שתף קטע נבחר

עיבוד מחשב

רשמית: אנדריאה ז'יז'יץ' חתם במכבי תל אביב

יש מחליף לשון ג'יימס: הסנטר הקרואטי (34, 2.07), שפתח את העונה באסטנה הקזחית, יגיע ארצה בשבוע הבא. בעבר שיחק בברצלונה, אולימפיאקוס ופנאתנייקוס. וויצ'יץ': "גדלנו ביחד, הוא לא מחפש להיות הכוכב"

נמצא המחליף לשון ג'יימס. יממה לאחר הפרסום ב-ynet ספורט, מכבי ת"א הודיע העל החתמתו של הפורוורד/סנטר הקרואטי אנדריאה ז'יז'יץ' (34, 2.07), שפתח את העונה באסטנה הקזחית ויגיע ארצה בשבוע הבא.

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

 

הצהובים, שיפגשו מחר (ה', 21:05, שידור ישיר ב-ynet ספורט) את באיירן מינכן בטופ 16, התחזקו בגבוה נוסף בעקבות פציעתו של ג'יימס (פריצת דיסק). בסופו של דבר הוחלט שז'יז'יץ' הוא השחקן המתאים. לאורך הקריירה הארוכה שלו, הקרואטי שיחק, בין היתר, בברצלונה, אולימפיאקוס, פנאתינייקוס, גלאטסראיי וציבונה זאגרב.

 

צפו בביצועיו של ז'ז'יץ' 

 

ז'יז'יץ' החל את הקריירה שלו בספליט ב-1998 והספיק לעבור בציבונה זאגרב, ברצלונה ובשנים הגדולות שלו שיחק תחת פיני גרשון באולימפיאקוס ואף היה עונה אחת  בפנאתינייקוס, עמה זכה בדאבל היווני. זכה בשתי אליפויות בליגה הקרואטית (2003 ו- 2004). הוא הספיק לשחק גם בגלאטסראיי הטורקית במשך שנתיים, כשב-2010 עבר לוילרבאן הצרפתית, אבל עזב באמצע העונה לצ'דביטה, ב- 2011 חזר לציבונה זאגרב ואת העונה הנוכחית פתח כאמור באסטנה הקזחית.

 

בדרך להיכל. ז'יז'יץ' במדי אולימפיאקוס (צילום: איי פי) (צילום: איי פי)
בדרך להיכל. ז'יז'יץ' במדי אולימפיאקוס(צילום: איי פי)

 

בליגת ה-VTB המזרח אוקראינית בה נמצאת אסטנה, רשם ז'יז'יץ' ארבעה משחקים בלבד, עם 5.3 נק', 3.3 ריב' בממוצע ו-18% בלבד

 בזריקות לשתיים.

 

מנהל מכבי ת"א, ניקולה וויצ'יץ' סיפר לאחר ההחתמה: "אני שמח מאוד שהמאמן בחר בז'יז'יץ'. גדלנו ביחד, שיחקנו בספליט ובנבחרת ואני מכיר אותו מצוין. אין לי ספק שהוא יעזור לנו מאוד. אנדריאה שחקן קבוצתי ולא מחפש להיות הכוכב. הוא ישתלב מהר ובצורה חלקה במערכת, הוא שחקן מנוסה ונבון ובחור נהדר בחדר ההלבשה".

 

המאמן, דייויד בלאט: אנחנו שמחים מאוד שאנדריאה מצטרף אלינו למכבי. חיפשנו שחקן איכותי ומנוסה שיתאים לקבוצה ושיוכל להשתלב מהר מחוץ ועל הפרקט. אנדריאה הוא בחור משכמו ומעלה עם יכולות פוסט אפ ושילוב של משחק פנים וחוץ מצוין מעמדת הסנטר. אני בטוח שהוא ייקלט היטב לקבוצה המלוכדת שלנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איי אף פי
אנדריאה ז'יז'יץ'
צילום: איי אף פי
מומלצים