שתף קטע נבחר

מאבדת את הראש? 1:1 לצ'לסי מול ברומיץ'

איבנוביץ' שוב היה שם עבור מוריניו ושחקניו עם שער יתרון בדקה ה-45, אבל אניצ'בה קבע בדקה ה-87 שוויון דרמטי שעלול להוריד את הבלוז מהפסגה. 0:2 חשוב לווסטהאם על נוריץ', מצבה של קרדיף ממשיך להיות קשה

אחרי שסוף סוף כבשה את פסגת הליגה האנגלית, התארחה הערב (ג') צ'לסי אצל ווסט ברומיץ' במסגרת המחזור ה-26. הלונדונים סבלו כנראה מפחד גבהים משום שסיימו רק ב-1:1 ועלולים לאבד את המקום הראשון במידה שמנצ'סטר סיטי (בבית מול סנדרלנד) או ארסנל (בבית מול מנצ'סטר יונייטד) תנצחנה מחר.

 

 

הקבוצה של ז'וזה מוריניו התקשתה במשחק החוץ, ורק בסמוך לירידה להפסקה הצליחה לכבוש. בראניסלב איבנוביץ', שכבש גם ב-0:1 החשוב מול מנצ'סטר סיטי, היה שם שוב עבור הבלוז כדי להעלות אותם ליתרון עם בעיטה מקרוב אחרי כדור קרן לזכות קבוצתו. אבל שלוש דקות לסיום ויקטור אניצ'בה נגח מתוך הרחבה את השוויון וקבע חלוקת נקודות.

 

איבנוביץ' חוגג. הפעם הוא לא הספיק לצ'לסי (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
איבנוביץ' חוגג. הפעם הוא לא הספיק לצ'לסי(צילום: גטי אימג'ס)

 

גם ווסטהאם יונייטד, שמצבה בתחתית מדאיג את אוהדיה, הצליחה להרגיע אותם מעט עם 0:2 ביתי על נוריץ'. ג'יימס קולינס (דקה 84) העלה את הפטישים ליתרון מאוחר,

מוחמד דיאמה הבטיח את שלוש הנקודות עם שער בדקה ה-90. 

 

האל סיטי קיוותה להתרחק ממאבקי התחתית, כאשר אירחה את סאות'המפטון, אבל לאורחת היו תכניות אחרות והיא חזרה הביתה עם 0:1 חשוב. שער של חוסה מיגל פונטה בדקה ה-69 הכריע את ההתמודדות.

 

קרדיף סיטי, שנמצאת במצב קשה מאוד בתחתית, אירחה את אסטון וילה וקיוותה לשפר את מצבה, אבל שתי הקבוצות לא מצאו את הרשת ונפרדו ב-0:0.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימג'ס
ז'וזה מוריניו
צילום: גטי אימג'ס
מומלצים