שתף קטע נבחר

בן בסט כבש, טולוז הפסידה לבסטיה

החלוץ הישראלי קיבל הזדמנות נדירה לפתוח בהרכב וניצל אותה עם שער שוויון זמני ב-3:1 הביתי. פיורנטינה העפילה לגמר הגביע האיטלקי, דורטמונד לחצי הגמר הגרמני

אחרי שבחלון ההעברות של ינואר היה עדן בן בסט קרוב לעזוב את טולוז, הערב (ג') הוא קיבל הזדמנות נדירה לפתוח בהרכב, עת קבוצתו אירחה את בסטיה במסגרת המחזור ה-24 בליגה הצרפתית. החלוץ הישראלי אמנם לקח בשתי ידיים את ההזדמנות וכבש, אבל קבוצתו נוצחה 3:1

 

 

בדקה ה-11 העלה ג'יבריל סיסה הוותיק את האורחת ליתרון, אבל 14 דקות מאוחר יותר בן בסט היה במקום כדי לקבוע שוויון. בסטיה חזרה הביתה עם שלוש הנקודות הודות לשערים של פראנסיוס מודסטו (דקה 45) ופנדל של ג'יאני ברונו בדקה ה-90 והצליחה לחלוף על פני יריבתה בטבלה.

 

בן בסט חוגג עם החברים. שער שוויון שלא הספיק (צילום: AFP) (צילום: AFP)
בן בסט חוגג עם החברים. שער שוויון שלא הספיק(צילום: AFP)

 

באיטליה הייתה הערב פיורנטינה לראשונה שמעפילה לגמר אחרי ניצחון ביתי 0:2 על אודינזה בגומלין חצי הגמר. הויולה, שהפסידו 2:1 במשחק הראשון, הצליחו למחוק את הפיגור הודות לשערים של מנואל פסקואל בדקה ה-14 וחואן קווראדאדו בדקה ה-61. בקרב על התואר תפגוש פיורה את רומא או נאפולי (2:3 לרומא במשחק הראשון)

 

בגרמניה, בורוסיה דורטמונד עלתה לחצי גמר הגביע הגרמני אחרי 0:1 בחוץ על איינטרכט פרנקפורט. שער דרמטי של פייר-אמריק אובמיאנג, שבע דקות לסיום, הכריע את המשחק והעניק קצת שקט לקבוצה של יורגן קלופ, ששמעה על מעשה התנכלות נוסף של אוהדיה בחלוץ רוברט לבנדובסקי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים