שתף קטע נבחר

צילום: AP

בן חמו: "אנחנו בחלום, אל תעירו אותנו". צפו בחגיגות

אושר במעלות תרשיחא אחרי ההעפלה הסנסציונית לרבע גמר הגביע. אושרי לוי: "רגע השיא שלי. אני לא נושם". טפטה: "אף קבוצה לא תצא מפה בשקט". ראש העיר, שלמה בוחבוט: "אם הקבוצה תעפיל לגמר, אני אדאג להפתעה". ללוז: "זה ביזיון, האחריות היא של השחקנים והם ביישו את המועדון, האוהדים ואת המאמן"

שמחה גדולה במעלות תרשיחא. הקבוצה הצנועה מליגה ב' הדהימה כשהעפילה לרבע גמר גביע המדינה עם 1:2 על הפועל פתח תקווה.

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

 

מאמן הקבוצה, ג'רי בן חמו אמר בסיום: "אנחנו נמצאים בחלום, אל תעירו אותנו. זה כיף אדיר והרגשה עילאית. אני מאמין שעם הזמן אנחנו נעכל את מה שעשינו כאן, אנחנו מאמינים שהשמיים הם הגבול".

 

כובש השער הראשון, בר כהן הוסיף: "אני בהתחלת הקריירה, מקווה שאבקיע עוד שערים בהמשך. לא חלמתי על שער כזה ובטח לא שנגיע לרבע גמר גביע המדינה. כמו שבאנו עד היום צנועים, אף אחד לא האמין ולא ספר אותנו. אנחנו ברבע הגמר. קודם נעבור את הרבע ואז נחשוב על החצי והגמר".

 

אבי טפטה: "יש פה תחושה אדירה, הכל בזכות האוהדים והשחקנים. עשינו היום היסטוריה. הכי חשוב שנקבל קבוצה בבית, אם זה יהיה בבית קבוצות לא ייצאו מפה בשקט".

 

אושרי לוי: "רגע השיא בקריירה שלי" (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אושרי לוי: "רגע השיא בקריירה שלי"(צילום: אורן אהרוני)

 

אושרי לוי: "המשחק נגמר לפני רבע שעה

 ועדיין אני לא מצליח לנשום. זו הרגשה שלא חוויתי אפילו בליגת העל. עשינו היסטוריה. תענוג להיות במועדון הזה, עברתי הרבה בקריירה והנפתי גביע עם מכבי תל אביב אמנם לא כשחקן פעיל, אבל זה רגע השיא בקריירה שלי".

 

ראש עיריית מעלות תרשיחא, שלמה בוחבוט ניסה לנצל את המעמד כדי להרים יוזמה: "אני קורא לכל איזור הגליל להקים קבוצה אחת שתגיע לליגת העל, זאת הזדמנות. אני מאחל בהצלחה גדולה לכל השחקנים, אני מכין לשחקנים הפתעה אבל בשביל לקבל אותה הם צריכים להגיע לגמר".

 

מהצד השני אכזבה עצומה כצפוי. בסיום המשחק, אוהדי הפועל פתח תקווה עמדו על הגדרות, קיללו את השחקנים והמאמן. ניסן יחזקאל אמר בקצרה: "איכזבנו את הקהל ואנחנו מצטערים על כך".

 

שחקני הפועל פ"ת המומים (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
שחקני הפועל פ"ת המומים(צילום: אורן אהרוני)

 

אבי ללוז: "ביזיון, השחקנים ביישו את המועדון"

הלם מוחלט שרר בחדר ההלבשה של הפועל פ"ת בעקבות ההדחה מהגביע. ברקע נשמעו קולות האוהדים, שקיללו את השחקנים, והבעלים אבי ללוז כעס מאוד. “זה ביזיון", הוא אמר, "השחקנים ביישו את המועדון, את האוהדים ואת המאמן. אני מתבייש במה שקרה היום. המאמן והצוות המקצועי עשו הכל כדי להצליח בכלים שעמדו לרשותם, אבל בשום הרכב לא היינו צריכים להתבזות מול יריבה מליגה ב'. האחריות להפסד היא מאה אחוז של השחקנים. למרות הכל, אנחנו לוקחים אותם עכשיו לארוחה משותפת, ועוד לפני המשחק הוצאנו אותם לבית מלון, כי ככה צריך להתנהל מועדון מסודר".

 

בהפועל פ"ת כואבים את ההפסד גם בשל ההשלכות הכלכליות שלו. הצלחה במפעל הגביע יכולה הייתה להכניס כסף רב למועדון. כעת ינסו בקבוצה להרים את המוראל לקראת המשך העונה בליגה הלאומית והמאבקים על העלייה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
ג'רי בן חמו
צילום: אורן אהרוני
מומלצים