שתף קטע נבחר

צילום: AP

אבו סובחי: "בית"ר חוגגים כאילו לקחו אליפות"

בית"ר ירושלים הפכה לקבוצה הבכירה הראשונה שמעפילה לרבע גמר גביע המדינה, עם 0:1 על בני לוד. יו"ר הקבוצה מהלאומית: "קבוצה של 25 מיליון ניצחה קבוצה של 4 מיליון שקל". רוני לוי: "אנחנו בתהליך". צפו

בית"ר ירושלים הפכה הערב (ג') לקבוצה הראשונה בשלב שמינית גמר הגביע, שלא "מופתעת", כשגברה 0:1 על בני לוד מהליגה הלאומית והעפילה לרבע הגמר.

 

"אני מרוצה ממה שאני רואה", אמר בסיום המאמן המנצח, רוני לוי, "יש לנו כאן תהליך מאוד מורכב. החלפנו הרבה שחקנים, 6 שחקנים בהרכב. זה עניין של זמן עד שיגיעו תוצאות. בגביע אנחנו חושבים רק לעבור עוד שלב, ועכשיו אנחנו חושבים רק על משחק הליגה מול מכבי חיפה. אפשר קצת לשמוח, אבל יש לנו הרבה מאוד עבודה וחייבים להיות טובים להיות".

 

צפו בהצלה הגדולה של בלם ריאל מדריד סרחיו ראמוס

כל הפאשלות באולימפיאדת סוצ'י בקליפ אחד

שוער עולה: צפו בביצוע ענק מוונצואלה

 

"אני מאוד שמח שהוכחתי את עצמי ועזרתי לקבוצה לעלות לשלב הבא", סיפר דני פרדה, שערך הופעת בכורה בהרכב. "אני מקווה שזה יפתח לי דרך חדשה. המערכת יחסים עם רוני לוי עוד מלפני כמה שנים במכבי פ"ת, גם שם הוא נתן לי לעשות מה שאני יכול. גם פה. הוא נותן לי לעשות מה שאני יודע. אני לא חושב שבטוח שאנחנו פייבוריטים, הרבה קבוצות יותר טובות מבית"ר כבר נפלו וכל משחק להתייחס אליו ברצינות".

 

אין לי מה להיות מאוכזב כי לא היינו טובים", אמר בסיום סלימאן אזברגה, מאמן בני לוד. "לא עשינו את הדברים שביקשתי, השחקנים לא היו מפוקסים ולא נלחמו שצריך. הקבוצה הטובה ניצחה היום. לא כואב לי לראות את בית"ר חוגגת, גם אני הייתי חוגג בטדי אם הייתי מנצח. לא צריך לשאול שאלות כאלה. כנראה שמי שפייבוריטית על הנייר, מנצחת גם על הדשא. חבל שבדקה ה-70 הייתה לנו החמצה מ-10 מ', חבל שהפסדנו".

 

בית"ר ירושלים חוגגת (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
בית"ר ירושלים חוגגת(צילום: עוז מועלם)

 

אבו סובחי פחות (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
אבו סובחי פחות(צילום: עוז מועלם)

 

אבו סובחי, היו"ר של הקבוצה המפסידה, אמר בסיום: "יצאנו פראיירים, ספגנו שער שטותי. אני לא מבין על מה כל החגיגות של בית"ר כאילו הם לקחו אליפות. בסך הכל קבוצה של 25 מיליון ש"ח ניצחה קבוצה של 4 מיליון. שיחקנו בסדר גמור, לא נורא, זה קורה, זה הגביע. אנחנו צריכים לחשוב איך נעלה ליגה ונעשה הכל כדי שזה יקרה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
בית"ר ירושלים
צילום: עוז מועלם
מומלצים