שתף קטע נבחר

אלישע, צא מהסרט / טור

הפועל באר שבע עדיין יכולה לזכות באליפות, למרות שהמאמן ממש "מתנגד" לתואר. בפעם הבאה שפשוט יכין את הקבוצה טוב יותר. רז שכניק על מאמן סגנית המוליכה

נורא קל לשחק בתפקיד הפועל באר שבע. למרות המיליונים שמוזרמים מאוד יפה שם, מקובל לראות את החבר'ה של אלונה כקבוצה צנועה, קטנה וסימפטית, אלטרנטיבה מרעננת למכבי "המכונה המשומנת" ת"א.

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

 

עד כדי כך קל, שבבאר שבע עצמה אימצו את מחמאות הפרשנים הפרשנים והגיעו למשחק העונה מאוהבים בתדמית של עצמם, בטוחים שהאהדה הציבורית העצומה - הנשענת כמובן על שנאת המן - תספיק על המגרש. השחקנים נשלחו לכל מיקרופון, ואלישע לוי פיטפט עצמו לדעת במלחמה פסיכולוגית בשנקל, כאילו שמישהו במכבי ת"א יקנה את הסיפור המגוחך, שלפיו בבאר שבע מתחננים לא לקחת אליפות.

 

דווקא היה על מה לבנות. באר-שבע נמצאת במרוץ מופלא (כן, אלישע, לאליפות),‬ משחקת נהדר, מגלה אופי, ולוי ראוי לתואר מאמן העונה בשלב הזה. אבל שלשום הוא הכין את הקבוצה שלו בצורה גרועה, על גבול הרשלנות, ולא מצא מענה למהלכים של פאולו סוזה, שהביס אותו טקטית בכל היבט. עוד לפני שהספקנו לשבת, המשחק נגמר. רק ערן זהבי עוד איכשהו השאיר את באר שבע בחיים, אבל זה האיש. קשה לכעוס על גאוני כדורגל.

 

באר שבע לא הראתה שום דבר שלשום בבלומפילד, אולי מעט אופי. אבל אחרי המשחק לוי מצא פתאום את התשובה: השופט אשם. למה? כי הוא השאיר את באר-שבע עם 10 שחקנים. הוא, רק הוא, ולא הבלם בן אלגרבלי, שיישר קו עם הפניקה הקבוצתית וקיבל אדום מוצדק מאוד.

 

מתלונן על השופטים או לא? סוזה (צילום: אביהו שפירא) (צילום: אביהו שפירא)
מתלונן על השופטים או לא? סוזה(צילום: אביהו שפירא)

 

אחר כך פיתח לוי תיאוריה שלמה על עבירה שעשה זהבי בשער הראשון (טיעון די מצחיק), על שער שלישי בנבדל (גבולי מאוד)‬ וכמובן לא הזכיר את העובדה שגלינור פלט ספק השתמש בידו לפני השער שכבש. הוא גם שכח שבמשחק הקודם בין הקבוצות הבקיע אליניב ברדה ספק מנבדל ומכבי לא קיבלה פנדל ברור במצב של ‭0:1‬ לטובתה. סוזה, אגב, לא דיבר על השיפוט במשחק ההוא.

 

אלישע לוי טיפח לאורך השנים דמות של מאמן לא מתלהם, נינוח, אחד שדברים כאלה לכאורה עוברים מעליו. אבל בדיקה פשוטה בארכיון מוכיחה שהוא מתלונן סדרתי מזן בכייני. הוכחה? כתבו בגוגל "אלישע לוי השופט‭."‬ תראו לבד.

 

חבל, אלישע. באר שבע עושה עונה מרהיבה, הרבה בזכותך, ועדיין יכולה לזכות באליפות למרות שאתה ממש מתנגד לתואר. בפעם הבאה פשוט תכין את הקבוצה טוב יותר, לא את התירוצים. צא מהסרט מלחמה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ישראל יוסף
אלישע לוי
צילום: ישראל יוסף
מומלצים