שתף קטע נבחר

נאנט ממשיכה להידרדר, 23 דקות לשכטר

החלוץ הישראלי נכנס כמחליף, אבל קבוצתו הפסידה 2:0 באביאן והיא כבר עם שבעה משחקים ברציפות ללא ניצחון. 90 דקות לבן שהר ב-2:0 של בילפלד. ספרד: 0:4 לבילבאו על גראנדה

למרות התקופה הלא טובה של נאנט, איתי שכטר עדיין לא קיבל הזדמנות בהרכב של הקבוצה. גם הערב (ו'), במשחק החוץ מול אביאן, החלוץ הישראלי עלה כמחליף בדקה ה-67, אבל לא הצליח למנוע את ההפסד 2:0, במשחק שפתח את המחזור ה-27 בליגה הצרפתית.

 

 

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, הגיע בדקה ה-61 סדריק ברבוסה וכבש את הראשון, דניאל ווס הבטיח את הניצחון, 13 דקות לסיום, והעניק לקבוצתו שלוש נקודות חשובות. נאנט, שכבר סופרת שבעה משחקים ברציפות ללא ניצחון, מתחילה להביט בחשש את הקו האדום. 

 

איתי שכטר. נאנט מתקרבת לקו האדום (צילום: AFP) (צילום: AFP)
איתי שכטר. נאנט מתקרבת לקו האדום(צילום: AFP)

 

בגרמניה, נפתח המחזור ה-23 כאשר הרטה ברלין המפתיעה איבדה שתי נקודות עם 0:0 ביתי מול פרייבורג הלפני אחרונה. בליגה השנייה, ארמיניה בילפלד של בן שהר ממשיכה להסתבך בתחתית אחרי הפסד חוץ 2:0 לפורטונה דיסלדורף. החלוץ הישראלי שיחק 90 דקות, קבוצתו במקום הלפני אחרון.

 

בספרד, אתלטיק בילבאו חיזקה את מעמדה בקרב על המקום הרביעי עם 0:4 ביתי על גראנדה מהתחתית. שלושער של אריץ אדוריס (דקות 6, 18 ו-74 בפנדל) ושער נוסף של קרלוס גורפגי (80) סידרו לבאסקים את הניצחון וקירבו אותם להבטחת המקום המוליך בסיום העונה למוקדמות ליגת האלופות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים