שתף קטע נבחר

הג'ירו של אנגליה: 1:4 לארסנל, 0:1 לסיטי

מחזור 27: הצרפתי שעבר שבוע סוער במיוחד כבש צמד ובישל אחד בניצחון על סנדרלנד, התותחנים מרוחקים נקודה מהמקום הראשון. מנצ'סטר סיטי רחוקה שלוש נקודות מהפסגה אחרי 0:1 על סטוק. מנצ'סטר יונייטד גברה 0:2 על קריסטל פאלאס

במהלך השבוע היה מעורב אוליבייה ג'ירו בשערורייה, כאשר בצהובונים הבריטים נחשף שהוא ניהל רומן מחוץ לנישואין עם דוגמנית. לאחר מכן הוא הודה במעשה ולא שותף בהפסד של ארסנל 2:0 לבאיירן מינכן במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות.

 

 

כל זה קרה אחרי שהחלוץ הצרפתי ספג ביקורות גם על יכולתו המקצועית. הערב (ש') הוא כיכב בניצחון של התותחנים 1:4 על סנדרלנד במחזור ה-27 בליגה האנגלית. ג'ירו כבש צמד (5 ו-31) ובישל את השלישי של תומאס רוזיצקי (42). לורן קוסלייני נגח (57) את הרביעי מהגבהה של סנטי קסורלה ועמנואלה ג'יאקריני צימק (81).

 

קצת נחת לאוליבייה ג'ירו אחרי השבוע הקשה (צילום: EPA) (צילום: EPA)
קצת נחת לאוליבייה ג'ירו אחרי השבוע הקשה(צילום: EPA)

 

בעקבות התוצאה נותרה ארסנל במקום השני בטבלת הליגה האנגלית, בהפרש נקודה מהמוליכה צ'לסי, אשר ניצחה קודם לכן 0:1 את אברטון. מנצ'סטר

סיטי, שגברה 0:1 על סטוק (יאיה טורה 70) מדורגת שלישית, שלוש נקודות מהפסגה. 

 

האל הביסה 0:4 בחוץ את קרדיף משערים של תום האדלסטון (18), ניקיצה ילאביץ' (38 ו-57) וג'ייק ליברמור (67).

 

ווסט ברומיץ' ופולהאם סיימו בתיקו 1:1. האיראני אשקן דג'אגה העלה (28) את הקוטג'רס ליתרון, מאטג' וידרה השווה ארבע דקות מהסיום.

 

מנצ'סטר יונייטד שמרה על סיכוי לעלות לליגת האלופות בסיום העונה לאחר שניצחה 0:2 בחוץ את קריסטל פאלאס. רובין ואן פרסי כבש ראשון (62 בפנדל), וויין רוני חתם את התוצאה כעבור שבע דקות.

 

יאיה טורה חוגג את שער הניצחון לזכות מנצ'סטר סיטי (צילום: AP) (צילום: AP)
יאיה טורה חוגג את שער הניצחון לזכות מנצ'סטר סיטי(צילום: AP)

 

ווסטהאם ניצחה 1:3 את סאות'מפטון. מאיה יושידה העלה (8) את הסיינטס ליתרון, אבל מת'יו ג'ארויס (20), קרלטון קול (23) וקווין נולאן (71) הפכו.  ביום א': ליברפול - סוונזי, ניוקאסל - אסטון וילה, נוריץ' - טוטנהאם.

 

צ'מפיונשיפ, מחזור 32: יוסי בניון נכנס לשחק בדקה ה-81 של המשחק בו הפסידה קווינס פארק ריינג'רס 1:0 לצ'רלטון. קבוצתו של הישראלי מדורגת במקום הרביעי.


פורסם לראשונה 22/02/2014 19:05

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים