שתף קטע נבחר

למה "כוכב נולד" הפלסטיני לא ישיר במונדיאל?

מוחמד עסאף, שזכה בתחרות "ערב איידול" והפך לכוכב העולה של המוזיקה הערבית היה אמור להופיע בטקס הפתיחה של ריו 2014, אבל אז המארגנים ביטלו את ההסכם איתו: "ישנם אנשים רבים שנלחמים בי, איני יודע מי". עסאף טוען בנוסף: "שאקירה תחרים גם כן את הטקס"

מוחמד עסאף, הצעיר הפלסטיני שזכה בתחרות "כוכב נולד" של העולם הערבי, "ערב איידול", היה אמור לקבל חשיפה אדירה ביוני הקרוב ולהופיע באחד האירועים הגדולים בעולם - טקס הפתיחה של המונדיאל בברזיל. זה היה הרעיון של נשיא פיפ"א, ספ בלאטר, שבביקור בגדה ביולי האחרון הבטיח להזמין את הכוכב המקומי להופעה במעמד המכובד.

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

 

אבל לטענת עסאף, לפני מספר ימים חברת התקליטים שלו קיבלה הודעה מהמארגנים על ביטול ההסכם איתו, ואחרי שפירסם זאת בעמוד הפייסבוק שלו הוא ירה לכל הכיוונים וטען כי ההחלטה התקבלה ממניעים נסתרים.

 

מוחמד עסאף. "ישנם אנשים רבים שנלחמים בי" (צילום: AFP) (צילום: AFP)
מוחמד עסאף. "ישנם אנשים רבים שנלחמים בי"(צילום: AFP)

שאקירה. פתחה במרד נגד פיפ"א? (צילום: AFP) (צילום: AFP)
שאקירה. פתחה במרד נגד פיפ"א?(צילום: AFP)

 

על פי דיווחים בתקשורת הערבית, עסאף אמר במסיבת עיתונאים שערך בעזה: "אני לא רוצה להאשים אף אחד, אבל מספר אנשים, מדינות וגורמים שונים, אלוהים יודע מי, התערבו בעניין ופיפ"א החליטה לבטל את השתתפותי. ישנם אנשים רבים שנלחמים בי, איני יודע מי".

 

עסאף לא עצר כאן, וטען כי בגלל ביטול הזמנתו, הזמרת הקולומביאנית שאקירה החליטה להחרים את הטקס בעצמה. פיפ"א טרם הגיבה לטענותיו של עסאף, וגם שאקירה לא אישרה או הכחישה את דבריו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים