שתף קטע נבחר

סימאונה: "אין שום דבר שהוא בלתי אפשרי"

למרות ה-3:0 לריאל במשחק הראשון, מאמן אתלטיקו לא מרים ידיים לקראת הגומלין (22:00) בחצי גמר גביע המלך: "הגענו לאן שהגענו בזכות עבודה קשה". אנצ'לוטי: "אני לא מרגיש נינוח"

הקרב על מדריד, טייק 3. מאז הניצחון הגדול של אתלטיקו על ריאל בברנבאו בליגה עבר הרבה על שתי הקבוצות. בשבוע שעבר הבלאנקוס השפילו את היריבה העירונית עם 0:3 במשחק הראשון בחצי גמר גביע המלך והערב (ג', 22:00) ייערך הגומלין הדי פורמאלי.

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

 

אתלטיקו מגיעה במצב בעייתי, אחרי שהפסידה גם לאלמריה בליגה ואיבדה את הפסגה. מכה נוספת לחבורה של דייגו סימאונה: החלוצים דייגו קוסטה (צהובים) ודויד וייה (פציעה) ייעדרו, והשוער תיבו קורטואה עלול להחמיץ את המשחק בגלל כאבי גב.

 

פפה ודי מריה חוגגים במשחק האשון בברנבאו (צילום: AFP) (צילום: AFP)
פפה ודי מריה חוגגים במשחק האשון בברנבאו(צילום: AFP)

 

"אין שום דבר שהוא בלתי אפשרי", הפתיע סימאונה לקראת הדרבי. "תמיד אמרתי: אני רוצה שאתלטיקו תהיה קבוצה שמפריעה לכולם וזה בדיוק מה שאנחנו עושים. אנחנו לא צריכים לתת תירוצים לשום דבר, רק להמשיך בדרך שלנו".

 

"הגענו לאן שהגענו בזכות עבודה קשה", המשיך סימאונה. "אני לא תומך בביקורת נגד שופטים, אני מתרכז בעצמי ובקבוצה שלי. תירוצים רק מחלישים".

 

מנגד, בריאל יכולים להיות בטוחים בעצמם (למרות ההעידרות של כריסטיאנו רונאלדו), אבל המאמן קרלו אנצ'לוטי, כצפוי, ניסה להוריד את השחקנים אל הקרקע. "זו תוצאה טובה, אבל אני לא מרגיש נינוח", סיפר לכלי התקשורת במסיבת העיתונאים הרשמית של הבלאנקוס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים