שתף קטע נבחר

רבע גמר הגביע: בית"ר אצל ק"ש, ב"ש מול ראשל"צ

הגרלה קשה לירושלמים בשלב שמונה האחרונות של המפעל השני בחשיבותו, הקבוצה של אלישע לוי פייבוריטית ברורה. הסינדרלה, מעלות תרשיחא מליגה ב', תתארח אצל מכבי פתח תקווה. מכבי נתניה מול רמת השרון

מי תלך עד הסוף? בהיעדרן של מכבי תל אביב, הפועל ת"א ומכבי חיפה שהודחו כבר בסיבוב ח', נערכה אחר הצהריים (א') הגרלת גביע המדינה בכדורגל בתא הכבוד באצטדיון ר"ג (המשחקים ייערכו ב-25-26 במרץ).

  

המשחק המרכזי יפגיש את קריית שמונה ובית"ר ירושלים, שיכולה להיות מאוכזבת אחרי שקיבלה את ההגרלה הקשה מכולן. השתיים תיפגשנה במחזור הקרוב של ליגת העל, גם כן באצטדיון בק"ש.

 

כולן רצו לקבל את מעלות/תרשיחא ברבע הגמר, מכבי פתח תקווה זכתה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
כולן רצו לקבל את מעלות/תרשיחא ברבע הגמר, מכבי פתח תקווה זכתה(צילום: אורן אהרוני)

 

הפועל באר שבע, אולי המועמדת העיקרית לזכות בתואר השני בחשיבותו, שוב קיבלה הגרלה נוחה יחסית ותתארח אצל הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית.

הדחה של הדרומיים תיחשב סנסציה אדירה.

 

הסינדרלה מכבי סקציה מעלות/תרשיחא מליגה ב' תצא הפעם למשחק חוץ כשתתארח אצל מכבי פתח תקווה מליגת העל, שנראית בדרך הבטוחה לחצי הגמר.

 

רבע הגמר האחרון יהיה דרבי של השרון, כאשר מכבי נתניה, שנמצאת בדרך הבטוחה לליגת העל, תארח את רמת השרון, אשר נאבקת על חייה בליגת העל. עוזר מאמן נתניה, שי הולצמן, הגיב על ההגרלה: "מדובר בהגרלה סבירה. אני מעריך את הסיכויים ב- 50:50. זו עונה שבה כל קבוצה יכולה לזכות בגביע, ולנו יש שאיפה להגיע עד הסוף במפעל הזה. כמו שזה נראה, הפועל באר שבע ומכבי פ"ת נראות פייבוריטיות לעלות שלב, ובשני המשחקים הנוספים הכל יכול לקרות".

 

בהפועל ראשל"צ לא יודעים אם לצחוק או לבכות. מצד אחד הם קיבלו את הפועל באר שבע, אחת הקבוצות החזקות בליגה. מצד שני הם צפויים לייצר רווח רב ממכירת כרטיסים. וחוץ מזה, בפעם הראשונה אחרי 3 משחקי חוץ הם מארחים משחק בבית.

 

איזה הזדמנות יש להפועל ראשון לציון למלא אצטדיון? (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
איזה הזדמנות יש להפועל ראשון לציון למלא אצטדיון?(צילום: עוז מועלם)

 

מאמן הפועל ראשל"צ, שרון מימר: "תהיה חוויה גדולה. איזה הזדמנות יש לראשל"צ למלא איצטדיון? אני מאמין שהכל יכול להיות והוכחנו את זה בניצחון על סכנין בדוחא. אבל אין ספק שקיבלנו את היריבה הכי קשה בהגרלה. כרגע אנחנו מתרכזים בליגה, צריך להשאיר את הקבוצה בלאומית".

 

הבעלים, רון חדד: "הגרלה זו הגרלה וזה מה שקיבלנו. אנחנו שמחים סוף סוף לארח משחק בבית ומקווים שזה לא המשחק האחרון שלנו בגביע. ברור שהפועל באר שבע קבוצה הרבה יותר חזקה, אבל נעשה הכל כדי להפתיע. ואם עשינו את זה מול סכנין, אפשר לנסות לנצח גם את באר שבע".

 

מבית"ר ירושלים נמסר בתגובה להגרלה: "בשלב הזה כל משחק הוא קשה, קל וחומר מול קריית שמונה בחוץ. מועדון החפץ לזכות בגביע צריך לדעת להגיע לכל מגרש על מנת להשיג את מבוקשו וכך נתאמץ כדי להגיע למעמד הנכסף".

 

ומה חושבת הסינדרלה הגדולה, מכבי מעלות תרשיחא? השוער אושרי לוי אמר: "אין ספק שקיבלנו הגרלה קשה מאוד, הבדלי הרמות ברורים. חבל שאנחנו לא מארחים, רצינו חגיגה נוספת לעיר מעלות. יש זמן ונתרכז בליגה, נגיע מוכנים למשחק וננסה להפתיע".

 

ההגרלה:

מכבי נתניה - רמת השרון

מכבי פתח תקווה - מכבי סקציה מעלות/תרשיחא

הפועל ראשון לציון - הפועל באר שבע

קריית שמונה - בית"ר ירושלים

 

השתתפו בהכנת הידיעה: דוד נתן, דוד בן שימול, זאב גולדשמיט, שמעון אלבז


פורסם לראשונה 16/02/2014 16:13

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
גביע המדינה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים