון שננעל ב-31 במרס, עולה כי צ'ק פוינט, להבדיל מחברות טכנולוגיה אחרות, ממשיכה להכניס את המספרים אל טווח התחזית שסיפקה.

 

  

הכנסות החברה ברבעון הראשון של 2009 הסתכמו ב-195 מיליון דולר, ואילו הרווח הנקי המתואם עמד על 95.5 מיליון דולר, שהם 45 סנט למניה - בשני המקרים מדובר בצמיחה של 2% ביחס לתוצאות הרבעון המקביל בשנה שעברה.

 

בעוד ההכנסות היו בטווח התחתון של התחזית, הרווח הנקי היה דווקא בטווח העליון. אחד הגורמים לכך הוא שההוצאות התפעוליות של החברה הצטמצמו בכ-10% ל-102 מיליון דולר.

 

גיל שוויד, מנכ"ל החברה, תלה את הצמצום בהוצאות במשמעת הארגונית של החברה, ובכך שהתחזקות הדולר ביחס לשקל סייעה להוצאות השכר להיות נמוכות יותר. שוויד חזר על שאמר בעבר כי לא יפטר עובדים, ואף ציין כי במהלך הרבעון הראשון של 2009 קלט 30 עובדים נוספים בישראל (גידול של כ-4% במצבת כח האדם המקומי).

 

שוויד הוסיף כי "הצלחנו להשיג הכנסות שיא ברבעון הראשון של השנה, מה שמספק לנו פתיחה טובה מאוד ל-2009"

 

צ'ק פוינט המשיכה לייצר מזומנים ובמהלך הרבעון רשמה תזרים מזומנים תפעולי בסך 172 מיליון דולר. סך המזומנים שהיו לחברה בסוף התקופה נאמד ב-1.6 מיליארד דולר. צ'ק פוינט

סגרה את עסקת הרכישה של חטיבת האבטחה של נוקיה רק ב-13 באפריל, כך שאין כל עדות לתוצאות החברה הפינית בדוחות הנוכחיים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים