יום שישי, 17.05.2024 שעה 16:55
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • חמישי, 30/05, 20:30
  • הפועל ב"ש

צפו: רמה"ש ברבע עם 7:8 בפנדלים על אשדוד

משחק הגביע סיפק סיום דרמטי אחרי 1:1 בתום 120 דק' בינוניות, בן יאיר הכריע. בלו כבש מפנדל מפוקפק (4), זנדברג איזן (52). שאבו: "הפעם הגיע לנו"

|
שחקני רמה
שחקני רמה"ש חוגגים (חגי ניזרי)

הפועל רמה"ש גברה הערב (שלישי) בביתה 7:8 על מ.ס. אשדוד בתום דו-קרב פנדלים, זאת במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. המשחק בגרונדמן, שהסתיים ב-1:1 בתום 120 דקות, לא התעלה לרמה גבוהה, אך סיפק דקות מותחות בסיום, כמו שרק הגביע יכול.

פתיחת המשחק דווקא ענתה על הציפיות וסיפקה רגעי אקשן כבר מהדקות הראשונות. בהחלטה שנויה במחלוקת העניק השופט דניאל בר נתן פנדל מפוקפק לאשדוד, אחרי היתקלות בין רועי בקל לתום מנשרוב. ירו בלו דייק מהנקודה הלבנה והעלה את אשדוד ל-0:1 אחרי ארבע דקות בלבד.

בקל הוסיף לסחיטת הפנדל גם בעיטה מרחוק והיה האיש המרכזי של האורחים, שניצלו את המומנטום כדי להמשיך ולתקוף בחיפושים אחר השער השני. החבורה של שאבו התעוררה רק לקראת הדקה ה-30 ושמה קץ לשליטה של האשדודים במשחק. בן רייכרט קיבל הזדמנות נהדרת לקבוע שוויון אבל החמיץ ברשלנות בדקה ה-39 ולחדרי ההלבשה ירדה רמה"ש בפיגור 1:0.

חיים שאבו ביצע חילוף עם פתיחת המחצית השנייה והכניס למערכה את מיכאל זנדברג, שפשוט טרף את הקלפים. המארחים יצאו מחדרי ההלבשה כמו מלוע של תותח וכבר בדקה ה-52 באו על שכרם עם שער אדיר של זנדברג, ששלח כדור מסובב לפינת השער של משפתי.

בהמשך גם לרמה"ש יצא האוויר מהמפרשים ודקות ארוכות וחלשות הסתיימו בסופו של דבר ב-1:1 שקבע הארכה. ב-30 הדקות הנוספות שחקני שתי הקבוצות המשיכו להיראות מותשים ונראה היה שהם מחכים לבעיטות ההכרעה. זנדברג היה קרוב לשער דרמטי בדקה ה-119, אבל נעצר אצל משפתי והקרב עבר לנקודה הלבנה.

אחרי שש בעיטות מדוייקות שלח עופר ורטה את הכדור מעל למשקוף, אבל משפתי עצר את הבעיטה של ריף פרץ ושמר על אשדוד בעניינים. הקרב המשיך עם עוד שמונה בעיטות מוצלחות אותן קטע חאתם אל חמיד, שכמו ורטה שלח גם הוא את הכדור לשמיים. בן בן יאיר לקח הפעם את ההזדמנות בשתי ידיים והעניק לרמה"ש את הכרטיס לרבע הגמר.

צפו ברמה"ש עולה לרבע גמר גביע

שאבו: "היינו עדיפים בהרבה", קלינגר: "בגביע צריך קצת מזל"
המאמן המנצח, חיים שאבו, אמר בסיום המשחק: ״אם יש מגיע בכדורגל אז היום מגיע לנו, היינו עדיפים בהרבה גם למרות שספגנו שער מוקדם, זה היה הכי קשה שיש וזה מתוק מאוד עכשיו. בשלב הבא כולם שואלים על מעלות? אני מבחינתי לא רוצה מפגש עם קורצקי שהוא חבר יקר שלי. המטרה מבחינתי העונה היא לפחות חצי הגמר, אבל אם היום היה שמינית הגמר אז היום שבת נגד עכו זה הגמר האמיתי שלנו״.

חיים שאבו (חגי ניזרי)
חיים שאבו: "זה היה הכי קשה שיש וזה מתוק מאוד עכשיו" (חגי ניזרי)
 

מאמן מ.ס אשדוד, ניר קלינגר: "אכזבה גדולה. בפנדלים זה חמישים חמישים ולצערי אנחנו בצד המפסיד. בגביע צריך קצת מזל יותר מהיריבה ולא היה לנו את זה. חסרו לנו שני שחקני הרכב אבל זה לא תירוץ. זה לא שהודחנו ע"י קבוצה מליגה נמוכה אלא ע"י קבוצה מליגת העל. אחרי כל האנרגיה מול מכבי הייתי בטוח שנמשיך הלאה אבל זה הספורט".

ניר קלינגר (חגי ניזרי)
ניר קלינגר: "אחרי כל האנרגיה מול מכבי הייתי בטוח שנמשיך הלאה" (חגי ניזרי)
 

מחצית ראשונה
דקה 4: אשדוד עלתה ל-0:1. רועי בקל נפל ברחבה אחרי היתקלות עם תום מנשרוב. בהחלטה מעוררת מחלוקת שלח השופט דניאל בר נתן את ירו בלו לנקודה הלבנה, והחלוץ אמר תודה ושלח את הכדור לרשת של איתמר ניצן.

רגע המחלוקת. בקל נופל אחרי המפגש עם מנשרוב (חגי ניזרי)
רגע המחלוקת. בקל נופל אחרי המפגש עם מנשרוב (חגי ניזרי)
 

בלו בועט (חגי ניזרי)
ירו בלו בועט את הפנדל (חגי ניזרי)
 

דקה 11: בקל המשיך להיות האיש המרכזי של אשדוד. הפעם הקשר שחרר בעיטה חזקה ברגל שמאל מחוץ לרחבה אך ניצן הדף לקרן, אותה תרגם פטי לנגיחה שפספסה במעט את המסגרת.

דקה 25: אחרי הפתיחה הסוערת של האורחים, קצב המשחק האט משמעותית. שחקני רמה"ש התעוררו מעט, והחלו להצר את צעדיהם של שחקני אשדוד, למרות שלא הרבו לאיים על המסגרת של רועי משפתי.

אורי שטרית רודף אחרי ירו בלו (חגי ניזרי)
אורי שטרית רודף אחרי ירו בלו (חגי ניזרי)
 

דקה 32: כדור עומק נהדר של בקל שלח קדימה את בנצי מושל, שהגיע לעמדה נהדרת מול השער אבל נעצר ברגע האחרון אצל קובי מוסא.

דקה 39: מוסא פרץ נהדר באגף ימין, עקף את אושינאווה והשאיר כדור נפלא לבן רייכרט, שהחמיץ ברשלנות את ה-הזדמנות של המארחים עד כה.

מחצית שנייה
דקה 50: כדור קרן של בן בן יאיר מצא את הראש של תום מנשרוב, שנגח בעוצמה אבל שלח את הכדור מעל המשקוף של משפתי.

דקה 52: רמה"ש חזרה ל-1:1. שער נפלא של הקבוצה של שאבו החזיר אותה למשחק. בן רייכרט מצא את זנדברג מחוץ לרחבה, הקשר הוותיק הרים את הרגל ושלח כדור מסובב שפגש רק את הרשת.

מיכאל זנדברג חוגג (חגי ניזרי)
מיכאל זנדברג חוגג (חגי ניזרי)
 

דקה 54: זנדברג קיבל תיאבון ושוב מצא את המסגרת של משפתי, שהפעם הגיע לכדור אך שמט אותו. אבו לאבן הגיע ראשון לריבאונד אבל לא הצליח למצוא את הרשת.

דקה 66: מיקי סירושטיין ספג מהלומה קשה אחרי היתקלות עם בן רייכרט וירד מהדשא כשהוא נעזר בשניים מאנשי הצוות של המועדון. מיכאל אוחנה החליף אותו בהרכב.

חאתם אל חמיד נאבק עם ריף פרץ (חגי ניזרי)
חאתם אל חמיד נאבק עם ריף פרץ (חגי ניזרי)
 

דקה 76: זנדברג המחליף המשיך להיות האיש הדומיננטי של רמה"ש. הקשר הוותיק מצא בכדור עומק את שבחון, שחדר לרחבה ובעט בעוצמה אך נעצר אצל משפתי.

דקה 90: הזדמנות נהדרת של רמה"ש, רגע לפני השריקה לסיום 90 הדקות. זנדברג הגביה ומצא את הראש של מחליף נוסף, אמיר האדזיץ', שהגיע לכדור בראשו אבל לא הצליח ליצור איום ממשי על השער.

הארכה
דקה 104: בן רייכרט ניסה להעיר את החלק הראשון של ההארכה עם בעיטה מרחוק אבל העייפות ניכרת על שתי הקבוצות, שככל הנראה כבר מחכות לפנדלים.

דקה 107: בנצי מושל הצליח לשחרר בעיטה נדירה אל המסגרת של ניצן, שהדף מצויין והציל את קבוצתו מפיגור נוסף.

בן בן יאיר מלהטט (חגי ניזרי)
בן בן יאיר מלהטט (חגי ניזרי)
 

דקה 119: זנדברג כמעט והוכתר רשמית כגיבור של רמה"ש כשהגיע לכדור חופשי ונגח למסגרת, אבל משפתי קלט.

דקה 120: בן בן יאיר קיבל הזדמנות אחרונה ושלח כדור חזק מחוץ לרחבה. למזלה של אשדוד, גם הפעם משפתי היה במקום.

פנדלים
גיא צרפתי ניגש לבעוט ראשון וקבע 0:1, אמיר האדזיץ' איזן מנגד וקבע 1:1. רועי בקל החזיר את היתרון לאשדוד והעלה אותה ל-1:2, אבל זנדברג שוב איזן ל-2:2. מיכאל אוחנה הצעיר כבש בקור רוח והעניק ל-2:3, אבל רייכרט, למרות שמשפתי הגיע לכדור, מצא בסופו של דבר את הרשת ואיזן ל-3:3.

עופר ורטה היה הראשון להחמיץ כששלח את הכדור לשמיים, אבל משפתי מנע מריף פרץ להעלות את רמה"ש ליתרון עם עצירה נהדרת. ירו בלו כבש את הפנדל השני שלו במשחק וקבע 3:4, מנשרוב דייק בקור רוח וקבע 4:4. יאיא פטי העלה את אשדוד ל-4:5, אבל קני סייף איזן ל-5:5.

תום מנשרוב (חגי ניזרי)
תום מנשרוב מרוצה (חגי ניזרי)
 

ניצן כמעט הדף את הפנדל של תימור אביטן אך השמיט ואיפשר למחליף לקבוע 5:6, אורי שטרית קבע 6:6. ג'וואן אושינאווה דייק גם הוא וקבע 6:7 וקובי מוסא שוב החזיר ל-7:7. חאתם אל חמיד החטיא את הפנדל התשיעי של קבוצתו כששוב שלח את הכדור לשמיים, ובן יאיר אמר תודה, קבע 7:8 ורץ לחגוג.

הפועל רמה"ש: איתמר ניצן, קובי מוסא, גל רבאל, ריף פרץ, אורי שיטרית, תום מנשרוב, שלומי מראד (מיכאל זנדברג, 46), בן רייכרט, יוסי שבחון (אמיר האדזיץ', 85), בן בן יאיר ויוסף אבו לאבן (קני סייף, 77).

מ.ס. אשדוד: רועי משפתי, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, ג'וואן אושינאווה, מיקי סירושטיין (מיכאל אוחנה, 66), חאתם אל חמיד, רועי בקל, בנצי מושל (תימור אביטן, 113), גייטון אנתוני וראן (גיא צרפתי, 54) וירו בלו.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */