שתף קטע נבחר

כדוריד: מכבי והפועל ראשל"צ מוליכות 0:1

סדרות חצי גמר הפלייאוף נפתחו בנצחונות הקבוצות הביתיות מעיר היין: מכבי גברה על מכבי ת"א 23:28, הפועל התקשתה אך הכריעה בסיום מותח את אס"א ת"א 32:33

סדרות חצאי גמר הפלייאוף של ליגת הכדוריד נפתחו ביום שישי. שני המשחקים היו מרתקים, אולם בסופם ניצחו הפייבוריטיות - מכבי והפועל ראשון לציון - בבית. הצהובים עשו זאת בתוצאה 23:28 מול מכבי תל אביב, האדומים 32:33 מול אס"א ת"א. 

 

מכבי ראשל"צ נראתה בדרך הקלה לניצחון אחרי עשר דקות, כשהובילה 0:7, אולם האורחים חזרו והצליחו לבלום את הקריסה. עם זאת, לא נמצא פתרון ליכולת המצוינת של גל אברהם המקומי, שהוריד את המארחים להפסקה ביתרון 9:15. אמי צ'וקאמיקה נכנס לקצב במחצית השנייה ואיתו צימקו התל אביבים ל-16:12. פה זה נעצר.

 

אברהם ותום מטלון עצרו את חזרת האורחים והבטיחו ניצחון, שמקנה להם יתרון 0:1 בסדרה. למכבי ראשל"צ הירבו לכבוש: מטלון 8 שערים ואברהם 6. למכבי ת"א: צ'וקאמיקה 6 ורנן לנדסמן 4.


תום מטלון. כבש שמונה שערים במדי מכבי ראשל"צ (ניב מורגנשטרן)

 

הפועל ראשל"צ התקשתה יותר מול אס"א. למרות יתרון 3:7 בדקות הראשונות, הצליחו האורחים לחזור וירדו להפסקה בפיגור קטן 13:11. במחצית השנייה,

איציק חליפי ומישה צ'אפ הזניקו את התל אביבים עד לשיוויון 20:20. האדומים ניסו לנער את יריביהם שוב עם עידן מימון וג'ון אונשה, אך אלו התעקשה להישאר צמודים ושיר טוראל אף צימק ל-32:31 חצי דקה לסיום. אולם אז כבש אמיר לנגליב את השער המשמעותי שהבטיח ניצחון בסיום.

 

להפועל ראשל"צ הרבו לכבוש: גיל יעקב 9 וג'ון אונשה 7. עידן מימון 5 (6 אסיסטים). לאס"א: ערן אברמוביץ' 7 ומישה צ'אפ 6.

 

במשחקי המבחן של ליגת העל ניצחו שתי הנציגות מהליגה הבכירה את יריבותיהן מהליגה הלאומית. עירוני פתח תקווה, גברה על הפועל קריית אונו, 19:29 עם 11 שערים של בוגדן מרקוביץ'. הפועל רמת גן ניצחה את מכבי רחובות 22:29 עם שבעה שערים של גיל כרמין.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ליאור ג, אתר shooter
גל אברהם
צילום: ליאור ג, אתר shooter
מומלצים