שתף קטע נבחר

"בן שמעון הסיבה המרכזית להפסד בעכו"

ה-2:1 המביך העלה שוב את מפלס הלחץ בהפועל ת"א, גורמים בקבוצה ביקרו גם את בריאן גרזיצ'יץ': "הוא אולי יכול לשחק בליגה הלאומית". אבוטבול יחזור להרכב מול בני יהודה

ההפסד הראשון בהיסטוריה של הפועל ת"א להפועל עכו (2:1) העלה את מפלס הלחץ במועדון, ושוב נשמעו ביקורות נגד תפקודו של המאמן רן בן שמעון.

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

 

 

גורמים במועדון סיפרו: "בן שמעון אמר בסיום שהשחקנים קפאו, שלא באו לקבל כדורים, אבל הוא הסיבה המרכזית להפסד שעשוי לעלות לנו בכרטיס לאירופה. אתמול ראינו בדיוק מה שווה הבייבי שלו, בריאן גרזיצ'יץ', השחקן הראשון שהביא הקיץ. גרזיצ'יץ' אולי יכול לשחק בליגה הלאומית".

 

מלבד הביקורת כלפי המאמן וגרזיצ'יץ', גם השוער דני עמוס ספג אש: "מתי נראה פעם אחת שהשוער שלנו לוקח לנו איזה כדור, מונע איזה

 שער, מתי?".

 

בן שמעון, שלא ביצע חילופים במהלך המשחק למעט זה של סלים טועמה, אמר: "זה מדהים שהבעיטה הראשונה לכיוון השער שלהם נכנסה. זה שיבש לנו את המשחק. השחקנים פחדו לקבל את הכדור והיה שינוי במומנטום. אולי בגלל ההרגשה הטובה נכנסנו גרוע לחצי השני. לא הגיע לנו לנצח. התגובה שלנו אחרי השערים מאוד אכזבה אותי, אבל נטפל בזה. אין משחקים קלים בליגה הזאת, נשתדל לשחק יותר טוב מול בני יהודה".

 

בקבוצה שללו את התירוץ כי נושא הקיצוצים העסיק את השחקנים לקראת המשחק מול עכו. שי אבוטבול יחזור להרכב על חשבון גרזיצ'יץ' החלש במשחק הביתי בשבת מול בני יהודה.

 

משען ואיליץ' מחפשים את הכדור, אתמול בעכו (צילום: אלעד גרשגורן)
משען ואיליץ' מחפשים את הכדור, אתמול בעכו(צילום: אלעד גרשגורן)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
רן בן שמעון
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים