שתף קטע נבחר

זלצבורג הדהימה באמסטרדם, יובה ניצחה

הליגה האירופית, שלב 32 האחרונות: האוסטרים בדרך לפגוש את המנצחת בין מכבי ת"א לבאזל, אחרי 0:3 ענק על איאקס. סוריאנו כבש מחצי מגרש. אחרי שאלופת איטליה הודחה מליגת האלופות, היא השיגה 0:2 על טרבזונספור. פבלו אוסבלדו כבש את שער הבכורה שלו במועדון (16), פול פוגבה הכפיל (94). טוטנהאם נוצחה באוקראינה, 1:0 מול דנייפרופטרובסק

בליגה האיטלקית יובנטוס דוהרת אל עבר תואר אליפות קליל, כשהיא ביתרון של תשע נקודות על פני רומא (לה משחק חסר), אך דווקא באירופה היא מקרטעת. יובה הודחה מליגת האלופות לאחר שסיימה רק במקום השלישי בבית 2, מתחת לריאל מדריד וגלאטסראיי, והערב התחילה במסע לעבר פרס התנחומים, הליגה האירופית, עם 0:2 ביתי על טרבזונספור. 

 

עוד במשחקי שלב 32 הגדולות, טוטנהאם חזרה מאוקראינה עם הפסד 1:0 לדנייפרופטרובסק. בלי ביברס נאתכו, פאוק סלוניקי הפסידה בבית 1:0 לבנפיקה. אבל הסנסציה האמיתית הגיעה במשחק בין איאקס לרד בול זלצבורג, ממנו תגיע היריבה של מכבי ת"א או באזל בשמינית הגמר. האוסטרים חגגו עם 0:3, כשג'ונתן סוריאנו כובש בפנדל (14) ומחצי מגרש (35). גם סאדיו מאנה כבש (21).

 

סוריאנו מכניע את איאקס (צילום: AP) (צילום: AP)
סוריאנו מכניע את איאקס(צילום: AP)

 

יובנטוס - טרבזונספור 0:2

דקה חמישית: קרלוס טבס קיבל כדור במצב נוח ברחבה אבל בעט מעל לשער.

 

16' - 0:1 ליובנטוס: טבס ניסה למסור ימינה, הכדור פגע בהגנה הטורקית, פבלו אוסבלדו מצא את עצמו מול השוער אונור קיבראק ולא התקשה להכניע אותו. זהו שער הבכורה של החלוץ בשורות יובה.

 

בואורצ'אנו רודף אחרי מרקיזיו (צילום: AFP) (צילום: AFP)
בואורצ'אנו רודף אחרי מרקיזיו(צילום: AFP)

אוסבלדו אחרי שער הבכורה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
אוסבלדו אחרי שער הבכורה(צילום: AFP)

 

30': טבס קיבל הזדמנות נוספת, טובה יותר מהראשונה, אבל שוב לא דייק.

 

40': גם הניסיון השלישי לא הצליחה לטבס. הפעם הוא מצא את המסגרת, אבל בעט ישר לידיו של קיבראק.

 

המצלמה תופסת את טבס ברגע של התחמקות (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
המצלמה תופסת את טבס ברגע של התחמקות(צילום: רויטרס)

 

72': השופט פסל שוויון לטורקים, אחרי שהכדור שהגיע לאולצ'אן אדין שכבש עבר את קו הרוחב לפני שנמסר אליו.

 

94' - 0:2 ליובנטוס: 0:1 הוא ניצחון דחוק, 0:2 זה כבר טוב יותר. פול פוגבה מצא את הרשת עמוק בתוספת הזמן.

 

דמיר דוחף את טבס (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
דמיר דוחף את טבס(צילום: רויטרס)
 

  

הרכבים

יובנטוס: ג'יג'י בופון; לאונרדו בונוצ'י, אנג'לו אוגבונה, מרטין קאסרס; פדריקו פלוזו, מאוריסיו איסלה (67, ארתורו וידאל), קלאודיו מרקיזיו (76, סבסטיאן ג'ובינקו), אנדראה פירלו, פול פוגבה; קרלוס טבס, פבלו אוסבלדו (66, פרננדו יורנטה).

 

טרבזונספור: אונור קיבראק; ז'וזה בוזינגווה, אייקוט דמיר, מוסטפה יומלו, קאדיר קלש; אלכסנדרו בואורצ'אנו (67, יוסוף ארדואן), גוסטבו קולמן, דידייה זוקורה, אוזר הורמצ'י (81, אדריאן מייז'ייבסקי), אולצ'אן אדין; אמרה גוראל (56, פאולו הנריקה).

 

טוטנהאם בצרות

דינמו קייב נאלצה לארח את המשחק מול ולנסיה בניקוסיה, בגלל ההתפרעויות בבירת אוקראינה, וייתכן שזה עלה לה ביוקר - כשהפסידה 2:0 והתקרבה להדחה. שני מחליפים היו אלה שניצחו את המשחק, אדוארדו ורגאס (79) וסופיאן פגולי (91).

 

לעומת זאת, שתי אוקראיניות נוספות אירחו במגרשן, ודנייפרופטרובסק ניצלה זאת כדי לנצח את טוטנהאם 0:1. המארחת הייתה עדיפה, והשיגה בצדק את המקדמה לגומלים עם פנדל של יבגן קונופליאנקה (81). צ'רנומורץ, לעומתה, השיגה רק 0:0 מול ליון. ביברס נאתכו, שכבר הופיע השנה במפעל במדי רובין קאזאן ולא יכול לשחק בו עם פאוק סלוניקי, ראה את היוונים מפסידים בבית לבנפיקה 1:0 משער של לימה (59).

 

קאצ'ה מפאוק מרחף (צילום: AFP) (צילום: AFP)
קאצ'ה מפאוק מרחף(צילום: AFP)

 

פיורנטינה קרובה לשמינית בזכות 1:3 בדנמרק מול אסביירג. אלסנדרו מאטרי (9), יוסיפ איליצ'יץ' (15) ואלברטו אקווילאני (37 בפנדל) כבשו מול שוויון זמני של מרטין פוסיץ' (10). לודוגורץ הבולגרית המשיכה בקמפיין המרשים עם 0:1 בחוץ על לאציו, משער של רומן בזיאק (45). וזה עוד כלום: סבטוסלאב דיאקוב מלודוגורץ החמיץ פנדל (9) והורחק (55), וגם פליפה אנדרסון מלאציו פיספס מהנקודה הלבנה (50), לפני שחברו לואיס פדרו קבאנדה ראה כרטיס אדום (73).

 

האחרונה בספרד, בטיס, איכזבה גם באירופה עם 1:1 מול עשרה שחקנים של רובין קאזאן. דידאץ וילה (3) נתן לבטיס יתרון ואלכנסדר פרודניקוב האורח הורחק (29), אבל רומן ירמנקו דאג לשוויון בפנדל (74).

 

בורחה ואלרו מפיורנטינה דוהר בדנמרק (צילום: AFP) (צילום: AFP)
בורחה ואלרו מפיורנטינה דוהר בדנמרק(צילום: AFP)

 

אנז'י מחצ'קאלה, כבר בלי כל הכוכבים, הסתפקה ב-0:0 ביתי מול גנק. איליה מקסימוב המקומי הורחק (89). זו הייתה גם הדקה בה ניק וירחבר כבש, והעניק לאלקמאר 0:1 בחוץ על סלובן ליברץ. סוונזי ונאפולי נפרדו ב-0:0. לואיז אדריאנו (64) סידר לשחטאר דונייצק 1:1 בפלזן, לה כבש סטניסלב טצל (62).

 

פרנקפורט חזרה מפיגור 2:0 ל-2:2 יפה בחוץ מול פורטו. ריקרדו קווארזמה (44) וסילבסטרה וארלה (68) כבשו למארחת, חוסלו (72) ואלכס סנדרו (77 עצמי) השוו. 2:2 הייתה גם התוצאה בין מאריבור לסביליה. מרקוס טבארס (33) ודארה ורשיץ' (81) הבקיעו מצד אחד, קווין גאמיירו (47) ופדריקו פאציו מצד שני. 

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

צפו: סל ניצחון מדהים בשנייה האחרונה

צפו: הקמע של סוצ'י לא מצליח להיכנס למכונית 

צפו: 10 המהלכים הכי יפים של אולסטאר 2014


פורסם לראשונה 20/02/2014 19:43

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים